Gå til innhold

Hvordan tvinge han til å "like" meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Først av alt må jeg bare si at jeg aldri har vært den typen jente som er for opptatt av hvordan jeg sees på av andre mannfolk. Jeg er veldig lett til beins, svevende personlighet, ikke for hårsår, asperger og generelt ganske medgjørlig. Problemet mitt er at jeg har en del humørsvingninger som kan trigges av det minste fjærtrykk, har hatt en del angst tidligere og slitt med depresjoner. Jeg endret alt dette for rundt 2 år siden og har siden levd et nogenlunde normalt liv. Nå har jeg møtt drømmemannen, eller jeg er svært forelsket, men vi har kun vært på et par dates. Jeg føler det er riktig å satse på dette, men jeg er redd for at han ikke kommer til å like meg. Generelt er min erfaring at gutter går lei ganske kjapt iom. at jeg snakker så innmari mye. Jeg har fått mye tyn for det, pga. venninene mine sier jeg snakker høl i huet på dem. Så da er jeg her, og dette må funke denne gangen. Jeg absolutt må få det til å fungere. Har dere noen tips til ting som ev. kan gjøre meg mere medgjørlig eller, er det noe jeg kan gjøre liksom?

Takker på forhånd for all hjelp:)



Anonymous poster hash: 2e04d...ec6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at du har en tendens til å snakke mye av og til, og at det bare er å stoppe deg når det blir for mye ☺ går ut i fra at du skal fortelle han at du har Asperger om du vil satse på dette forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer å sette bremsen på litt så tror jeg det er lurt. To dates og du er skikkelig forelska? De fleste gutter bruker mye lenger tid på å få følelser. Prøv å ikke konstruere han til å være den mest perfekte mannen i universet, da får du bare urealistiske forhåpninger.

Ellers holder jeg i med det Jade sa. :)



Anonymous poster hash: f8daf...ba7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du har en tendens til å snakke mye av og til, og at det bare er å stoppe deg når det blir for mye ☺ går ut i fra at du skal fortelle han at du har Asperger om du vil satse på dette forholdet.

Signerer den! Ts er jo bevisst på problemet, og tar seg sikkert ikke nær av å bli minnet på det. :) Alle har svake og sterke sider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...