Gå til innhold

Greier ikke se meg selv i speilet lenger... skammer meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter veldig med en episode hvor jeg greide å ligge med typen til besteveninna. I ettertid har jeg angret noe enormt. Jeg er sikker på at han har fortalt det til alle og at det bare er spørsmål om tid før hun får vite det. Jeg er redd for å ta det opp med henne.



Anonymous poster hash: 04edc...7ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er vits å ta det opp med henne :lillesky:



Anonymous poster hash: 04edc...7ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig bør du det, men det skjønner du vel selv også?

Anonymous poster hash: ebd48...929

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette er en ganske sår problemstilling altså. Jeg tror du er best tjent med å innrømme sidespranget også håpe at hun på noen måte finner det i sitt hjerte å tilgi.



Anonymous poster hash: 96a7d...26f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er vel fucked begge to uansett. Noe som er litt ironisk



Anonymous poster hash: 831ec...32d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter veldig med en episode hvor jeg greide å ligge med typen til besteveninna. I ettertid har jeg angret noe enormt. Jeg er sikker på at han har fortalt det til alle og at det bare er spørsmål om tid før hun får vite det. Jeg er redd for å ta det opp med henne.

Anonymous poster hash: 04edc...7ad

Jeg gjorde det en gang. 4 år siden nå. Hun fant det ut etter nesten et år og snakket aldri til meg igjen. Blikket nr mitt, blikket meg på face og instagram. Eneste plassen jeg nådde frem var et brev. Jeg fikk aldri svar på det heller.

Det er det verste jeg har gjort mot noen i hele mitt liv. Jeg forstår henne godt.

Anonymous poster hash: aa6ab...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke si noe. jeg gjorde det samme for mange år siden. ingen som oppdaget det.



Anonymous poster hash: 86f58...e8a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ut mine synske evner, og de sa at han har ikke sagt det til mange, og venninnen din kommer ikke til å få vite det så lenge hun er sammen med han. Men hun kommer til å vite det etter de har slått opp, om de slår opp.

Og nei, det er ikke troll selv om det sikkert hørtes lumsk ut.



Anonymous poster hash: 922ae...6c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du kan gjøre for å fikse dette er å ligge med venninna di. Når alle har hatt seg alle, har ingen noen skyld

Anonymous poster hash: 850d8...735

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pandabjørnen

Er de fremdeles sammen da?

Om de er det, så er vel ikke han heller interessert i at det vil bli avslørt vil jeg tro?

For samvittigheten og ærligheten din sin skyld så er det jo best å fortelle det selv til henne, men du får garantert ingen "premie" for å fortelle henne sannheten om hva dere to har gjort mot henne, så vær forberedt på å miste din venninde for godt.

Det er jo kun en ting som er det rette å gjøre her, for hun er jo også sammen med en utro person (om de fremdeles er sammen), og dere er jo to om å ha utført dette her mot henne.

Om dette hadde skjedd mot meg, så hadde jeg avsluttet forholdet til partneren tvert. Og vennskapet til deg hadde vært over for godt, men nå er det jo ikke jeg som er utsatt for dette eller har vært så lite smart å sette meg i en slik situasjon, så hvordan andre kan reagere for de avgjøre selv.

Det er som regel noe i "så man reder, så man ligger"....., en får som regel det en fortjener etter å ha vært med på noen en absolutt ikke burde ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen til min samboer låg med hans kompis. Han hørte det først mange år etterpå frå andre. Han har tilgitt kompisen siden han føler at det var kjæresten som hadde størst ansvar. Var tross alt ho som var i eit forhold. Eg skjønner ikkje heilt korleis han har klart det, men han tilgir nok lettare enn meg. Han dumpa dama. Tenk at han "kasta bort" mange år på denne dama... Men så traff han jo meg etterpå! :D Heldige meg (og heldige han)!

Tenker at du eller typen må seie ifrå. Slikt har ein tendens til å komme fram. Ikkje la veninna di kaste bort tid på denne mannen! Du mister kanskje ein venn, men det må du då evt tåle. Kan jo hende veninna di tilgir deg ein gong...?



Anonymous poster hash: 66ec0...4cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette tar du ansvar for og forteller henne. NÅ!



Anonymous poster hash: e5df3...e1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du kan gjøre for å fikse dette er å ligge med venninna di. Når alle har hatt seg alle, har ingen noen skyld

Anonymous poster hash: 850d8...735

Og det må filmes! Og lastes opp på nettet. Viktig at det blir gjort ordentlig!

Anonymous poster hash: 57f93...b8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke si noe. jeg gjorde det samme for mange år siden. ingen som oppdaget det.

Anonymous poster hash: 86f58...e8a

Men da hadde du flaks. Jeg gjorde det samme for mange år siden, og angret veldig. Det er vanskelig å fortsette venninneforholdet når du samtidig må leve med frykten for å bli avslørt. Jeg har ikke kontakt med min tidligere bestevenninne i dag (vennkapet tok slutt av andre årsaker). Hun vet nok ikke hva jeg gjorde, men om det hadde kommet ut mens vi var venninner, så ville mange av de jeg kjenner fordømt meg. Det ville jeg ikke klart.

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg nok sakte men sikkert tatt avstand til venninnen. Hvis du ikke er villig til å takle at hun forteller alle venner og kjente om hva du har gjort. Å få gapestokken.

Anonymous poster hash: bee83...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men da hadde du flaks. Jeg gjorde det samme for mange år siden, og angret veldig. Det er vanskelig å fortsette venninneforholdet når du samtidig må leve med frykten for å bli avslørt. Jeg har ikke kontakt med min tidligere bestevenninne i dag (vennkapet tok slutt av andre årsaker). Hun vet nok ikke hva jeg gjorde, men om det hadde kommet ut mens vi var venninner, så ville mange av de jeg kjenner fordømt meg. Det ville jeg ikke klart.

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg nok sakte men sikkert tatt avstand til venninnen. Hvis du ikke er villig til å takle at hun forteller alle venner og kjente om hva du har gjort. Å få gapestokken.

Anonymous poster hash: bee83...e68

Du skal ikke være så sikker på at hun ikke vet det, og du burde ta ansvar og fortelle det. Fatter ikke hvordan dere kan leve med slike hemmeligheter og svik.

Anonymous poster hash: e5df3...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke en venninne for henne..så hva er planen..selv om hun kanskje aldri finner ut hva du har gjort..skal du leve livet ditt og late som om du er en god venn for henne?

Om han ønsker å beholde henne, så får han nerver angående deg. Og du får nerver angående han. Sannheten må da være bedre å leve med..



Anonymous poster hash: 76b7e...4e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke være så sikker på at hun ikke vet det, og du burde ta ansvar og fortelle det. Fatter ikke hvordan dere kan leve med slike hemmeligheter og svik.

Anonymous poster hash: e5df3...e1b

Det er uansett mange år siden og vi har ingenting med hverandre å gjøre i dag. Jeg synes som sagt det beste er å la vennskapet gli over hvis man har gjort noe slikt mot en venninne. Det er jo på en måte "straffen" man får ved å ha gjort det. Hvis man ikke har lyst å være i rollen som den angrende synder i venninneforholdet for resten av livet.

Anonymous poster hash: bee83...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite sidespor her: Merkelig hvordan damer generelt tror at alle menn har en trang om å fortelle om hvem vi har pult med til alt og alle, akkurat som du er et sjeldent trofé. Nevner ikke for kompisene mine hvis jeg har hatt sex med noen liksom og det er vice verca. Er stort sett på film, i komedier feks, det er slik. Er nok mer dere kvinner som preiker og forteller tror jeg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...