Gå til innhold

Hva ville din mann/kjæreste blitt overrasket over om han fikk vite om deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er ikke troll, i likhet med:

At barnet han tror er hans egentlig ikke er det

Anonymous poster hash: 8b4c4...5c1

Ok, her kommer det.. At jeg liker lukten av min egen utflod. Hender jeg gjør det noen ganger også..

Anonymous poster hash: 8d392...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. Han kunne nok blitt sjokkert av diverse ting! Men spesielt mye som jeg tenker..

Hva jeg fantaserer om mens vi har sex, at jeg av og til dagdrømmer om andre menn osv. Rimelig uskyldig, men det foregår mye rart inne i hodet mitt:)

Også hvor mye jeg piller meg i nesa. Dette er jo bare superekkelt, og det vet jeg selv. Men det er så DIGG å finne gull! Æsj..

Og at jeg har kysset den ene kompisen min! Det har aldri vært noe mellom oss og det var på ingen måte romantisk, men kjæresten er allerede litt småsjalu på at jeg har en så close guttevenn, så jeg trenger ikke sette ideer i hodet å ham ;)



Anonymous poster hash: 575ab...872
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg knullet hele vennegjengen hans mens han sov på nachspiel

Anonymous poster hash: c6e8e...134

Du er jo bokstavelig talt er hore.

Anonymous poster hash: 70ca4...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drukket min egen urin

Jeg spiser av og til busemenn



Anonymous poster hash: 6cd9a...d43
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At barnet han tror er hans egentlig ikke er det

Anonymous poster hash: 8b4c4...5c1

Dette synes jeg er en løgn som virkelig svir. Synes synd på menn som er sammen med sånne damer. Skjønner ikke at damer kan lyve om noe sånt. Det er ondskap.

Anonymous poster hash: ae5fa...d28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg knullet hele vennegjengen hans mens han sov på nachspiel

Anonymous poster hash: c6e8e...134

Det verste er at hele vennegjengen vet, både du og de har gått bak ryggen hans. Stakkars mann.

Anonymous poster hash: ae5fa...d28

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. At jeg har hatt 40 sexpartnere før han. Jeg er 25.

2. At jeg ser jævlig slaskete ut når jeg ikke er med han. Dusjer og sånn, ja, men ser fortsatt ut som en slask når jeg er alene :fnise:

3. Peller meg i nesa.

4. Blitt kjørt hjem av politiet gjentatte ganger fordi jeg ble for dritings på byen.

5. Fantasier jeg har (relativt skitne fantasier).



Anonymous poster hash: 05edf...8e6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har tvangstanker som i perioder styer store deler av hverdagen når jeg er alene. En ting er det faktum at jeg har tvangstanker, men det er de mest latterlige /enkle ting jeg må sjekke opptil hundre ganger, det tør jeg ikke fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo bokstavelig talt er hore.

Anonymous poster hash: 70ca4...d28

Horer tar betalt.

Ludder er noe annet...

Anonymous poster hash: 2370a...7f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At barnet han tror er hans egentlig ikke er det

Anonymous poster hash: 8b4c4...5c1

Noe av det styggeste jeg har lest...!!

Da har man ikke bare ei skrue løs når man ikke forteller slike ting.

Anonymous poster hash: a291b...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde nok blitt sjokkert om han visste jeg onanerte hver eneste dag, gjerne flere ganger om dagen.

For vi har mye sex, og han syns av og til jeg maser litt om det om jeg syns det blir lite og har lyst (luksusproblem spørr du meg), og i tillegg gjør jeg dette.

My sexdrive would scare him! :fnise:

Og Ehm, at jeg ofte ser livet mitt litt uten han.

Gjør ingenting galt da :P

Anonymous poster hash: 4ae55...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det styggeste jeg har lest...!!

Da har man ikke bare ei skrue løs når man ikke forteller slike ting.

Anonymous poster hash: a291b...bf3

Du vil bli overrasket over hvor mange fedre som egentlig ikke er far til barnet. Dette er sånn kvinner er og synes er helt greit.

Anonymous poster hash: d9997...72a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil bli overrasket over hvor mange fedre som egentlig ikke er far til barnet. Dette er sånn kvinner er og synes er helt greit.

Anonymous poster hash: d9997...72a

Er jo selv mor og kunne aldri ha falt meg inn og være så stygg!!

Da går du langt over for hva jeg mener er normale oppegående mennesker...

Er bare så stygt gjort ovenfor barn og far!!

Anonymous poster hash: a291b...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil bli overrasket over hvor mange fedre som egentlig ikke er far til barnet. Dette er sånn kvinner er og synes er helt greit.

Anonymous poster hash: d9997...72a

Det er faktisk ikke så mange som har feil far på papiret.

Anonymous poster hash: 44b48...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min hadde nok blitt veldig overrasket over å få vite hvor mye jeg faktisk savner et normalt liv sammen. Det å sitte sammen i sofaen og kose om kvelden, det å ligge ved siden av hverandre hver natt, det å finne på ting sammen uten mye planlegging, ja alle ting et ektepar egentlig burde men som vi ikke gjør. Mangelen på dette tar veldig på psyken min, men jeg gjemmer det unna både for ham og resten av verden. Vil ikke blottstille disse følelsene for andre, og heller ikke kjenne på dem selv.

Han ville nok også blitt overrasket over at jeg hadde skjønt det om han var utro.

Skal sies at mangel på nærhet kommer av at jeg er alvorlig syk for tiden og ikke kan ha nærhet da det gjør meg verre. Den psykiske nærheten har vi, men alt det fysiske mangler.

Anonymous poster hash: 44b48...fe7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Hvor mye penger jeg bruker på shopping hver mnd

- All tiden jeg bruker på KG, facebook, eller å stirre ut i luften når han tror jeg studerer

- Om han hadde fått tilgang til alle tankene mine om alt fra meg selv, ham, livet vårt, dagdrømmer, hadde han sannsynligvis tenkt at jeg var klin gærn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte kvinner her, eller jentunger er vel mer riktig. Hadde dere hatt et snev av innsikt om hva menn gjør bak deres rygg. Da hadde dere ikke sittet her og fjollet dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Han kunne nok blitt sjokkert av diverse ting! Men spesielt mye som jeg tenker..

Hva jeg fantaserer om mens vi har sex, at jeg av og til dagdrømmer om andre menn osv. Rimelig uskyldig, men det foregår mye rart inne i hodet mitt:)

Også hvor mye jeg piller meg i nesa. Dette er jo bare superekkelt, og det vet jeg selv. Men det er så DIGG å finne gull! Æsj..

Anonymous poster hash: 575ab...872

Må signere disse to :rodme:

Anonymous poster hash: 54c3c...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvor mye penger jeg egentlig bruker på klær og sånt

-At jeg ser for meg livet uten han når vi krangler, og at det ser veldig bra ut.

Fortiden:

-At jeg har hatt gjentatte trekanter med to andre menn

-At jeg har vært utro mot alle mine partnere inkludert han (selv om det er mange år siden nå)

-At jeg har hatt flere sexpartnere enn han vet om

Nå har vi et godt forhold etter mange år, og jeg er nok ei drømmedame sånn som vi har det nå. Ser bra ut, er sjelden ute, er ikke utro, og er glad i han. Vi har fortsatt et godt sexliv etter mange år sammen. Og jeg skammer meg over hvordan jeg har vært før, dette med utroskap og mange menn. Er ferdig med det.


Anonymous poster hash: 40753...4bc



Anonymous poster hash: 40753...4bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...