Gå til innhold

Hva ville din mann/kjæreste blitt overrasket over om han fikk vite om deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Regner med at de fleste deler det meste med sin bedre halvdel, men det er vel allikevel noen små (kanskje også større) ting man ikke forteller/holder skjult. Hva ville din mann/kjæreste blitt overrasket over dersom han fikk fikk vite det om deg?

For min del tror jeg

- min mann ville blitt sjokkert over hvor store mengder sjokolade jeg faktisk spiser (jeg er hjemme permisjon og kan småspise hele dagen uten at han ser det 😄)

- Han ville nok blitt overrasket over hvor store komplekser jeg har for kroppen min. Han vet vel at jeg ikke er helt fornøyd, men ikke i hvor stor grad det hemmer meg ved at jeg f.x gjør alt jeg kan for å unngå offentlige dusjer etc.

Anonymous poster hash: 13cec...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg opererte nesa kosmetisk når jeg var 15.



Anonymous poster hash: 6daac...cbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At rullebladet mitt ikke er plettfritt :o

Anonymous poster hash: 30d31...d65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At barnet han tror er hans egentlig ikke er det



Anonymous poster hash: 8b4c4...5c1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvor ofte jeg vasker huset :fnise: Jeg tror han tror det vasker seg selv.

- At jeg hadde sex med en venninne sin kjæreste da jeg var 18 (prøver å ikke tenke på denne)

- At jeg har planlagt hele bryllupet "vårt" inkl kjole, kake, lokale, dress osv. Vi er ikke forlovet.

- Hvor mye tid jeg faktisk tilbringer her på kg.



Anonymous poster hash: a3558...4fb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG!! Jeg er AB over her. Han hadde blitt veldig overrakset over hvor mye jeg faktisk shopper for i måneden :rodme:



Anonymous poster hash: a3558...4fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hadde nok fått sjokk når han visste:

-Hvor mye jeg dagdrømmer. Jeg føler at jeg i perioder dagdrømmer så mye at det er et problem. Han tror vi ser en film eller serie, jeg er i helt andre tanker om mitt perfekte liv. Dette er et problem for meg.

-At min far en gang har fiket til meg. Dette er kun min mor og mine søsken som vet og vi har aldri snakket om det siden det skjedde. Men min mor ga selvsagt min far en real omgang med verbal juling og min far ba omtrent på sine knær om tilgivelse fra både meg og min mor. Min mor hadde aldri godtatt det om det skjedde flere ganger, men vi kom over den gangen og vi er en god og sammensveiset familie. Akkurat den situasjonen har jeg slettet fra mitt liv, men jeg vet min samboer ville blitt så innmari skuffet og sjokkert over sin svigerfar om han hadde fått vite det.



Anonymous poster hash: dda7c...591
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Han hadde fått sjokk om han visste hvor mye pepsi max jeg drakk. Vi bor ikke sammen enda, så det slipper han heldigvis å se. :P



Anonymous poster hash: f2770...963
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de fleste deler det meste med sin bedre halvdel, men det er vel allikevel noen små (kanskje også større) ting man ikke forteller/holder skjult.

:opplyser: Dette gjelder kun for kvinner.

Menn som (eventuelt?) holder noe skjult er ikke til å stole på. Og det stemmer, for det har jeg lært av KG :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG!! Jeg er AB over her. Han hadde blitt veldig overrakset over hvor mye jeg faktisk shopper for i måneden :rodme:Anonymous poster hash: a3558...4fb

Hva om akkurat den var 'gjensidig' tro...? :):sjenert:

Anonymous poster hash: dac66...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har silikon (neida).

Hvor mye tid jeg sløser bort på å stirre ut i løse lufta, når han tror jeg driver med skolearbeid tror jeg hadde overrasket han. Også tror jeg at noen av de tankene jeg har om meg selv ville overrasket han. Ellers vet han vel egentlig alt. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har hatt noen hissige krangler med min far hvor vi har skreket til hverandre, exen min ble livredd etter at han hørte en slik krangel.

Når faren min er ekkel i kjeften med meg så blir jeg steik forbanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg tror han ville blitt overrasket over hvor stor sexualdrift jeg egentlig har. Jeg vil ha sex hele tiden hver dag, han synes det er greit med 1-2 ganger i uken.

-Min sexuelle historie før jeg møtte han.

-At jeg vil ha barn med han akkurat nå (det passer ikke for noen av oss nå, så derfor ikke noe poeng å mase om det)

-Hvorfor jeg spiser så mye sjokolade

-Hvor mye penger jeg bruker på flax-lodd ila en mnd. Det er ikke voldsomme summer, men kunne brukt pengene på andre ting.

Anonymous poster hash: c63f8...724

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg begynner å få et seriøst problem med avhengighet av smertestillende og beroligende medisiner, og at jeg kjøper disse på " svartebørsen". Når jeg sliter med abstinenser finner jeg på andre unnskyldninger, som problemer på jobb, med familie osv

Anonymous poster hash: 0deed...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har hatt sex med faren hans. :forvirret:

Anonymous poster hash: b14d1...d5e

Oi... :o

Anonymous poster hash: 07901...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg knullet hele vennegjengen hans mens han sov på nachspiel



Anonymous poster hash: c6e8e...134
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvor mange jeg har hatt sex med. Er "bare" 12 stk og jeg er 30, men han har bare hatt ei før meg, selv om han er 40. Han har ikke spurt hvor mange jeg har hatt.

- At jeg har hatt et forhold til en jeg omgås en del. Det er avsluttet, så velger å la vær å si det så han ikke blir sjalu.

- At jeg hadde blitt glad om jeg ble gravid nå.. Men rasjonelt vet jeg det ikke passer.

- At jeg var utro mot min voldelige eks, og at jeg ikke har dårlig samvittighet for det (det var sånn jeg endelig kom meg ut av forholdet).

Anonymous poster hash: 0f62d...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å lese! At jeg visste at vi skulle få barn sammen, før vi hadde hilst på hverandre første gang. Visste ikke hans navn, men så han titt og ofte. God intuisjon, kan noen ganger få meg til å virke gal, haha.



Anonymous poster hash: 8cb72...203
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...