Gå til innhold

Samboer som ikke dusjer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Be ham kutte ut cola og sjokolade i en uke og se om det har noe å si. Tviler sterkt på at du kommer til å merke noen forskjell.

Det finnes en liten undersøkelse som hevder at kvinner syns menn som ikke spiser rødt kjøtt lukter bedre enn kjøttetende menn. De undersøkte ikke hvitt kjøtt, så det er mulig det samme gjelder der.

Men at kostholdet kan føre til at noen lukter som om kroppen begynner å gå i forråtnelse, det stiller jeg meg særs skeptisk til.

Anonymous poster hash: 4ce12...b28

Jeg har opplevd det med sønnen min så jeg er ganske sikker på at kostholdet kan ha noe å si.

Her er link til en sak i vg.no (uten at jeg er med på noen diskusjon hvorvidt det er en troverdig kilde, det finnes flere steder på nettet man kan lese om kosthold og kroppslukt)

http://www.vg.no/forbruker/mat-og-drikke/mat/her-er-de-verste-stinkbombene/a/23256065/

Anonymous poster hash: 11a8b...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville snakket med han om hvorfor han ikke dusjer hver dag. De fleste voksne mennesker gjør jo det som en del av normalt god hygiene. Om det er psykisk, så må han jo søke behandling for depresjonen eller angsten eller hva det måtte være. Men om det bare er at han ikke gidder - og ikke vil forandre den holdningen - da hadde i alle fall jeg sagt at det er over og ut. Jeg hadde ikke klart å ha et sexliv med en som er direkte urenslig (det er jo det han er når han vasker seg maks to ganger i uka).

Anonymous poster hash: 9680c...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå som det går mot sommer, kan du sette han i vannsprederen.



Anonymous poster hash: 46e23...d60
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...