Gå til innhold

tidenes mest barnslige samboer..eller er det meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fornærme var feil, for sa ikke noe fornærmende. Han følte seg ydmyket. Jeg ba tom.om å ta halve dagen fri for dette som skulle være en fin kveld. Snakker ikkessammen. Han hører på " synes synd på meg sanger" og jeg skriver her. Prøvd å snakke, men krig fra hans side. Ts

Anonymous poster hash: 06bed...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Han sitter i stua, og istedefor å gå inn dit og snakke med ham om problemet lager hun en tråd på kvinneguiden om hvor "barnslig" han er.

Dette skriver TS i innlegg nr. 1:

"Så sa jeg" ikke vær barnslig og trass fordi heg snakket med min far..du har da alltid snakket mye på telefonen mens jeg tusler rundt i butikken". Han gikk bare."

Hvem er den barnslige her, mon tro?

Nå har altså TS stått på kjøkkenet og laget mat til dem begge, mens han ser på tv i stua og furter, og nekter å snakke med henne.

Endret av Arabella
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk mener TS er barnslig her, er da ikke hun som oppfører seg som en unge i trassalderen

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at han føler seg frustrert. Jeg mener, det er ikke noe kult når ts går ut på denne måten her og fornærmer samboer uhemmet. Hvordan skal hun etter dette da forvente å opprette en dialog?

Det henger jo ikke på greip. TS som er er barnslig her.



Anonymous poster hash: ed55d...2d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at han føler seg frustrert. Jeg mener, det er ikke noe kult når ts går ut på denne måten her og fornærmer samboer uhemmet. Hvordan skal hun etter dette da forvente å opprette en dialog? Det henger jo ikke på greip. TS som er er barnslig her. Anonymous poster hash: ed55d...2d3

Å bli SÅ sur fordi hun tok en telefon, og nå sitter og furter som snørrunge og nekter å snakke til henne, det er ikke barnslig? Det er tegn på en moden, voksen mann liksom? Helt greit å reagere slik? Kom an, prøv igjen.

Anonymous poster hash: b592a...aaa

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bli SÅ sur fordi hun tok en telefon, og nå sitter og furter som snørrunge og nekter å snakke til henne, det er ikke barnslig? Det er tegn på en moden, voksen mann liksom? Helt greit å reagere slik? Kom an, prøv igjen.

Anonymous poster hash: b592a...aaa

Vel, en ordentlig mann stiller seg hvertfall ikke til hvert eneste av en kvinnes ønsker og er helt tøffel. Virker som TS aldri har opplevd annet enn å knipse rundt med fingrene. Bortskjemt som bare det.

Anonymous poster hash: ed55d...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror i grunn ikke at han hadde forventet en reaksjon som den jeg ga. Jeg var i strålende humør, og pappa ringte fordi han forsøkte å ringe da jeg var i en tunnel. Samtidig ringte hans søster. Vi sa begge at de skulle ringe oss tilbake om litt. Søstern hans ringte ikke, men det gjorde pappa. Da han stønnet så jeg opp og sa: vi trenger ingredienser til grateng. ( som vi allerede hadde avtalt og som det er han som faktisk kan å lage). Han sto stille og uffet seg. Jeg ble provosert for det er jo heller ikke første gangen han mister tålmodigheten. Han hater å handle og hater butikker. Han plages om jeg bruker dor lang tid i kassa på å finne mynter. Han surver om jeg må inn igjen etter feks. såpe. Så i dag satte jeg ned foten. Jeg la på og svarte at han fikk skjerpe seg. Og at han måtte la meg snakke uten å ta ut en hevneaksjon. Han raste ut av butikken. Han har trasset i 6 timer. Jeg ber ikke om unnskyldning når jeg ikke føler skyld. Hans oppførsel med å stikke for så å skru av telefonen var stygg. Se på at jeg brenner meg og spurte han spørsmål om gratengen han ikke svarte på. Det ble slettes ikke godt og han sa så alt jeg manglet i den. En annen gang sa han til meg at han ikke likte at jeg gikk så stygt kledd hjemme. Da svarte jeg at det såret meg. Han var spydig og jeg sa ikke hei da han kom hjem, fordi jeg var i andreetasje på en treningsmaskin. Hans svar på mitt " trass" var å lage mat for å spise den uten å si at jeg kunne få smake. Synes vi er blitt mer voksne enn som så. TS

Anonymous poster hash: 06bed...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som skjønner at samboeren er frustrert og reagerer som han gjør må seriøst ha store problemer, eller kun være ute etter å lage kvalme!

Det er selvsagt fullt akseptert å svare telefonen når en er å handler. Da fortsetter bare den andre å finne varer og problemet er løst. Skjer dette hver gang og igjennom hele handleturen er det annerledes, men det var ikke tilfellet her.

Kan skjønne at det kan være irriterende om den ene sitter i telefonen under middagen, mens en ser en film i lag og den slags, men på butikken er da ikke ikke noe å bry seg om.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en ordentlig mann stiller seg hvertfall ikke til hvert eneste av en kvinnes ønsker og er helt tøffel. Virker som TS aldri har opplevd annet enn å knipse rundt med fingrene. Bortskjemt som bare det. Anonymous poster hash: ed55d...2d3

Hvor har du det i fra, drar du det bare ut av ræva di? Er hun bortskjemt fordi hun forventer at typen hennes oppfører seg som en mann? En skikkelig mann blir ikke grinete av noe så lite, og når hun da står og lager mat, serverer middag så gidder han enda ikke å oppføre seg, da er han en drittunge.

Anonymous poster hash: b592a...aaa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Han er barnslig ja. Han kunne vel bare ha hentet varene han, mens du snakket.

Og du sier jo at du sjeldent får tlf og da er det enda merkeligere av han å oppføre seg sånn.

Enda verre er det at han fortsatt furter over det hjemme og overlater matlagingen til deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mine defekter også. Men når det gjelder dette, er jeg ganske tålmodig. Har hørt på hans samtaler med bestekomisen og andre, mange, mange ganger. Jeg derimot ser om det er noe jeg trenger i butikken, lukter på kremer, kikker på tilbud eller i blader. Jeg har vært på biltur med gan i 8 timer og hørt han snakke i en halvtime på speaker om kvinnfolkvitser og tull. Ja, det var irriterende, og ja, uffet meg nok da. Han har aldri sluttet med å svare telefonen i butikken, men når vi er på restaurant svarer han ikke...det gjorde han gjerne før. Han forlot tom.bordet for å ta private samtaler som jeg helst ikke skulle høre. Så at det er jeg, som har 4 kontakter på telefonlisten som skal få pryl kjentes urimelig. Også var han ikke en gang hjemme men forsvunnet da jeg kom hjem med bæreposen full. Spurte tom om jeg hadde husket tannkrem.

Anonymous poster hash: 06bed...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig eller ikke barnslig...... 16 eller 80år....... Uhm det jeg faktisk savner i det hele..... kjærlighet??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en snørrunge. Kjenner typen. Kvitta meg med han da jeg innså at han var og ble et barn.

Anonymous poster hash: a191d...477

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke om jeg hadde orket dette. Han virker ikke helt god :(
Slik oppførsel hadde jeg IKKE tolerert!



Anonymous poster hash: de68c...aec
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og krigen fortsetter. Ringte for å høre im vi skal spise etter jobb. Han er pottesur fortsatt og surver. Jeg sier: of, må du være så sue. Får høre: er ikke sur, men lei meg. Måtte ta dette på jobb fordi det plager meg. Han sier at ingen andre har kjeftet aånn på han noen gang i offentlighet. Jeg sa at jeg ikke sa noe høyt, men han mener at alle hørte oss. Jeg sa at vi får inngå avtale om at han ikke får snakke på matbutikken heller. Sa så at dette gjelder når barnet hans ringer også ( for å få han til å fatte) da ble han sur og sa at nåde meg om jeg blander inn barna. Min gamle far trenger meg. Hans barn trenger han. Han la selvsagt på. Jeg mener det er helt udiotisk. Jeg snakket ikke lenge og snakker mye mindre på telefon enn han. Jeg åpner for at vi skal ha en fin helg, legger alt på is, men han gir seg ikke og skal ha meg på kne. TS

Anonymous poster hash: 06bed...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder dere på sånn hele tiden eller har dere ellers et forhold med god kommunikasjon og gjensidig respekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...