Gå til innhold

Sendte mld til kvinnen mannen min hadde sex med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjort er gjort fra din side, men hun har ikke noe med det, det er fulle og hele hans ansvar. Selv om jeg ikke skjønner damer som legger seg etter gifte menn, så skjønner jeg dårlig vurderingsevne etter litt for mye alkohol. Hvis hun er fri og frank, og kanskje ensom....,vær glad hun ikke er en "kaninkoker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var den andre kvinnen en gang for mange år siden. I starten visste jeg ikke at han hadde samboer og barn. Han var foretningsmann og over halve uka hjemmefra. Etter hvert fikk jeg vite om hans samboer når jeg stilte han til veggs. Likevel fortsatte vi forholdet en tid. Men en dag oppdaget jeg at jeg ikke var den eneste og i frustrasjon og kanskje som hevn ringte jeg hans samboer. Det var lett å finne nummeret hennes siden jeg visste fornavnet og de bodde på et lite sted. Jeg la kortene på bordet og avsluttet forholdet til hennes mann.

Ni mnd. senere ringte hun meg. Da var jeg i utlandet. Hun var dønn fortvilet og påstod at jeg hadde møtt hennes mann også den siste tiden, spurte meg hvor han var kvelden før. Jeg sa at jeg ikke visste, jeg er i xxxland nå. Men hun hadde sett at jeg hadde sendt han en sms par uker tidligere. Jeg innrømmet det, men sa at jeg bare inviterte han hjem på "party". Det var mange andre felles kjente tilstede og det skjedde ikke noe. Jeg vet ikke om hun trodde meg, men sa jeg kunne ringe henne fra en hustelefon i utlandet, så kunne hun se at jeg faktisk ikke hadde møtt mannen hennes kvelden i forveien.

Jeg har aldri hørt en så fortvilet stemme og fikk inderlig vondt av henne. Jeg prøvde å roe henne ned, men da sa hun bare at hun ikke ville høre, jeg vil ikke høre... og så la hun på.

I ettertid har jeg hørt at de fremdeles er sammen, men at han er mer hjemme og driver firmaet derfra, og jeg er glad for at det ikke ble et brudd selv om jeg mener hun fortjener noe mye bedre enn denne utro løgneren. Jeg syntes ikke du gikk over streken ts.



Anonymous poster hash: e68e0...cee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk ike over streken. Begge var skyldige i dette, og jeg skjønner at du ønsket svar fra henne når din man kvier seg og du vil ha den fulle sannheten.

Feiging som ikke svarte deg og jeg tror nok hun kjenner det i magen. Det BØR hun!

Anonymous poster hash: ee5aa...707

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Kan dere som mener at "den andre personen" ikke har noe personlig ansvar i forhold til dette, forklare hvorfor man blander seg inn i en utro mann? De sier at kona er dum som fortsetter, men det er jo som regel den andre kvinnen som er parten som er dumpet og forlatt og ikke fikk noe særlig ut av det! Jeg tror faktisk at de som sier sånn og reagerer dårlig på slikt (det er ikke mitt ansvar osv) er bitre og sure fordi de ikke fikk den utroe mannen, siden han var verdt å bruke tiden sin på og de hadde vel et håp om at de betydde noe mer :) Jeg skjønner ikke hvorfor de ellers synes det skal være interessant å få oppmerksomhet fra en mann som faktisk er utro, og i tillegg behandler kona som gal i denne settingen, da det som regel er to andre personer som er gal i slike situasjoner ;)

Anonymous poster hash: c7d0e...c52

Rettet litt på innlegget.

Anonymous poster hash: c7d0e...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Ser ikke helt poenget med å kontakte henne.

Det er han som har valgt å være utro. Det er han som har lovet deg troskap. Det er han som har et ansvar, ikke et vilt fremmed kvinnfolk som møter en mann på byen som vil ha et ligg med henne.

Er ikke hennes ansvar å intervjue en one night stand om han er singel eller ikke. Mest sannsynlig så har han nok aldri nevnt noe om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt poenget med å kontakte henne.

Det er han som har valgt å være utro. Det er han som har lovet deg troskap. Det er han som har et ansvar, ikke et vilt fremmed kvinnfolk som møter en mann på byen som vil ha et ligg med henne.

Er ikke hennes ansvar å intervjue en one night stand om han er singel eller ikke. Mest sannsynlig så har han nok aldri nevnt noe om deg.

Hei. Forstår hva du mener, men denne kvinnen visste godt om meg da vi har vært bekjente i flere år. Ts

Anonymous poster hash: 35398...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Hei. Forstår hva du mener, men denne kvinnen visste godt om meg da vi har vært bekjente i flere år. TsAnonymous poster hash: 35398...a92

OK, da er det jo selvsagt dårlig gjort av henne når hun vet at dere er sammen, men allikevel så ser jeg ikke poenget med å grave etter svar hos henne. Det er fremdeles mannen din som har sviktet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne dama er singel har hun kun gjort noe uetisk feil. Det er din mann som er i forhold med deg ts og da er det han som bør stå for svaringa. men skjønner at du tok kontakt med henne da tillitten til din mann er nokså svrkket. Ta utgangspunkt i at hun visste om deg, men at du har kommet frem i f.eks en hvit løyn. Og da tenker jeg på at "janei jeg har dame men det fungerer ikke mellom oss". Og slike ting. sånei. Har selv vært i din situasjon bare minus barn, og jeg ringte i forbannelse og sverget hevn ( på en pen måte). og daværende kjæreste "slapp unna". Klassiker og beklagelig.

Anonymous poster hash: 58195...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det er ganske vanlig at kvinner som har blitt bedratt av mannen sin retter følelsene sine mot kvinnen han var utro med.

Kvinnen han hadde en affære med har et ansvar også. Når det er sagt så burde man heller bruke energien til å ordne opp på hjemmebane. Av en eller annen grunn så tror jeg at mange menn slipper veldig billig unna når man "bestemmer seg for å fortsette forholdet"....

Det er bedre å krangel med mannen, enn om mannen med en annen kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en klem jeg TS!

Jeg ville personlig ikke sendt denne mld eller forventet noe konkret svar. Er ikke alle som ønsker å svare på noe slikt mht parten som var utro.

Du er godt på vei til å stole på mannen din igjen, så gjør det og legg resten bort.



Anonymous poster hash: bc579...17e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg stod på andre siden og var den "tøsa" han hadde hatt et ONS med.

Jeg pratet lenge på Facebook med forloveden hans. Hun fant ut av det ved at jeg sendte en melding til han på Facebook dagen etter det skjedde, og han hadde glemt å logge ut av kontoen sin. Jeg avla lange, grundige og en smule dumme svar. Jeg var faktisk i sjokk, fordi jeg brøt nesten sammen av dårlig samvittighet. Ikke at jeg trengte å ha det, fordi jeg visste ikke om henne før dagen etter, men jeg fikk det allikevel.

Det endte med at jeg ble skikkelig lei meg, for jeg ble ikke trodd (hun mente at jeg visste om henne da jeg hadde sex med forloveden hennes), og hun ble fryktelig sint. Jeg vet nå at jeg aldri, aldri, aldri burde ha snakket med henne så lenge som jeg gjorde. Jeg skulle virkelig ønske jeg bare lot det være, og si til henne at jeg ikke ville ha noe med det å gjøre. Men hun virket så innmari fortvilet, så jeg var naiv nok til å gi henne detaljer.

Når det er sagt, så føler jeg en viss avsky ovenfor utro mennesker. Det ender alltid opp med at kjæresten/forloveden/kona legger all skyld på den jenta mannen var utro med, fordi de så gjerne ønsker å glorifisere den utro mannen, og legge all skyld på "tøsa" han var utro med. Dette hjelper ingen, for den eneste personen som ender opp skadeskutt i dette, er faktisk den bedratte...

Det siste jeg vil si, er at denne jenta hadde ikke ansvar ovenfor deg, TS. Men hun hadde et moralsk ansvar, med tanke på at hun visste om deg og barna hans. Jeg kan ikke fatte og begripe at noen velvillig ligger med en opptatt mann...



Anonymous poster hash: 05aa8...395
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest tråden, men vil bare si at jeg absolutt ikke synes du gikk over streken.

Du må da få lov til å spørre om dette? Og ja, såklart har hun lov til å ikke svare. Selv om jeg synes dette er barnslig, og dårlig gjort mot deg. Når det er sagt, så er det faktisk ikke alle som synes valget med å gå fra sin livspartner er så lett som noen av dere skal ha det til, og jeg regner med du ønsket disse svarene som en slags "closure" for deg selv ts? Jeg synes virkelig synd på deg, og håper mannen din tar seg sammen og gjør det (om mulig) godt igjen og beviser at han ikke er den drittsekken han har utgitt seg for å være nå. Om det er dette du ønsker så klart. Hvis han får din tilgivelse håper jeg virkelig at han behandler deg og barna deres godt resten av livet!



Anonymous poster hash: f5985...6bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette går ikke. dump han

Anonymous poster hash: 18398...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...