Gå til innhold

Sendte mld til kvinnen mannen min hadde sex med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en avsporing fra tema.

Hvis den andre ikke vet at personen er i forhold så kan h*n ikke bebreides, men hvis

det er kjent at personen er i forhold så er ikke den andre også uskyldig. Selv den utro

har et mye større skyld.

Uenig. Det er den i forhold som har et ansvar om å holde seg på matta. At den velger å ha sex med noen er den sitt ansvar. Den andre parten har ikke noe ansvar for noen, selv om man vet at den man har sex med er utro. Det er et valg den utro parten har tatt. Og kun den.

Anonymous poster hash: 736fd...543

Nei. Den andre parten som VET , har og tatt et valg! Man er TO om å ha sex!

Anonymous poster hash: bdd1f...aa0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en avsporing fra tema.

Hvis den andre ikke vet at personen er i forhold så kan h*n ikke bebreides, men hvis

det er kjent at personen er i forhold så er ikke den andre også uskyldig. Selv den utro

har et mye større skyld.

Uenig. Det er den i forhold som har et ansvar om å holde seg på matta. At den velger å ha sex med noen er den sitt ansvar. Den andre parten har ikke noe ansvar for noen, selv om man vet at den man har sex med er utro. Det er et valg den utro parten har tatt. Og kun den.

Anonymous poster hash: 736fd...543

Så lei av at man fraskriver den andre part, hvis hun vet! Ja, han er utro og får ta det ansvaret, men hun har og et ansvar siden hun VET. Handlinger vi gjør har konsekvenser utifra hva vi vet. Når hun vet, har hun og et ansvar, da hun kan velge, som han, om hun vil ha sex med han ( som betyr at hun er med på og evt ødelegge et forhold ). Vi har alle valg! Hver dag.

Anonymous poster hash: bdd1f...aa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har bør ha såpass mye empati og anstendighet at man skjønner det er galt.

Joda, de fleste har vel det. Men er det dermed sagt at de også har noe ansvar?

Jeg mener at det er den parten som er utro som har det hele og fulle ansvaret. Det er den parten som har valgt å være utro. Ikke den vedkommende er utro med. Det er en uskyldig part.



Anonymous poster hash: 736fd...543
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Den andre parten som VET , har og tatt et valg! Man er TO om å ha sex!

Den andre parten har ikke tatt et valg om å være utro. Og er dermed ikke skyldig i noe som helst annet enn å ha sex med en person. Og dersom man får vite at den man har sex med er i et forhold, ja hva så? Det er den som er i forhold som fremeldes velger å være utro og på den måten har tatt valget om å være drittsekken.

Det å skylde på den andre parten er vel for å fordele skyld vil jeg tro, eller hva? Man vil ikke ta inn over seg at den man er eller var glad i kunne være så stygg mot en å være utro. Og da er det lettere å godta om man også kan fordele skylden, er det slik det henger sammen mon tro?



Anonymous poster hash: 736fd...543
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har bør ha såpass mye empati og anstendighet at man skjønner det er galt. Joda, de fleste har vel det. Men er det dermed sagt at de også har noe ansvar? Jeg mener at det er den parten som er utro som har det hele og fulle ansvaret. Det er den parten som har valgt å være utro. Ikke den vedkommende er utro med. Det er en uskyldig part. Anonymous poster hash: 736fd...543

Hvis du vet at noe er galt, og gjør det til tross for det så har du et ansvar.

Jeg skjønner ikke hvordan du kan bruke ord som uskyldig part.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet at noe er galt, og gjør det til tross for det så har du et ansvar.
Jeg skjønner ikke hvordan du kan bruke ord som uskyldig part.

Gjør man noe galt når man ikke er utro? Det er den parten som er utro som gjør noe galt, som har et ansvar. Den andre parten gjør ikke noe galt. Hvorfor skal den være en slags vaktbikkje for den utro parten? Den utro parten har tatt valget sitt.

Trenger man en syndebukk her? Er det derfor man også må legge skylden på den parten som ikke er utro?



Anonymous poster hash: 736fd...543
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

TS, det du driver med når du vil ha den andre kvinnen i tale for å spørre om detaljer kalles masochisme/selvpining.

Spar deg for det, fordi du vil aldri få nok detaljer. Det vil alltid være nye detaljer du vil ønske å ha innsyn i, det vil alltid være et ord din mann brukte som setter deg i tvil, det vil alltid være ønske om å sjekke det han sa/det hun sa mot hva den andre sa.

Er det der du ønsker å sitte? Hvor du stadig ønsker nye detaljer å pine deg selv med?

Hvor du alltid ønsker å finanalysere hennes ord mot hans ord, søke å finne 'feil' og mangler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarte ikke på spørsmålene mine, men skrev at hun ikke har et ansvar om å fortelle meg noe, jeg kan snakke med mannen min, det var bare ubetydelig sex.

Jeg mener du gikk langt over streken. Hun fremsto redelig som ikke ville vikles inn i dette. Det er da mellom deg og mannen. Vet han at du kontaktet henne..?

Det er ikke bra å ha forventninger til hvordan andre reagerer, for folk er så ulike....

Synes ikke hennes svar virket frekt i det heletatt.

Anonymous poster hash: 99428...87b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge den andre parten VET at personen han eller hun er på vei til å ha sex med er i et forhold så er denne for pokker ikke uskyldig! Eier ikke folk etikk og moral? Dersom man ikke er klar over det så stiller så klart saken seg noe annerledes.

Jeg hadde gjort nøyaktig det samme som deg TS, men jeg hadde neppe vært så høflig. Dessverre så kan du ikke tvinge dette neket av et kvinnfolk til å svare deg på en fornuftig måte tilbake. Det beste er å la det ligge og huske på at du er et mye bedre menneske enn sånne som henne som ligger med andre kvinners menn. Nå syntes jeg at mannen din er et svin også som har vært utro mot deg, men det er en annen sak.

Stor klem til deg TS! Håper du kommer deg igjennom dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Hun visste godt at mannen min hadde oss, da hun er ei bekjent av meg.

Anonymous poster hash: 35398...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Hun visste godt at mannen min hadde oss, da hun er ei bekjent av meg.

Anonymous poster hash: 35398...a92

Stor klem til deg.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Hun visste godt at mannen min hadde oss, da hun er ei bekjent av meg.

Anonymous poster hash: 35398...a92

Fy faen. All honør til deg som kun sender spørsmål, jeg hadde definitivt gjort mer enn det.... :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet at noe er galt, og gjør det til tross for det så har du et ansvar.Jeg skjønner ikke hvordan du kan bruke ord som uskyldig part. Gjør man noe galt når man ikke er utro? Det er den parten som er utro som gjør noe galt, som har et ansvar. Den andre parten gjør ikke noe galt. Hvorfor skal den være en slags vaktbikkje for den utro parten? Den utro parten har tatt valget sitt. Trenger man en syndebukk her? Er det derfor man også må legge skylden på den parten som ikke er utro? Anonymous poster hash: 736fd...543

Det er nok ikke snakk legge skylden på den andre, men å innse at vi er tenkende mennsker

(I hvertfall noen av oss), og at det er naturlig å ta ansvar for hva vi gjør.

Du syns vel også at det er greit å kjøpe tyvegods, siden det ikke var du stjal, eller å mobbe hvis

noen andre leder ann.

Endret av Tba
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den første meldingen fra deg var OK, det samme var hennes svar. Ditt svar til henne var over streken.



Anonymous poster hash: 7d22f...cc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den første meldingen fra deg var OK, det samme var hennes svar. Ditt svar til henne var over streken. Anonymous poster hash: 7d22f...cc2

Har du fått med deg at hun var en bekjent av henne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det ikke for at du skal føle deg usikker og kjip, men nei, jeg synes ikke du skulle ha sendt den meldingen.

Men gjort er gjort, så hva du føler vil ikke forandre på noe.

Har selv vært på den siden den andre kvinnen er, og om hans dame sendte meg en melding og forventet at jeg skulle fortelle alt, hadde jeg også holdt tett. Dette fordi jeg har lovet denne mannen å holde tett.

Det er jo han hun er tilknyttet til, og ikke deg. Selv om hun forstår din situasjon, vil hun likevel ikke svikte han. Hun har jo vært med på leken hun også.

Om du noen gang skulle komme i kontakt med henne igjen, ville jeg beklaget for meldingene. Det er en kjip kamel å svelge siden hun også har noe å unnskylde for, men det kan godt hende hun gjør det når du unnskylder deg først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sier det ikke for at du skal føle deg usikker og kjip, men nei, jeg synes ikke du skulle ha sendt den meldingen.

Men gjort er gjort, så hva du føler vil ikke forandre på noe.

Har selv vært på den siden den andre kvinnen er, og om hans dame sendte meg en melding og forventet at jeg skulle fortelle alt, hadde jeg også holdt tett. Dette fordi jeg har lovet denne mannen å holde tett.

Det er jo han hun er tilknyttet til, og ikke deg. Selv om hun forstår din situasjon, vil hun likevel ikke svikte han. Hun har jo vært med på leken hun også.

Om du noen gang skulle komme i kontakt med henne igjen, ville jeg beklaget for meldingene. Det er en kjip kamel å svelge siden hun også har noe å unnskylde for, men det kan godt hende hun gjør det når du unnskylder deg først.

Jeg kommer aldri til å be om unnskyldning for at jeg sendte hun melding. Jeg er ikke lei meg for det, men jeg forstår at det ikke var riktig. Jeg kommer helt sikkert til å møte hun støtt og stadig. Ts

Anonymous poster hash: 35398...a92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du syns vel også at det er greit å kjøpe tyvegods, siden det ikke var du stjal, eller å mobbe hvis
noen andre leder ann.

Skal vi bli ufine nå?

Det her handler om en mann som er utro. Og kun det. Det handler om en mann som bevisst har tatt valget om å være utro. Den andre parten har ikke noe ansvar. Joda, moralsk og emosjonelt vil man føle på det (de fleste skulle man tro), men ansvaret ovenfor kona/samboer/partner er det den utro som har.



Anonymous poster hash: 736fd...543
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke du gikk over streken jeg...

Men syntes samtidig at du må akseptere at hun ikke ønsker fortelle noe mer om det/ha noe mer med saken å gjøre...

Hvis du ikke aksepterer det, men begynner å tvinge frem en forklaring/spille på hennes samvittighet, da syntes jeg du kanskje går litt over streken...



Anonymous poster hash: c101e...b34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du gikk over streken ettersom du var rolig og ydmyk i meldingen, men jeg forstår også at hun ikke ville utdype noe mer. Hun har faktisk rett i at det er mannen din som bør svare deg på eventuelle spørsmål, ikke hun. Og får du ikke ærlige svar fra han, så er det jo lite tillit igjen hos dere. Det er ikke hun som skal ordne opp her, det er han/dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...