Gå til innhold

Sendte mld til kvinnen mannen min hadde sex med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han var utro mot meg for noen mnd sammen. Etter mange runder har vi bestemt oss for å fortsette forholdet, men det er noen ting jeg gjerne hadde likt å vist som han ikke husker/ikke vil fortelle kanskje. Han ble med hun hjem fra byen. I kveld sendte jeg mld til denne damen. Jeg startet meldingen med at jeg ikke er sint, jeg vil bare ha svar og håpet hun kunne svare meg ærlig. Så stilte jeg to spørsmål. Hun svarte ikke på spørsmålene mine, men skrev at hun ikke har et ansvar om å fortelle meg noe, jeg kan snakke med mannen min, det var bare ubetydelig sex. Jeg ble litt provosert siden meldingen jeg først hadde sendt ikke var anklagende osv. Sendte da tilbake at hvis jeg var ho ville jeg vært litt mer ydmyk og litt mindre frekk da hun bevist var en av to som potensielt kunne splittet en familie med to barn og hvis rollene hadde vært omvendt hadde jeg lagt meg flat. Jeg er ikke ute etter tilbakemeldinger om at mannen min var utro. Etter jeg pratet med hun så satt jeg igjen med en følelse av at det var veldig galt av meg å ta kontakt med hun, for som hun sa så er det ikke hennes ansvar å fortelle meg noe, noe som er helt riktig (?), men jeg hadde fortsatt håpet at hun ville svart meg på to enkle spm. Gikk jeg over streken når jeg sendte hun melding? Ble plutselig veldig usikker

Anonymous poster hash: 35398...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var utro mot meg for noen mnd sammen. Etter mange runder har vi bestemt oss for å fortsette forholdet, men det er noen ting jeg gjerne hadde likt å vist som han ikke husker/ikke vil fortelle kanskje. Han ble med hun hjem fra byen. I kveld sendte jeg mld til denne damen. Jeg startet meldingen med at jeg ikke er sint, jeg vil bare ha svar og håpet hun kunne svare meg ærlig. Så stilte jeg to spørsmål. Hun svarte ikke på spørsmålene mine, men skrev at hun ikke har et ansvar om å fortelle meg noe, jeg kan snakke med mannen min, det var bare ubetydelig sex. Jeg ble litt provosert siden meldingen jeg først hadde sendt ikke var anklagende osv. Sendte da tilbake at hvis jeg var ho ville jeg vært litt mer ydmyk og litt mindre frekk da hun bevist var en av to som potensielt kunne splittet en familie med to barn og hvis rollene hadde vært omvendt hadde jeg lagt meg flat. Jeg er ikke ute etter tilbakemeldinger om at mannen min var utro. Etter jeg pratet med hun så satt jeg igjen med en følelse av at det var veldig galt av meg å ta kontakt med hun, for som hun sa så er det ikke hennes ansvar å fortelle meg noe, noe som er helt riktig (?), men jeg hadde fortsatt håpet at hun ville svart meg på to enkle spm. Gikk jeg over streken når jeg sendte hun melding? Ble plutselig veldig usikker

Anonymous poster hash: 35398...a92

Vanskelig å svare på da vi ikke vet om hele situasjonen her, samt hvilke spørsmål du stilte.

Har du skrevet tråd om utroskapet her tidligere?

Anonymous poster hash: bdd1f...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dette ikke er en dame du kjenner eller har en relasjon til, synes jeg synes det var over streken. Det er ingen grunn til at hun skal bli dratt inn i dette "dramaet".

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å svare på da vi ikke vet om hele situasjonen her, samt hvilke spørsmål du stilte.

Har du skrevet tråd om utroskapet her tidligere?

Anonymous poster hash: bdd1f...aa0

Nei, har ikke skrevet en tråd om det. Jeg spurte om de klinet på byen, kanskje litt ubetydelig siden de endte opp med å ha sex. Også spurte jeg om han sa noe om meg/forholdet vårt

Anonymous poster hash: 35398...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke skrevet en tråd om det. Jeg spurte om de klinet på byen, kanskje litt ubetydelig siden de endte opp med å ha sex. Også spurte jeg om han sa noe om meg/forholdet vårt

Anonymous poster hash: 35398...a92

Ikke tenk på at det var dumt siden du nå har gjort det, tenk fremover på hva du kan gjøre. Men hvorfor godtar du det? Klarer du å stole på mannen din etter dette?

Anonymous poster hash: bdd1f...aa0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du gikk over streken.
Det er mannen din som hadde lovet deg troskap og splittet opp familien din, ikke henne.

Hvis mannen din er utro igjen med en annen, så er du uansett like langt. Det har ikke så mye å si hva hun svarer, egentlig... :)



Anonymous poster hash: a13a1...a77
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke skrevet en tråd om det. Jeg spurte om de klinet på byen, kanskje litt ubetydelig siden de endte opp med å ha sex. Også spurte jeg om han sa noe om meg/forholdet vårt

Anonymous poster hash: 35398...a92

Jeg mener ikke å være ufølsom, men trodde du virkelig at hun kom til å svare på det? Da BER man jo virkelig om å bli dratt inn i noe. Det vil jo uansett i de fleste tilfeller bli "ord mot ord" om hun skulle si noe som da mannen din kunne nektet for at han sa...Siden dette var en ONS tenker hun med all sannsynelighet ikke noe mer over denne hendelsen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts,

synes ikke du skal dekke over dette hvis mannen din har vært utro mot deg. Du er redd det syntes på byen ( siden du spør henne om de kysset på byen ), mer enn at han gjorde det han faktisk gjorde?

Nei, kvinn deg opp. Stå opp for deg selv!



Anonymous poster hash: bdd1f...aa0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god venn som fortalte meg om sine foreldre. Faren hans var utro mot moren hans. Dette er flere år siden, men han sier at hvis moren hadde vist en sterk reaksjon , som f.eks kastet faren ut etter hendelsen, latt han krype hvis han ønsket henne tilbake, da hadde faren ønsket henne tilbake, ja jobbet fro det. Men den store feilen moren gjorde, var å ta faren tilbake med en gang. Da var det faren som gikk til slutt. Og moren sliter med dette den dag idag.

Noe å tenke på ts.



Anonymous poster hash: bdd1f...aa0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men som sagt er jeg ikke ute etter meninger om jeg skal gå fra mannen min eller ikke.

Anonymous poster hash: 35398...a92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det var over streken. Du var nok mer ydmyk og hyggelig enn hva jeg hadde vært i en slik situasjon.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men som sagt er jeg ikke ute etter meninger om jeg skal gå fra mannen min eller ikke.

Anonymous poster hash: 35398...a92

Var hun ikke mer ydmyk ved å la være å svare på spørsmål som kunne ha puttet flere kjepper i avgjørelsen din om å forsøke å få det til å fungere?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det var over streken. Du var nok mer ydmyk og hyggelig enn hva jeg hadde vært i en slik situasjon.

Endelig.. Hehe.. Takk for et svar som fikk meg til å føle meg passe ålreit igjen. Mvh ts

Anonymous poster hash: 35398...a92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanskelig å svare på. Hadde det vært noen som har en relasjon til deg eller mannen din, (utover det åpenbare som kommer frem) så vil jeg si at hun hadde et visst ansvar til å holde seg unna ham, men vil ikke si at hun har et ansvar når det kommer til å fortelle deg noe.

Om det var meg, og jeg fikk vite i ettertid at han var sammen med noen så ville jeg trekt meg helt unna, og nektet videre kontakt.

Å fiske etter opplysninger fra den andre kvinnen er sjeldent en god idé. Jeg syns det er litt rart at du valgte å ta kontakt, og syns kanskje det var over streken ja, men så er man ikke bestandig i sitt rette sinn når det kommer til sånt.

Endret av FruRaeder
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tickety-Boo

Var hun ikke mer ydmyk ved å la være å svare på spørsmål som kunne ha puttet flere kjepper i avgjørelsen din om å forsøke å få det til å fungere?

Tenkte akkurat det samme.

TS: Du har ikke gjort noe galt ved å sende den meldingen.

Men det hjelper ikke å torturere deg selv med sånne tanker. Selv om jeg tror vi alle hadde hatt lignende spørsmål i din situasjon. Det du lurer på vil du mest sannsynlig aldri få vite.

Du ønsker å tilgi din mann og å fortsette forholdet. Da må du legge dette bak deg og fokusere på nåtiden. Bare tiden vil vise om du klarer å få tillit til ham igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god venn som fortalte meg om sine foreldre. Faren hans var utro mot moren hans. Dette er flere år siden, men han sier at hvis moren hadde vist en sterk reaksjon , som f.eks kastet faren ut etter hendelsen, latt han krype hvis han ønsket henne tilbake, da hadde faren ønsket henne tilbake, ja jobbet fro det. Men den store feilen moren gjorde, var å ta faren tilbake med en gang. Da var det faren som gikk til slutt. Og moren sliter med dette den dag idag.

Noe å tenke på ts.

Anonymous poster hash: bdd1f...aa0

Herregud, maatte manipulere og spille spill for aa beholde en utro drittsekk? La idioten dra. Det er uansett han som er taperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du har gått over streken, så er det uansett en mye mindre synlig strek enn den hun krysset. For ikke å snakke om hva han har gjort.

Personlig ville jeg aldri tatt kontakt med henne, da jeg ikke ville lagt meg på det nivået. Skulle forholdet fortsatt har mannen å fortelle disse tingene selv - ja han husker det nok!

Og han måtte virkelig vist anger og at han ville jobbet for forholdet.

Anonymous poster hash: 04a54...4c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dette ikke er en dame du kjenner eller har en relasjon til, synes jeg synes det var over streken. Det er ingen grunn til at hun skal bli dratt inn i dette "dramaet".

Du er virkelig ute og kjøre, når en mann er utro, er begge to med på det, og begge to har et ansvar. Hvis mannen hardnakket har nektet for at det eksisterer kone og barn, er det én ting, men utifra svarene TS fikk så er det helt åpenlyst at kvinnen visste hva hun gjorde. Ondskap heter det.

Anonymous poster hash: f123f...b5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har gått over streken, så er det uansett en mye mindre synlig strek enn den hun krysset. For ikke å snakke om hva han har gjort.

Personlig ville jeg aldri tatt kontakt med henne, da jeg ikke ville lagt meg på det nivået. Skulle forholdet fortsatt har mannen å fortelle disse tingene selv - ja han husker det nok!

Og han måtte virkelig vist anger og at han ville jobbet for forholdet. Anonymous poster hash: 04a54...4c7

På hvilken måte kan et slikt forhold være noe å jobbe for? Barn har ikke godt av å leve med foreldre som hater hverandre, passiv aggressjon.

Anonymous poster hash: f123f...b5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte kan et slikt forhold være noe å jobbe for? Barn har ikke godt av å leve med foreldre som hater hverandre, passiv aggressjon.

Anonymous poster hash: f123f...b5c

Dummeste jeg har hørt. Det er mange som klarer å få forholdet opp av grøften igjen etter noe slikt. Og det er uansett ikke opp til oss om ts vil forsøke. Jeg har vært der selv en gang, og tross iherdige forsøk så kom jeg meg aldri forbi utroskapen, dermed ble det slutt etter noen år.

Likevel ville jeg ikke vært foruten den erfaringen, da jeg fikk trykt mine egne mangler og holdninger godt i trynet og lærte masse av det.

Anonymous poster hash: 04a54...4c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...