Gå til innhold

Carina har nettdatet i seks år og er fortsatt singel


Gjest GlutenBlaster

Anbefalte innlegg

Maskulin informasjon? Å legge ut slik informasjon og ikke minst gjøre det (som å fise i sofaen i tide og utide sammen med andre, spesielt en date) tyder bare på dårlig folkeskikk og lite utviklede sosiale antenner. Det er med andre ord ikke så rart at man har hell på foroholdsfronten.

Anonymous poster hash: a4abc...f47

At man *ikke* har hell skulle det stå.

Anonymous poster hash: a4abc...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var singel LENGE, normalt slank og over gjennomsnittet pen. Men, jeg hadde vært overvektig før og dette preget meg etter at jeg mistet kg.

Det var ikke vanskelig å få napp, dates etc. Men jeg var ALTFOR frempå og mottagelig! Anså ikke meg selv som attraktiv og endte dermed opp med å virke desperat. Får samme biblene her!

Fikk meg kjæreste til slutt og er nå godt etablert med mann og barn-men ser på bilder av meg selv hvor pen og slank jeg var da med så lavt selvbilde.

Anonymous poster hash: f5dff...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig tror jeg mange menn syns hun er litt mye, av alt egentlig. Har lagt merke til at de damene jeg kjenner som er single og rundt 30år er litt sånn som henne. Fleipete, litt brautende, litt rare, veldig sterke og selvstendige, har gjerne mange og sterke meninger. I stedenfor å prate vanlig med menn på fest, er det gjerne mye tøys og fleiping. Slipper liksom ikke menn helt innpå seg.

Litt sær hobby hadde hun og. Når det gjelder akkurat denne dama, så syns jeg det er litt stusselig å bo på hybel og studere en bachelor i en alder av 30, gir inntrykk av å være litt vimsete og lite tak i.

Men disse damene er ofte supre venninner da:)

Anonymous poster hash: 07147...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skjer med å mene at man passer i et yrke hvor man gir par råd og terapi om samliv, når man aldri har vært i et forhold (i voksen alder). Litt provoserende nesten..

Syns også hun var veldig vulgær, både i språk (promp og nesepilling), utseende og hobby..

Syns ikke det er rart at hun er singel i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 07147...f7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskulin informasjon? Å legge ut slik informasjon og ikke minst gjøre det (som å fise i sofaen i tide og utide sammen med andre, spesielt en date) tyder bare på dårlig folkeskikk og lite utviklede sosiale antenner. Det er med andre ord ikke så rart at man har hell på foroholdsfronten.

Anonymous poster hash: a4abc...f47

Er det jeg mener også.Kan gjerne kalle det dårlig folkeskikk,eller i det minste veldig sært.Og det blir for lite femininitet.Menn flest liker ikke sånt.Ihvertfall ikke i en bli-kjent fase.

Anonymous poster hash: 3cbfe...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Svært overvektig kvinne som driver med burleskdansing og skal bli sexolog?(kompensering much?) "Cupcake wars"? Nei takk, skjønner godt at hun er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det jeg mener også.Kan gjerne kalle det dårlig folkeskikk,eller i det minste veldig sært.Og det blir for lite femininitet.Menn flest liker ikke sånt.Ihvertfall ikke i en bli-kjent fase.

Anonymous poster hash: 3cbfe...454

Folk flest liker ikke sånt. Hadde en mann opplyst at han så frem til at vi skulle fise sammen, hadde jeg løpt og aldri sett meg tilbake.

Anonymous poster hash: 44b87...8e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fant min samboer etter 10 dager med nettdating.. Tror det er mye flaks.



Anonymous poster hash: 81dac...bf3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fant min samboer etter 10 dager med nettdating.. Tror det er mye flaks.

Anonymous poster hash: 81dac...bf3

Er du overvektig og skrev at du gledet deg til å fise sammen? Bare lurer, for jeg tror det er her denne damen møter lukkede dører.

Anonymous poster hash: 44b87...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest liker ikke sånt. Hadde en mann opplyst at han så frem til at vi skulle fise sammen, hadde jeg løpt og aldri sett meg tilbake.

Anonymous poster hash: 44b87...8e6

:fnise: Ja, helt enig...

Anonymous poster hash: ddf3a...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, så begynner jeg å tro at man kan ikke gjøre dating til noen vitenskap, gjøre så mye annerledes, eller jobbe med seg selv til det ugjenkjennelige. Jeg tror det koker ned til tilfeldigheter, litt flaks og å være på rett tid til rett sted. Altså, at man rett og slett møter noen det klaffer med, og det skjer ofte helt tilfeldig.

Selvfølgelig kan man treffe noen gjennom nettdating eller på andre, mer oppsøkende måter, men for meg blir det unaturlig. Savner den tiden hvor man faktisk møtte folk IRL, ble kjent og søt musikk oppsto.

Jeg har aldri nettdatet, er ikke så lenge siden brudd med exsambo. Men det er mye fin musikk irl :) Jeg ventet på bussen på bussterminalen i dag og rakk ikke kjøpe røyk før bussen skulle komme. Jeg så en fyr som stod og røyka jeg gikk mot han, han møtte blikket mitt og smilte..han var FIN <3 så smilte jeg å spurte om jeg kunne bomme en røyk av han, det fikk jeg. Hadde det ikke vært for at bussen hans kom sekundet etter hadde vi kanskje begynt å prate? fin var han i allefall og fiiiint smil :))

Anonymous poster hash: 8d14f...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hun fikk hvertfall svar.. jeg har deaktivert sukker-profilen for jeg får ikke så mye som enpoke en gang :( Og jeg er slank. Så det er ikke kun vekt det går på.



Anonymous poster hash: a9f12...31e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du overvektig og skrev at du gledet deg til å fise sammen? Bare lurer, for jeg tror det er her denne damen møter lukkede dører. Anonymous poster hash: 44b87...8e6

Hehe, nei. Er slank og normal :P

Anonymous poster hash: 81dac...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://p3.no/dokumentar/en-ensom-burleskdanser/

Jeg vurderte å poste denne i singelforumet men jeg tror diskusjonen har bedre av at vi ser denne saken med litt forskjellige perspektiver.

Jeg synes hun er kjempetøff som tør å stå frem på denne måten for det er et stort stigma knyttet til det å ikke ha noen å være sammen med og føle seg alene (å være singel er jo sett på som OK, men du skal ikke føle deg alene og du skal ha en festlig ironisk distanse til det).

Hvorfor ender noen opp alene til tross for at de så gjerne vil noe annet? Hva kan gjøres annerledes? Hvilket råd ville du gitt til noen i hennes situasjon?

Kanskje det er fordi hun er en Burlesk-danser at hun ikke får seg kjæreste og kun får dumme og merkelige henvendelser?

Hun vil nok møte noen hun og, for hun virker som en utrolig søt og vakker dame med store former. Hun har jo en bra personlighet og virker sikker på seg selv.

Selv er jeg 34 blitt, og har vært singel hele livet, bortsett fra noe småplukk da jeg var mellom 20-22 år... Så har vel egentlig vært ganske så singel de siste 12 årene!!!

Anonymous poster hash: ca5ba...43f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo Carina hatt kjæreste da. Hun hadde vel et ganske "langt" forhold før disse siste seks årene, og hun har også hatt en kjæreste i nyere tid. Jeg fulgte bloggen hennes (fetmenfattet) på det tidspunktet den var morsom og da husker jeg at hun ble sammen med en fyr, men det varte bare noen mnd. Jeg mener å huske at hun skrev at hun gjorde det slutt. Så helt uten napp har hun jo ikke vært. Men når man er så åpen og så mye som hun er skjønner jeg jo at responsen kan bli litt rar også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det jeg mener også.Kan gjerne kalle det dårlig folkeskikk,eller i det minste veldig sært.Og det blir for lite femininitet.Menn flest liker ikke sånt.Ihvertfall ikke i en bli-kjent fase.

Anonymous poster hash: 3cbfe...454

Kvinner hadde heller ikke likt hvis en mann sa rett ut at han pilte nesen og feis på date heller. Fising er ekkelt uansett kjønn.. Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...