Gå til innhold

Dater jente. Plutselig virker hun mindre interessert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en jente i 3-4 uker nå. Alt har egentlig vært veldig bra så langt. Vi møtes et par ganger i uka og har bra sex. Ingen krangler og alt har vært bra. Hun har virket veldig "på" frem til nå og har sendt meldinger daglig. Jeg har selvfølgelig også tatt litt initiativ og sendt henne meldinger.

Men de siste 3-4 dagene har ting plutselig endret seg, uten at noe spesielt har skjedd. Hun har ikke tatt kontakt med meg og svarer veldig kort på meldinger. Orker ikke mase på henne. Tenkte vente noen dager før jeg spør henne om noe er galt, men er det noen som har opplevd lignende? At den man dater plutselig bare trekker seg unna? Kunne ha forstått det dersom dette skjedde etter et par dater. Men ikke nå.



Anonymous poster hash: 31af3...040
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er det nok tusenvis av både jenter og gutter dom har opplevd. Og selv om jeg ikke ee singel selv - SPØR henne rett ut. Ikke kast bort tid med å vente og se ann. Hvis det ikke er noe galt så har hun ikke noe i mot det spørsmålet. Er det derimot fordi hun er lei eller noe annet så får du det bekreftet. Ikke pin deg selv i redsel for å mase eller virke pågående. Hun skylder deg en forklaring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si.

En mulighet er at hun har mistet interessen. En er at hun har truffet noen hun liker bedre. En er at hun er lei av å ta mest initiativ og finner deg litt tafatt, muligens uinteressert (du sier selv du har tatt "litt" initiativ, men i det ligger det vel at det mest er henne).

Det beste er jo å spesifikt be om å treffes. Dersom dere sender meldinger frem og tilbake om alt og ingenting - slutt med det. Ta kontakt for en spesifikk avtale. Dersom hun avviser, har du svaret ditt.



Anonymous poster hash: 0fd4b...bb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Less is more nå!

Ikke skriv, la hun ta initativ. Hun vil gjøre det, bare la det ligge litt.

Om det er en jente du har sex med så er det ikke vits å chatte heller, bare for å avtale møter, men nå skal du ikke gjøre noe som helst.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts

Er det jeg tenker. Har tatt kontakt de siste par dagene, men hun virker litt kald. Så nå venter jeg heller til hun eventuelt tar kontakt med meg. Gidder hverken drama eller spill.



Anonymous poster hash: 31af3...040
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts

Er det jeg tenker. Har tatt kontakt de siste par dagene, men hun virker litt kald. Så nå venter jeg heller til hun eventuelt tar kontakt med meg. Gidder hverken drama eller spill.

Anonymous poster hash: 31af3...040

Hva har du skrevet de siste par gangene?

Veldig ofte sier folk at de "ikke gidder drama", men de bidrar til det selv. De fleste er ikke direkte fordi de er redde for avvsining. Ikke skriv bablemeldinger som "hva driver du med". Skriv konkret "vil du ta en drink kl. 21 fredag". Da får du enten ja eller nei.

Anonymous poster hash: 0fd4b...bb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts

Jeg spurte bl.a. om hun hadde lyst å se en film hos meg. Fikk til svar at hun fikk se og skulle si i fra. Hørte ikke no mer om det.



Anonymous poster hash: 31af3...040
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts

Jeg spurte bl.a. om hun hadde lyst å se en film hos meg. Fikk til svar at hun fikk se og skulle si i fra. Hørte ikke no mer om det.

Anonymous poster hash: 31af3...040

Da ligger ballen hos henne og du sier selvsagt ikke mer.

Anonymous poster hash: 0fd4b...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts Jeg spurte bl.a. om hun hadde lyst å se en film hos meg. Fikk til svar at hun fikk se og skulle si i fra. Hørte ikke no mer om det. Anonymous poster hash: 31af3...040

Da er hun nok ikke så interessert, nei.

Anonymous poster hash: a8ce5...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig oppførsel fra folk som er for feige til å kommunisere ordentlig.

Det er ingen vits at du tar mer kontakt, det kommer bare til å bli oppfattet som masing. Dersom hun vil ha kontakt så tar hun kontakt.

Endret av Doge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts

Er det jeg tenker. Har tatt kontakt de siste par dagene, men hun virker litt kald. Så nå venter jeg heller til hun eventuelt tar kontakt med meg. Gidder hverken drama eller spill.

Anonymous poster hash: 31af3...040

Dette er veien å gå, du må bare ikke la deg friste til å kontakte hun!

-

Folk her nevner kommunikasjon, TS MÅ la damen savne han litt og prossessere det som skjer, snakke med sine venninner om det, hun gjør det garantert.

Å skrive/ringe for å prøve å "fixe" problemet fungerer ikke.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på om du har hørt noe mer fra henne?



Anonymous poster hash: 0e9b8...62b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg har lært den siste tiden. Så spør. Ikke la det være stillhet. Du har kontaktet henne, hun virket kald. Da spør du rett ut om alt er i orden. Om hun svarer ja; Så sier du at hun virker noe kald og avvisende. Og om hun ikke forstår dette, så spør du om det ikke er på tide å treffes igjen. Vil hun ikke det så er hun ikke interessert, men tør ikke si dette. Da dropper du henne. Er det noe du har gjort galt, så får hun nesten si dette når du spør om alt er i orden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er spent på om du har hørt noe mer fra henne? Anonymous poster hash: 0e9b8...62b

Jeg også lurer på dette. Er spent på om det har skjedd noe nytt.

Anonymous poster hash: d00ad...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts

Nei, har ikke hørt noe fra henne. Har faktisk så smått begynt å flørte litt med en annen jente.

Det rare er at vi kjente hverandre før vi begynte å date og vi hadde da jevnlig kontakt.



Anonymous poster hash: 31af3...040
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts

Hadde sex i går med hun nye jeg har møtt, så tenker vel at det uansett er over mellom hun jeg ikke har hørt noe fra på en stund nå. Hun nye virker som ei bra jente, så tror det kan fungere bra. Synes likevel det er litt merkelig at hun jeg datet plutselig forsvant helt.



Anonymous poster hash: 31af3...040
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...