Gå til innhold

over og ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste meldingen hans beviser bare hva slags dårlig menneske han er. Vær glad det er over.

Ja, ikke sant...,han er ikke helt god når han sier det..

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skrev du: "Han vet at jeg har problemer med tilliten til han (med god grunn ), og da bør han være villig til å prøve å møte meg på det, ikke avvise meg sånn som i går".

Hvor lenge menet du at du skal få lov til å være sjalu og mistenksom åga. noe som har skjedd tidligere? Hvor lenge mener du at skal ta spesielle hensyn til deg? Èn måned, ett år eller resten av livet??

Synes ikke det er det minste rart i at han blir mistrodd i ett og alt. Det er faktisk ikke hans problem, men ditt.

Vanskelig, da du ikke kjenner til helheten. Han har løyet til meg tidligere, det har gjort noe med tilliten jeg først hadde. Hvor lang tid det tar, er umulig å svare på. Enig med deg at jeg og må ta et valg når eller om jeg klarer å stole på han, men han må være villig til å vise meg at han prøver å forstå.

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om begge har litt å jobbe med her.

Ting har en tendens til å balle på seg hvis begge har litt å stri med fra før.

Kanskje du trenger hjelp for å jobbe med både selvtillit og tillit til andre.

Vi har nok det, begge. Men jeg har selvtillit. Jeg har bare opplevd at han kan gå bak ryggen min, og det har skapt et tillitsbrudd som tar tid å gjenopprette.

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte ikke på mld, han sendte flere...Så ringte han meg. Snakket lenge sammen, ble noe krangling pga situasjonen. Jeg sa at jeg kanskje ikke skulle ha reagert som jeg gjorde den kvelden vi skulle møtes, men at jeg har problemer med tilliten pga andre hendelser tidligere. Han er frustrert fordi jeg holder avstand. Men hva forventer han når han skrev de vonde tingene han gjorde. Han kom og med noen innrømmelser som jeg tidligere har påstått, i periodene vi ikke har vært sammen, og sa noe kjipt til meg, så jeg bare la på tlf. Mld og sa jeg synes han ikke verner nok om det vi har/hadde, men at han ofte har ego motiver i alt. Han sa at han har gitt meg mange sjanser, men jeg sa jeg var ikke interessert når han var som han var. Så tikker det inn mld der han lurer på hva han må gjøre for å behage mitt vesen, at han krabber gjerne på kne for meg.....Jeg svarte ikke.

Blir helt forvirret av alt dette, han sier en ting i det ene øyeblikket , det motsatte i det neste..puh,

må legge meg tl å sove nå. Godnatt.

- ts

- ts



Anonymous poster hash: 39748...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen: det kom frem at han har sett andre ( vet ikke hvor mange eller hvor ofte, hvor lenge siden etc ) de periodene vi ikke har hatt kontakt. Jeg har jo følt noe av det, derfor konfrontert han flere ganger, men når det nå kom frem ( fordi jeg nevnte dette med tilliten igjen ), innrømte han det. Det er jo bra at han endelig er ærlig, men samtidig er jeg så skuffa! Jeg reagerte med å bli sint. La på tlf da han sa det. Jeg har holdt avstand til han nå. Han skrev igår på sms, at han har ventet på meg lenge, og at han venter fortsatt. Jeg mener at han ikke har ventet, når han har vært med andre. Jeg skrev at han skjønner ikke hva ordet vente betyr. Som om han ikke har vernet om det vi hadde. Jeg bruker lang tid på å invovere meg i noen. Virker som han tar så lett på det. Blir og forvirret pga det han skrev ( sist lørdag ) som jeg nevnte i HI ( at han ikke var mannen for meg, jeg ikke dama for han osv...) Så sier han plutselig dette?



Anonymous poster hash: 39748...268
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts! Dette høres ut som en kjip situasjon for deg. Men vet du hvordan han har sett andre? Som hatt sex med dem, eller snakket med, drukket kaffe med eller hva? Og hvor lenge har dere vært sammen, og fra hverandre i de periodene?

Anonymous poster hash: 4c2d4...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at dere snakker igjen. Få tak i tingene dine da. Stikk hjem til han med noen venner som hjelp og støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts! Dette høres ut som en kjip situasjon for deg. Men vet du hvordan han har sett andre? Som hatt sex med dem, eller snakket med, drukket kaffe med eller hva? Og hvor lenge har dere vært sammen, og fra hverandre i de periodene?

Anonymous poster hash: 4c2d4...4b9

Ja, tydeligvis det førstnevnte. Da vi kranglet, kom han t.o.m med utsagnet om jeg vil se bildet av "de"...?!? ,med andre ord, noen han sikkert fortsatt kommuniserer med!

Han nevnte og i sinne at jeg var "kjedelig" , fordi jeg har holdt så mye igjen..sammenlignet meg med "de", som jeg ikke vet om er "bare" ei eller flere... Er det rart at jeg har hatt mangel på tillit sier jeg bare? Føler han har ødelagt noe. Som om det bare er å finne noen andre, hver gang vi ikke har hatt kontakt. Og den kjipe mld om sex for å få igjen det som er mitt. Jeg skrev at det kan han glemme, og at jeg ønsker ikke være en del av lista hans! Etter denne krangelen, har vi ikke snakket sammen. Han skrev sist at han har ventet i flere år på meg, og at han fortsatt venter. Det holder ikke, når han handler som han gjør! Han venter jo ikke...Jeg er så skuffa over han!

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere snakker igjen. Få tak i tingene dine da. Stikk hjem til han med noen venner som hjelp og støtte.

Nei, vi snakker ikke sammen lenger pga det jeg skrev ovenfor. Vet ikke hvordan få tilbake det som er mitt, eller hvordan jeg skal forholde meg til han lenger..

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn altså...! Helt enig med deg, han venter jo ikke når han faktisk treffer andre. Hva tenker du å gjøre nå da, kutte all kontakt etter at du har fått igjen tingene dine?

Anonymous poster hash: 4c2d4...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg noen når du henter tingene dine. Deretter er det vel ikke mer å bruke tid på, finnes snille og ærlige menn der ute også. Så mye bortkastet tid det er å bruke tida på en som er sånn.



Anonymous poster hash: fd32c...8e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann oppfører seg ikke slik mot sin kjæreste. For meg virker han som en bortskjemt drittunge som ikke er blitt tørr bak ørene.

Ikke noe å satse på er mitt budskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn altså...! Helt enig med deg, han venter jo ikke når han faktisk treffer andre. Hva tenker du å gjøre nå da, kutte all kontakt etter at du har fått igjen tingene dine?

Anonymous poster hash: 4c2d4...4b9

Hei, ts her : ja enig. Men han tok kontakt igjen og vi møttes. Huff, nå har det skjært seg helt!

Vet ikke hvor jeg skal begynne...

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta med deg noen når du henter tingene dine. Deretter er det vel ikke mer å bruke tid på, finnes snille og ærlige menn der ute også. Så mye bortkastet tid det er å bruke tida på en som er sånn.

Anonymous poster hash: fd32c...8e6

Takk for råd, men jeg møtte han. Nå er vi ikke på talefot, igjen...

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann oppfører seg ikke slik mot sin kjæreste. For meg virker han som en bortskjemt drittunge som ikke er blitt tørr bak ørene.

Ikke noe å satse på er mitt budskap.

Tenker det samme selv, men så kjenner ingen av dere hele historien, den er mer kompleks enn som så...

Huff, vanskelig..

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Men da må du fortelle hele historien da, sånn at du kan få mer passende råd.

Jeg kan fortelle hva som skjedde sist, da jeg ikke ønsker å legge hele historien ut her.

Han ringte meg, og vi snakket lenge sammen, men fikk fortsatt ikke svar på ting så fortsatt mye usikkerhet rundt. Snakket neste dag og på tlf. Så mld han meg, sa han skulle gjøre noe ærender, og lurte på om vi kunne møtes. Jeg tenkte det var bra å møte han , da det er bedre å ta opp ting face to face, enn alltid via tlf. Men jeg var og usikker på om jeg ville møte han ( pga alt ), men bestemte meg til slutt for det.

Møttes ute hvor vi spiste sammen. Hadde det faktisk veldig hyggelig. Lenge siden vi har møttes sånn.Tok ikke opp det han hadde sagt, for når jeg nevnte det, bare snakket han "over" det med et annet tema, og jeg orket ikke begynne å krangle med han, da vi har kranglet så mye i det siste. Han sa hele tiden at han skulle hjem etterpå, og det synes jeg var greit, samtidig som det gjorde meg litt skeptisk...hadde han en annen avtale på lur....Men så spurte han om han kunne sove hos meg. Han skullle opp tidlig neste dag å gjøre noe, så kunne uansett ikke være lenge. Jeg var i tvil, men pga stemningen tenkte jeg at det var greit, men jeg kom ikke til å ha sex med han. Dette sa jeg ikke, men visste selv. Jeg har tatt avstand til han seksuelt i veldig lang tid, pga denne mistilliten. Så tenkte at det kanskje hadde vært fint å bare sove sammen ( har gjort det ofte før ).

Da vi kom til meg, hadde vi det først fint, der vi lo endel og drakk te sammen. Da vi skulle legge oss begynte det...Han prøvde å ta på meg, og reagerte på at jeg hadde så mye klær på meg. Jeg sa at jeg vil ikke ha sex ned han, han må dessuten teste seg ( pga alt han har sagt ) og kjente og at jeg ikke tente på han pga det som har skjedd. Jeg har så mange spørsmål jeg aldri har fått svar på, og som han alltid ignorerer. Da ble han kjempesint! Sa at han er drittlei denne avvisningen! Så sa han mange kjipe ting ( jeg ikke ønsker å skrive her, men det såret meg virkelig..) Snakket som om "noen damer er så kjipe", som om jeg ikke var noen spesiell for han, men en av "de"...Men kanskje han sa det pga såret stolthet, at han skulle ta igjen. Han har ofte behov for hevn ( et negativt trekk han har ).

Som regel bruker jeg å si ifra, ja virkelig sette han på plass. Jeg har noen ganger bare dratt fra han i sinne, samt kastet han ut engang herfra. Men igår/inatt hadde jeg ingen krefter, pluss at jeg er så skuffa og såret over han, så jeg begynte å gråte. Det verste var at han så ut til å gi blaffen i det. Han bare sa jeg skulle holde kjeft med den "sutringa, sytinga" eller hva han kalte det..sa at hvis jeg ikke holdte kjeft, dro han. Skulle bare bedt han dra, men jeg var så maktesløs og "utafor", så jeg la meg bare rolig ned for å prøve å sove. Etter ei lita stund, begynte han å tafse på meg igjen, jeg sa at jeg orket ikke dette, når han i tillegg nettopp hadde vært sånn som han var. Da nærmest "eksploderte" han! F... så lei han var av dette, han kom ingen vei med meg, sa at han klarte ikke bare ligge å sove ved siden av meg ( men han har klart det før ), og at det var derfor bedre for han å bare dra! Jeg begynte å gråte igjen, for han var totalt motsatt av han jeg var ute med den kvelden. Han reiste seg opp, og sa mye kjipe ting til meg, samtidig som han kledde på seg i full fart. Snakket i ett om hvor feil alt var, hvor håpløs jeg var osv. Samtidig som jeg gråt. Da han skulle til å gå ut døra, etter mye "drittkasting" , klarte jeg å presse frem "GÅ!", og han var ute!

Synes det var rart at han ikke tok noen av tingene sine, men det orket han kanskje ikke midt på natta, men noen av klærne som hang i gangen, kunne han jo tatt.

Vi har selvsagt ikke hatt noen kontakt etter dette. Jeg tenker to ting : på en måte skjønner jeg hans frustrasjon over og ikke kunne være nær meg, samt at jeg føler det var dumt av meg at han fikk bli med meg hjem pga all mistilliten som fortsatt er der, og som gjør at jeg trekker meg unna han. Jeg skulle øtt han i en annen setting, tatt opp ting jeg vil ha svar på. Men , det er alltid lett å være etterpåklok...

Det andre jeg tenker, er at det var som jeg følte at han hadde totalt mangel på empati, som om han ikke brydde seg NOE om meg og hvordan han hadde det. Jeg tenkte psykopatiske/sosoipatiske trekk. Jeg har følt dette tidligere og. Eller er det bare jeg som provoserer han nok?

Dette ble langt. Sov veldig dårlig sist natt, og er veldig forvirret. Kom til å tenke på noe han sa før han dro ; han sa flere ganger at jeg ikke er hypp nok, samt at jeg ikke vet hva jeg vil, og det har han nok rett i, pga denne mistilliten.

Så at han var på chatten flere timer ikveld, men jeg skrev selvsagt ikke noe. Et tegn på at han kanskje er på flirter'n med noen andre, eller bare på jakt etter bekreftelser. Jeg vet ikke om han dro hjem inatt f.eks, for jeg stoler ikke på han.

- ts

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke gi deg noen gode råd på hva du skal gjøre, men vil bare si det at å være i et så turbulent forhold som dette er utrolig emosjonelt utmattende, og det virker ikke som at dette kommer til å bedre seg.

Dere har havnet i en ond sirkel med krangling, usaklige kommentarer, om å gjøre å såre hverandre mest mulig, avvisning når den andre prøve å be om godt vær og generelt mye mistolkninger og det er null tillit her!

Hvorfor klamrer dere til hverandre når dere tydeligvis skader dere mer ved å være sammen?

Tror dere har det best hver for dere.

Dette kommer aldri til å vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke gi deg noen gode råd på hva du skal gjøre, men vil bare si det at å være i et så turbulent forhold som dette er utrolig emosjonelt utmattende, og det virker ikke som at dette kommer til å bedre seg.

Dere har havnet i en ond sirkel med krangling, usaklige kommentarer, om å gjøre å såre hverandre mest mulig, avvisning når den andre prøve å be om godt vær og generelt mye mistolkninger og det er null tillit her!

Hvorfor klamrer dere til hverandre når dere tydeligvis skader dere mer ved å være sammen?

Tror dere har det best hver for dere.

Dette kommer aldri til å vare.

Ja, du har rett. Alt virker håpløst nå. Hvem skal ta kontakt med hvem liksom...Jeg føler meg krenket i måten han var på, han føler seg nok avvist..,men allikevel : synes du ikke han var kjip?

Når du skriver at "den andre prøver å be om godt vær", hvem av oss tenker du på her?

Er helt forvirra nå... Han har endel av sitt hos meg, jeg noe hos han, men sist jeg spurte om å få noe, ble det jo bare tull...Koster meg og mye å ta kontakt pga måten han dro ut på, samt at jeg har så lute tillit til han. Hva om han ser noen andre? Han er jo på chatten i de sene nattetimer,han har ofte nektet for det tidligere, men jeg så det jo igår, jeg er ikke naiv...

Anonymous poster hash: 39748...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er kjip. Putt sakene hans i en eske og gjem det bort. Spør han etter tingene, si han skal få det når han har levert dine ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...