Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg akkurat kommet meg gjennom helgens første av to sammenkomster. I kveld var det tapasmiddag, og det var jo bare spekemat og myke oster i alle rettene :sukk: spise litt salat og noen andre trygge greier, men vertskapet ble litt snurt fordi jeg ikke spiste mer. Måtte jo si at jeg ikke var sulten. De trodde sikkert jeg ikke likte maten :fnise: får fortelle den ordentlige grunnen om et en måned eller to ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordrende det er med maten;)

Hva sa mannen til den store nyheten da?:)

Han tør ikke helt å slippe jubelen løs, hvertfall ikke før etter ikm på mandag. Men han stryker meg på magen og sier han gleder seg til barnet kommer, hvis det klarer å holde deg der inne :rodmer: han har jo vært mer babysyk enn meg :fnise: Endret av Hvitløk
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tør ikke helt å slippe jubelen løs, hvertfall ikke før etter ikm på mandag. Men han stryker meg på magen og sier han gleder seg til barnet kommer, hvis det klarer å holde deg der inne :rodmer: han har jo vært mer babysyk enn meg :fnise:

Nei, jeg var slik selv ;) så forstår godt det! :) trodde hele tiden at mensen skulle komme alikevel. Nå er jeg i min andre mensen som ikke er der :) men så koslig med en pappa som er engasjert! Her tror jeg min mann ikke har forstått det siikkelig før han fikk se ultralydbildene, etter det har han vert veldig på magen. Og på å kalle meg mamma osv;) koslig det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg var slik selv ;) så forstår godt det! :) trodde hele tiden at mensen skulle komme alikevel. Nå er jeg i min andre mensen som ikke er der :) men så koslig med en pappa som er engasjert! Her tror jeg min mann ikke har forstått det siikkelig før han fikk se ultralydbildene, etter det har han vert veldig på magen. Og på å kalle meg mamma osv;) koslig det da:)

Gleder meg til vi kommer oss til uke 8-9 når faren for SA er liten. Har mye menslignende smerter, så er redd tr dukker opp hver gang jeg er på do. Koselig med vordende fedre som er gira :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til vi kommer oss til uke 8-9 når faren for SA er liten. Har mye menslignende smerter, så er redd tr dukker opp hver gang jeg er på do. Koselig med vordende fedre som er gira :rodmer:

Hadde også disse murringene, de er der fremdeles men ikke så mye nå som rundt uke 4-5:) det strekker seg i alle retninger inne i magen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå trøtt! Er hos en kamerat nå og måtte sove en times tid på sofaen hans. Skal være sosial i kveld, så forhåpentligvis holder jeg ut hele kvelden nå etter litt søvn ;) godt han er en mann, en kvinne ville vel skjønt tegningen når jeg skal være sjåfør i kveld, er supertrøtt og avstår fra mye cola og kaffe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg en ticker :rodmer: vil ikke flytte dagboka helt ennå, sånn i tilfelle. Men jeg lurer litt på om jeg skal opprette en ny dagbok istedet. Føler jeg er litt ferdig med denne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm og 4+0 i ut fra el-termin i dag. Kommer jeg meg igjennom denne dagen uten at jeg begynner å blø, så er første milepæl nådd :hoppe:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke orket eller hatt tid til å være her inne de siste dagene. Mini holder seg fremdeles inne :hoppe: Er usigelig trøtt om dagen og har sovet nesten hver ettermiddag etter jobb. Er også skikkelig uggen og kvalm om morgenen, så må bruke sea bands. Bruker en del langermede gensere for å sjule det på jobb ;) Og har en luktesans uten like :fnise: i går brakk jeg meg da jeg åpnet oppvaskmaskinen. Det luktet så sterkt av middagsrester :P

Har opprettet en graviditetsdagbok, så det hadde vært hyggelig om dere som er inne her og leser vil følge med over i den nye boka :nigo:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=871968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...