Gå til innhold

OPPBEVARINGSBOKS med mange små rom


Anaconda

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter oppbervaringsbokser med mange rom til to formål.

1.) til scrappingutstyr

2.) til oppbevering av juletrepynt; kuler etc.

Jeg har sett at panduro har plastbokser som kanskje særlig egner seg til førstnevnte formål. Er det noen andre steder at de har slikt? Ift juletrepynten kunne dette gjerne ha vært papp også for den del..... Kan man kanskje bruke verktøy-koffert?

:wow:

TIPS ØNSKES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt sånt på Clas Ohlson, de er geniale! Bruker dem til smykkeskrin til meg og perler til barna.

Endret av Batteri
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til scrapbooking har Clas Ohlson og Biltema greie bokser, feks skruebokser eller slukbokser.

Til kuler er jeg litt mer usikker, har kjøpt store platbokser på Jysk og Europris selv, men kulene ligger da i samme rom, ikke seperate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Julekulebokser" med oppdeling av rom dukker som regel opp i butikkene rundt juletider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Julekulebokser" med oppdeling av rom dukker som regel opp i butikkene rundt juletider.

Det er min mor som har lett etter slike i mange år, men hun har ikke funnet hittil :) (hun har nok bare sett i fysiske butikker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til scrapbooking har Clas Ohlson og Biltema greie bokser, feks skruebokser eller slukbokser.

Til kuler er jeg litt mer usikker, har kjøpt store platbokser på Jysk og Europris selv, men kulene ligger da i samme rom, ikke seperate.

Takk for ideer :) Det blir nok en skrueboks på meg eller to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til julekulene kan du jo bare ta en passende eske, og skjære til kartongplater som du setter i mellom. Med et par hakk i kartongen så vil de passe fint inni hverandre, og danne små rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...