Gå til innhold

BareBea og LilleBea


BareBea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, veldig spennende....

Deilig mandag morgen. Kosen meg med :kaffekopp:

Fortsatt menssmerter idag men ikke mens.

Har bestilt tester nå. Dersom ikke mensen kommer før testene får jeg prøve. Men visst syklusen min er på 40(?) dager og jeg prøver på dag 35 i syklusen så vil den vel ikke gi riktig svar? Mååå jeg ta tiden til hjelp? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig spennende....

Deilig mandag morgen. Kosen meg med :kaffekopp:

Fortsatt menssmerter idag men ikke mens.

Har bestilt tester nå. Dersom ikke mensen kommer før testene får jeg prøve. Men visst syklusen min er på 40(?) dager og jeg prøver på dag 35 i syklusen så vil den vel ikke gi riktig svar? Mååå jeg ta tiden til hjelp? :gjeiper:

Det var en lang syklus! Vet du at den er på 40 dager? Tester kan vise positivt fra den dagen du skulle hatt mensen (noen tester fungerer et par dager før). Det er individuelt hvor tidlig man ser det... Hvis du tester for tidlig vil testen bli negativ selv om du er gravid.

Følger spent med videre! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg vet ikke hvor lang syklus jeg har. Satt det litt på spissen! :gjeiper: Men idag er jeg på dag 31. Så får jeg mensen er det vel mest realistisk at den kommer innen kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen har ikke dukket opp idag heller. Dag 32, men har som sagt ikke begrep om min syklus. Er egentlig litt nervøs for å teste. Jeg greier liksom ikke å håpe. Er så merkelig. Men nå vil jeg bare vite.

Sa til samboeren i går at jeg var litt usikker så hadde bestillt tester. Han ble så glad, lyste som en sol. Han er så søt. :yvonne: Han kommer til å bli den perfekte pappa. :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det spennende lesing, ja. :popcorn:

Hilsen prøveboknabo som hadde brukernavnet ditt før, og da mååtte jeg jo snike innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har nicket mitt eksistert her før? Spennende!! :)

Fortsatt ingen tegn til TR. Litt merkelig vondt i magen, ikke direkte menssmerter. Verst i morgenen, er ikke kvalm, men blir noen runder på do. Herlige detaljer :)

Ellers har jeg fått testene i posten idag.. fikk litt noia da jeg så det, da har jeg ikke flere unskyldninger for å utsette det.. ble litt nervøs der ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har enda ikke testa, er dere overrasket?? Hihi!! :fnise:

Men nå skal jeg for, har så lyst på et glass rødvin! :surprised:

Jeg har ikke menssmerter enda, men er alikevel uvel i magen. Har hatt magerunde for litt siden, så kan være det som henger igjen.. ellers er puppene øm. Men det pleier de å være når mensen kommer. Så kanskje den er i anmarsj?

Jeg vet fortsatt ikke hva jeg føler om dette. Det er så rart. Og så fjernt. Syntes det er superskummelt alt kroppen skal igjennom. Noe som jeg ikke har kontroll på selv. Jeg får ikke til å glede meg skikkelig. Kanskje jeg ikke tør håpe? Er redd for å bli skuffet? Ingen garanti for at vi kan få barn.. Er redd for hva testen skal vise. Begge veier.

Oi nå ble jeg dyp her.. men det er rart!! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har tatt testen, og den var negativ. Men helt greit. Som sagt har jeg ikke turd å håpe så er dermed heller skuffa. Tror jeg :)

Men da er det hvetfall avkreftet. Så slipper jeg å lure og gå og tenke på det lengre. Men når kommer mensen da? Er på dag 34 idag. Får ta meg et glass rødvid, slappe av så kommer vel kroppen i rytme igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!

Skal se at du ikke blir en testoman slik mange her.. Men håper jo at du slipper et så høyt forbruk av disse testene..

leit med negativ test, men dette var jo bare oppvarmingen ;) Nå er det bare å kose seg med litt vin og se frem mot en ny spennende måned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mensen idag. Yes, håper å komme i rytme og syklus og greier. Var like greit å bare få den nå og bli ferdig siden testen igår alikevel var negativ. :)

Nå er det fredagskos! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helg er digg! (selv med overskyet høstvær)

Synes det er litt greit med mensen i helga også, for da kan jeg late meg litt mer og slappe av..

Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...