Gå til innhold

Hva er "vestkanten" i Fredrikstad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva det dyreste og mest eksklusive boligområdet i Fr stad er?



Anonymous poster hash: 73f36...5fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil si at Cicignon er "beste vestkant" i Fredrikstad. Cicignon er jo i sentrum, av områder litt utenfor (men likevel i gangavstand) er Falckåsen og Karivold-området populært, og dyrt. Synes Oredalen-området er fint, samme med Pettersand, Risløkka og det området. Sentrumsnære, etablerte boligområder, nærme marka. Men hvorfor spør du? Hvor det er best å bo er vel avhengig av andre ting enn hva som regnes som "beste vestkant"? Jeg vil si det er avhengig av familiesituasjon (singel, par, barn...), jobb, livsstil (cafemenneske eller friluftsentusiast?) og sikkert flere andre faktorer.

Anonymous poster hash: a44e6...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at Cicignon er "beste vestkant" i Fredrikstad. Cicignon er jo i sentrum, av områder litt utenfor (men likevel i gangavstand) er Falckåsen og Karivold-området populært, og dyrt. Synes Oredalen-området er fint, samme med Pettersand, Risløkka og det området. Sentrumsnære, etablerte boligområder, nærme marka. Men hvorfor spør du? Hvor det er best å bo er vel avhengig av andre ting enn hva som regnes som "beste vestkant"?

Man vil jo bo propert og ikke i slummen.

Anonymous poster hash: 72e0d...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Man vil jo bo propert og ikke i slummen. Anonymous poster hash: 72e0d...31e

Har du ubegrenset med penger?

- det er ikke akkurat 'billig' å kjøpe et propert hus i Fredrikstad altså ;)

Da bør nok ta utgangspunkt i sånn ca 10 mill + omkostninger.

Du kan få et par eksempler her:

Gamlebyen: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=51077379&searchclickthrough=true

Eldre hus på Cicigon: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48675384&searchclickthrough=true

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...