Gå til innhold

Dette huset- pent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt greit.

Men etter bildene å dømme så har dette huset ligget ute for salg lenge, og da blir jeg skeptisk.



Anonymous poster hash: 6866c...45d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Synes det så fint ut på bildene, men ville tatt en tur for å kikke på det i virkeligheten også :) Stort nok er det iallfall.

Endret av _LilleMy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit.

Men etter bildene å dømme så har dette huset ligget ute for salg lenge, og da blir jeg skeptisk.

Anonymous poster hash: 6866c...45d

Hvorfor? Noen hus tar lenger tid enn andre å selge. Lite interesse, eller at folk vil prute på prisen, og eier vil ha det beløpet som står oppført, mange forklaringer. Huset i seg selv og inne ser veldig fint ut, så jeg tviler på at det er noe "galt".

Anonymous poster hash: d6bf0...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det huset så da bra ut. Hvordan stand det er i osv har jeg ikke sett på. Men størrelse for to voksne og to barn? Mer enn stort nok. I øverste etasje går det sikkert an å fjerne ene soverommet og lage stor TV-stue/oppholdsrom om dere kun får to barn og dere ikke vil ha dem rekende nede i stua på kveldstid.



Anonymous poster hash: 7cddf...414
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint hus, med gode romløsninger :)

Ta med deg mannen og noen menn fra familien deres, så sjekker dere ut huset på visning.

Mitt hus er litt større (142,2 kvm), men passer ypperlig for oss som en dag blir en familie på 4.

Endret av SøtMelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin størrelse det :) personlig ville jeg nok ha pusset opp noen av rommene, men det viktigste er jo at det er nok rom og plass til hele familien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint hus, med gode romløsninger :)

Ta med deg mannen og noen menn fra familien deres, så sjekker dere ut huset på visning.

Mitt hus er litt større (142,2 kvm), men passer ypperlig for oss som en dag blir en familie på 4.

Menn???

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det er fra 1940. Hvis det ikke er etterisolert de seinere åra så tipper jeg det er iskaldt om vinteren. Det blir en stor utgift dere bør tenke på.

Endret av KatteLatte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn???

I min familie er det mennene som er mest erfarne på hus. (de er eldre enn meg riktig nok).

Min far er i tillegg sivilingeniør, og vet hva han skal se etter av feil :)

Så er menn generelt teknisk flinke, og finner fort ut av små og viktige detaljer med huset.

Samboeren min har også gode øyne, og ser raskt hva som er skjevt og ikke.

Så er han elektriker og automatiker..

Han ser mye mer enn hva jeg gjør, og er flinkere faglig sett.

Så, hvorfor ikke la mennene få slippe til?

Et huskjøp er jo ganske stort og viktig, som krever nøye vurdering.

Som kvinne, legger jeg best merke til attraktiviteten på huset. Samt det å kunne sjekke ut om eventuelle vannskader og andre skavanker :P

Har også lagt vekt på hvor mye egeninnsats vi må legge i ettertid, for å få det bra.

Hva er galt med at mennene får ta seg av ting de kan best?

Menn og kvinner både kan, ser og tenker ganske annerledes.

Men sammen utfyller vi jo hverandre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min familie er det mennene som er mest erfarne på hus. (de er eldre enn meg riktig nok).

Min far er i tillegg sivilingeniør, og vet hva han skal se etter av feil :)

Så er menn generelt teknisk flinke, og finner fort ut av små og viktige detaljer med huset.

Samboeren min har også gode øyne, og ser raskt hva som er skjevt og ikke.

Så er han elektriker og automatiker..

Han ser mye mer enn hva jeg gjør, og er flinkere faglig sett.

Så, hvorfor ikke la mennene få slippe til?

Et huskjøp er jo ganske stort og viktig, som krever nøye vurdering.

Som kvinne, legger jeg best merke til attraktiviteten på huset. Samt det å kunne sjekke ut om eventuelle vannskader og andre skavanker :P

Har også lagt vekt på hvor mye egeninnsats vi må legge i ettertid, for å få det bra.

Hva er galt med at mennene får ta seg av ting de kan best?

Menn og kvinner både kan, ser og tenker ganske annerledes.

Men sammen utfyller vi jo hverandre.

Jeg synes det er litt rart hvis du tenker at alle andre familier har samme ansvarsfordeling som dere. That's all. Det er ingenting galt med at folk får ta seg av ting de kan best.

Når det gjelder huset, tenker jeg at det er eldre enn jeg ville satset på. Men størrelsen burde være OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, menn.. Jeg kjenner en haug med menn jeg ikke ville tatt med på visning. Ta med deg takstmannvennen, tømrervennen, eletrikervennen, rørleggervennen osv.

Anonymous poster hash: ccfe3...a20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...