Gå til innhold

Strikke- /syklubb i Trondheim


Arielle

Anbefalte innlegg

Så dumt! :sur: . Jeg gikk to runder og så om jeg så noen med strikketøy. Og så satt jeg oppe en god stund.

Jaja, vi får ta et treff igjen snart. Kanskje en litt mer oversiktlig plass, så jeg greier å finne dere ;)

Åhhneii!! sånn uflaks! Vi kosa oss masse vi som var der...og som vi strikka ;-) hehe... i alle fall noen av oss, som ikke har tatt på seg eviglaaange runder, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

:goodbye:

Når var jo ikke jeg med på det første møtet, så jeg vet ikke helt hvordan stemningen er for et nytt strikketreff? Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Når var jo ikke jeg med på det første møtet, så jeg vet ikke helt hvordan stemningen er for et nytt strikketreff? Hva sier dere?

Jeg stiller jeg, om andre er med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har denne tråden gått meg hus forbi??????

Jeg blir gjerne med!

Kort om meg selv:

36 år, "ækt byveitj", født og oppvokst her i Trondheim. Samboende, to tenåringsjenter som for tiden er en smule hormonelle, er utdannet sykepleier og arbeider på sykehjem her i byn.

Er avhengig av håndarbeid og er ifølge familien fullstendig garnoman. Det går mest i strikk, men det hender jeg hekler litt, lager litt smykker, broderer og holder på med andre hobbyting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!

Jag har också lust att vara med! Jag är 29år och bor på Bakklandet. Som ni säkert redan listat ut så är jag inte äkta trönder utan svensk. Jag tillhör också amatörstickarna men är en väldigt ivrig sådan...För tillfället är jag hemma i permisjon med min lilla jente. Hoppas ni har plats för en till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra. Gøy å få med enda flere. Vi får vente litt til og se om det var flere av de som var forrige gang som vil være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempeartig å bli kjent med nye folk, og om de attpåtil er like hekta på strikk som jeg er må det jo bli bra! Ser at på et tidligere treff var det noen som ikek fant hverandre, kanskje det er en idde å reservere eller avtale møte utenfor neste gang? Kroken nede på Carl Johan kan kanskje være egnet til strikketreff? Litt avgrenset og dermed lettere å finne folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi bare avtale en dato litt fram i tid vi kan møtes, så har de andre litt tid å se det på, og så vet vi det litt i forveien. Hva med tirsdag den 15. september?

Er det Carl Johan som er på andre siden av veien for Byhaven du mener? Har aldri vært der, så vet ikke hvordan det er, men vi får ta deg på ordet da ;)

Har alltid trodd at det er mer sånn drikke-øl-plass. Ikke det første stedet jeg ville kommet på å sette meg ned å strikke :fnise:

Men hvis du mener at det er akseptabelt å strikke der, så kan vi godt møtes der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall strikket der opptill flere ganger...hehe....

Lunsj-plass på dagtid, og mere pub på kveldstid med voksent klientell.

Ikke en uteplass for meg, men spiser til tider der om jeg er i bynpå dagen/ettermiddagen. Nede i førsteetasjen er det et lite platå med rekkverk rundt, ganske lang sofa og en god del bord. Greit å finne hverandre i allefall.

Tirsdag 15 passer for meg hele dagen, har fri. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

24 år gammel student, utenbysfra, har nettopp oppdaget denne tråden. Jeg er med på å treffes! Holder på med et strikkeprosjekt akkurat nå, blir jeg ferdig før kaféturen er det vel ikke verre enn å starte på et nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tinkerbell_*

Er det lov å bli med selv om man bare kan strikke sokker, foreløpig? :ler: Jeg har ambisjoner om å begynne å sy ting fom. jul, da skal jeg skaffe meg symaskin. Er jente på 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hej!

Ær nu tillbaka från ferie och ær upplagd før att møtas med pinnarna i høgsta hugg!

Før min del passar allt utom tirsdagar fint.

Pernilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Tommy_*

Heihei!

Jeg lurte på om dere fremdeles holdt på med hobbytreffene i ny og ne? Kunne gjerne tenkt meg å komme i kontakt med andre som strikker/hekler/syr/broderer etc.

Strikker en del selv, og kunne tenkt meg å hekle : ) I tillegg er det alltids morsomt å møte mennesker og få ny inspirasjen ^^,

~

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...