Gå til innhold

Strikke- /syklubb i Trondheim


Arielle

Anbefalte innlegg

Hehehehe, så artig. Jeg jobber på en klesbutikk på KBS, og jeg skal jobbe i morgen kveld.:D hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Arielle -ikke logget på

Siden det er mange som sikkert ikke rekker å komme i kveld (er forresten litt usikker på om jeg får til å komme selv, skalø si fra litt nærmere), foreslår jeg at vi kan sette en dato for treff litt frem i tid, slik at alle rekker å lese det, og sette av datoen hvis de har lyst :) Neste uke har jeg besøk av familie, men hva med Tirsdag 19. Mai kl 19.00? Noen som har noe tips til en kafè det er fint å teffes og sitte å strikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det hørtes ut som et bra forslag. Er jo koselig om vi får med flest mulig når vi skal treffes første gang :)

Tidspunkt passer bra for meg. Hmm, er usikker på passende sted. Jeg bor i sentrum og er derfor der jeg kjenner til flest kafèer.. Steder jeg synes er koselig er Tulla Fisher på Merkur senteret, Bare blåbær eller Bær&bar på Solsiden... Ja, var de jeg kom på her i farten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom og faktisk på det stedet i ettertid ;)

Er jo veldig koselig der, føler det passer seg med strikking der, hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt satse på mormors, eneste jeg tenkte på er at d stort sett er ganske fullt der, så hvis vi er ganske mange (5-6 stk), så kan det være en utfordring å få plass. Men vi kan jo satse på å møtes der, og så gå et annet sted hvis det er fullt?

Ps: Får ikke til å være med på strikkekafè i kveld. Kos dere ,dere som drar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig at det kan være fullt ja, men, tror kanskje det er en del studenter som går der og de fleste av dem sitter gjerne hjemme og leser til eksamen? Men vi kan jo bare gå et annet sted om det ikke er plass :)

Satser vi på første treff tirsdag den 19. mai da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å komme!

Men jeg er altså en av dem som er midt i eksamenstida, så jeg må se an status på arbeidene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humm, må se det an på tirsdag, Konfirmasjon på trosdag til min niese, så vi får familieinnrykk + kakebaking+++ Men har veldig lyst til å være med første gang så skal prøve hardt!

Endret av Isbit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal vi kjenne hverandre igjen? Skal vi møtes utenfor eller? Eller skal vi sette oss inne, og legge strikketøyet på bordet? ;)

Regner med den tradisjonelle rosen i knappehullet utgår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven

Mormors tirsdag klokka 1900 (bare for å oppsummere)

den som kommer først kaprer bord og tar frem strikketøyet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Ble tipset opp denne hobbytråden siden jeg også driver med litt småprosjekter på den fronten. Jeg er 27 år og bor på Byåsen med mann, ett barn og to hunder :) Strikking er jeg ikke særlig flink til, her går det mer på sying, har sydd litt klær til både barn og hund :fnise: Det er mulig jeg slenger meg med på kafè i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ble tipset opp denne hobbytråden siden jeg også driver med litt småprosjekter på den fronten. Jeg er 27 år og bor på Byåsen med mann, ett barn og to hunder :) Strikking er jeg ikke særlig flink til, her går det mer på sying, har sydd litt klær til både barn og hund :fnise: Det er mulig jeg slenger meg med på kafè i morgen :)

Koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ble tipset opp denne hobbytråden siden jeg også driver med litt småprosjekter på den fronten. Jeg er 27 år og bor på Byåsen med mann, ett barn og to hunder :) Strikking er jeg ikke særlig flink til, her går det mer på sying, har sydd litt klær til både barn og hund :fnise: Det er mulig jeg slenger meg med på kafè i morgen :)

Jaaa!! Bli med Pølse :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm.. jeg var der, men det var ingen andre som var der. Eller?

Nei var du??? Vi var 4 stk som satt nede :sukk: Så kjipt at du ikke så oss!!? I allefall 3 med strikketøy.... det var jo synd :( Men vi hadde det veldig trivelig vi som "fant hverandre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven
Hmm.. jeg var der, men det var ingen andre som var der. Eller?

uhm..jeg kom kvart på sju og litt etter kom det tre hyggelige damer. Har hatt et kjempekoselig treff vi. Hvor var du? Savna deg, så utrolig dumt at du ikke så oss og at vi ikke så deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt! :sur: . Jeg gikk to runder og så om jeg så noen med strikketøy. Og så satt jeg oppe en god stund.

Jaja, vi får ta et treff igjen snart. Kanskje en litt mer oversiktlig plass, så jeg greier å finne dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...