Gå til innhold

Shopping vol. 3


Gjest dalieo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvaaa?? Vet du hvorfor? :(

Har ikke Zara her jeg bor, men er alltid innom hver gang jeg er i Oslo.. Finner alltid noe der. Håper det ikke er sant! :grine:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Zara legges ned? De må da gjøre det bra i Oslo? Synes alltid det er himmelsk lang kø når jeg er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en skikkelig rar dag. Tok den første p-pillen når jeg sto opp, vet ikke om det har umiddelbar virkning på humøret, eller om det bare er tilfeldig - sikkert tilfeldig. Har vært helt utafor, trist uten grunn. Har en merkelig følelse i kroppen, skikkelig uro, og jeg føler meg bare utrolig nedfor. Lenge siden jeg har hatt det sånn, og aner ikke hvorfor jeg er så lei meg. Føler meg lei av alt, vil bare så langt bort som overhodet mulig.

Håper det går over i morgen. Satser på det.

Over til noe mer overfladisk for å tenke på noe annet... prøvde Lancomefoundationen idag, og den var ikke noe imponerende. Følte at den tørket veldig fort på huden, så det var vanskelig å få det jevnt. Kanskje det blir bedre med en tykkere fuktighetskrem før påføring?

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare et rykte jeg har hørt, reagerte på samme måten. Det er da alltid fullt med folk på Zara?!

Jeg har litt vanskelig for å tro det, men visstnok kom informasjonen fra en som har kontakter i Zara. Jaja, veldig trist om det er sant :sur:

Ikke gøy å ha sånne dager, vet hvordan det er.. Håper det går over snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som bestilt gikk det over! :strix: I dag er jeg i kjempegodt humør! Har masse leselyst, og noe av det stoffet jeg har sett på som mest uinteressant, psykobiologi med nerve- og hjerneanatomi og hele pakka, er plutselig kjempespennende! Deilig å få til :Nikke:

Jeg irriterer meg over at byen jeg bor i ikke har MAC :dåne: Jeg trenger en ny Studio Fix Fluid-foundation asap, Lancome var ikke noe for meg.. Kanskje jeg finner den på ebay, men jeg har hørt at det er mye fake MAC der? Det gjelder vel kanskje bare øyenskygger da.. Hvis ikke får jeg be en heldig venninne om en tjeneste :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kjøp:

Bare Escentuals Faux Tan

High Waist skjørt fra BikBok, stramt og svart. Har mistet det forrige jeg har (hvor blir klær av?? og ikke minst sokker), og tenker å bruke det med en lys pudderfarget topp.

Har en rolig lørdag med pensumlesing på planen i morgen.. Akkurat nå angrer jeg litt, og har en akutt trang til å drikke og danse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan hjelpe deg med mac-foundation om du vil :nigo:

(og denne gangen SKAL jeg gjøre det også, ikke bare si det.. ;))

er nok billigere her nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også ordne MAC til deg hvis du vil :)

Sikkert billigere down under, men frakten kan vel ta litt tid?

Men psssst, kan jeg også få tilgang til bloggen? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet jenter :kose: Men skal på en liten ferie nå om en ukes tid, så tar det da tenker jeg! Tar vel samme tid med frakt og alt? Desperate, du har tilgang nå! :)

Er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik kjole? Som de to jentene har på seg? Hadde en lik før, men den har jeg klart å miste :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooh, takk lekis! :Nikke: Vil ha flere langermede kjoler, er så greit om vinteren når man skal på byen.

I dag mottok jeg fuktighetskremen fra Decleor, har prøvd den etter jeg renset ansiktet og jeg elsker den! Huden ble matt og fin, det var som urenhetene sank litt inn og huden ble myk uten å være oljete eller noe. Den ble heller ikke rød, svidde ikke eller noe, slik den ofte gjør når jeg påfører ting. Sjelden jeg faller for produkterer etter å bare ha prøvd de en gang, men dette var virkelig et bra kjøp! :Nikke:

Ellers er jeg syk, og har eksamen snart, så det er veldig lite spennende som skjer her :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja! :) I dag fikk jeg Fudge Dynamite hårkur, Decleor rens og toner, så nå gleder jeg meg til å dusje før jeg legger meg.

Kom over en ny norsk nettbutikk idag, motedronningen, og de hadde mye fint!

Ting jeg kunne tenkt meg:

Slouchy hvit genser

Ramoneshoodie

Sort khaki

Beige trench

Wang-inspirert veske, men kjøper ikke kopier da.. kunne godt tenkt meg originalen :sukk:

Så var det bare penger som manglet da...

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...