Gå til innhold

Slippe ut pus når han har bandasje på foten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kastrerte hannkatt på 3 år havnet i slåsskamp for et par dager siden, og jeg var hos veterinær. Han hadde en tånegl de måtte trekke fordi den var så ødelagt, og har satt på en ganske tjukk bandasje rundt bakfoten. Han har også gått på antibiotika siden torsdag.

Å være inne går helt fint for han, selv om det er litt kjedelig av og til. Nå sitter han i vinduet og kikker ut på fuglene som flyr forbi. Han har ikke hatt noe problemer med å gå på kattedoen sin, og har faktisk ikke mast sånn innmari mye på å gå ut. Men jeg lurer litt på nå om det er så forsvarlig av meg å sende han ut til tross for at han har bandasje på. Veterinæren sa at han burde ha den på til hvertfall mandag. Det er fremdeles litt snø ute, så jeg er jo mest redd for at bandasjen blir våt da.

Det er jo ikke spesielt stress å holde han inne. Jeg leker med han jevnlig, og han bruker mye av dagen på å sove. Ville egentlig bare høre litt hva dere mener om det :)



Anonymous poster hash: 64e4e...be6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Hold han inne. Bandasjen blir garantert våt og skitten og det er ikke bra. Bedre å være på den sikre siden og holde han i ro så lenge som mulig.

Anonymous poster hash: 64b72...07c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold han inne. Bandasjen blir våt, og denne fukten generere mere bakteriefremvekst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del ikke slipp han ut med bandasjert fot!

Anonymous poster hash: e28aa...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, holder han inne :)

- TS



Anonymous poster hash: 64e4e...be6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...