Gå til innhold

Gully


logb

Anbefalte innlegg

Har en nydelig schæfer som heter Gully. Hun er 4 år gammel, og trofast som ingen andre. Elsker kos og mye lek og moro.

Min mann og jeg venter på å få flytte inn i nytt hus, og bor midlertidig i en liten leilighet i kjelleren hos mine foreldre. Min søster og hennes barn bor i leilighet på loftet. Nå har de fått seg katt, og jeg har et lite problem med hunden og katten.

Hunder og katter er generelt ikke så veldig glad i hverandre, og de to her intet unntak. Er det noen her som har råd og tips til hvordan man kan få katter og hunder til å fungere sammen? De trenger ikke like hverandre, men at de kan være ute samtidig må da gå an å lære dem. Har dere noen tips til meg?

Hadde blitt veldig takknemlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg ville hatt katten på fanget når hunden skulle hilse på den første gang. Jaktinnstinktet kan bli vekket hvis katten løper.

Jeg har to hunder og en katt. Den ene hunden er schæfer. De går fint sammen. Det hender schæferen løper etter katten når de er i hagen. Men han biter aldri. Det er faktisk katten som er sjef her. Hvis hundene blir for innpåslitne får de en kattelabb på snuten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...