Gå til innhold

FY F.....er det mulig?


Daiquiry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes slikt bare er utrolig trist!

Det er trist at den stakkars pusen er skadet, og det er trist at det finnes folk som ser på dyremishandling som lettvint underholdning.

Jeg på ingen måte en voldelig person, men jeg ser ikke bort i fra at jeg også kunne tydd til fysisk kommunikasjon om jeg hadde sett noe som dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De jentene fortjener fengsels-straff for det de gjorde!!!

Jegmå si jeg blir ganske sint på foreldrene deres også. Det er ikke naturlig for mennesker å føle de kan være slemme mot dyr. Det er noe de må ha lært et sted tror jeg....

Stakkar, stakkar pus!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolven

Jentene trenger en real lærepenge. Fengselsstraff så de merker det. Det stakkars katten ville jeg nok ha avlivet i stedet for å la den gå gjennom flere operasjoner. La den få sove.

Endret av Wolven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Uff, jeg har så vondt av dyra som ikke kan beskytte seg selv. Kan ikke skjønne at folk vil dyra så vondt!

Leste også i dag om en som prøvde å skjære skallet av en skilpadde som tilhørte en autistisk gutt. Stakkars gutten snakket kun med skilpadden, men den kom sannsynligvis til å bli bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JÆVLA DRITTUNGER!!!! :frustrert: som ikke har respekt for liv og dyr. Skulle gitt de en omgang!! Gråter når jeg ser sånne ting :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar lille pus :(

Jeg er enig med Wolven at det hadde vært bedre med avlivning enn at den skal gjennom gå flere operasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...