Gå til innhold

Kattemas igjen


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Bjellene er av nå :-)

Men hva kan jeg gjøre da for å få omar til å slutte å stjele maten min? Jeg har nesten ikke hjerte til å kjefte og smelle heller.. uhu! Kanskje bare hive de inn på et annet rom når jeg skal spise..

Pusepuser! Hei vi er sure fordi du bruker blitz!

http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11842...11_11_55344.jpg

Mip!

http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11842...11_11_54746.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

Ja de vet å stille seg opp for meg :D

Nå ligger de og sover i samme stil, ser ut som noen har limt dem sammen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper

Når de blir store, blir de sikkert som mine:

pusene mine

Ikke meningen å ødelegge fine tråden din altså, men måtte bare legge til et skrytebilde :ler:

Endret av beekeeper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så fine alle fire, store som små. :hjerte: :hjerte:

Katten min har tatt sommerferie. Jeg savner den, håper den kommer hjem snart! Hver sommer finner den hytteturister i nærområdet og smisker seg inn hos de. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Kjipt med puser som stikker på ferie da ;( Pleier han å komme tilbake? Han gjør sikkert det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer alltid tilbake når hyttefolka reiser hjem for året. Heldigvis! (Men jeg er ekstra engstelig i år, for hun har ikke dratt på ferie de siste årene, hun har mistet hørselen og har tross alt 19 år på baken. Hm.)

Cygnus har så fine farger og mønstre. Klatrer de i gardinene? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

19 år :O heldige du (og pus) :)

Cygnus har jo eyeliner på seg :D De har ikke vært i gardinene ennå, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sov også slik de første 4-5 månedene. Men du er heldig de ikke syntes bjellene var noe skumle. Første gang jeg tok på min to halsbånd, for og tilpasse de siden de har sånn klipse ting, så ok de helt av... De så helt idiot, hoppa og spratt og trodde de var gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne
:ler: Stakkar små! Mine bare prøvde å leke med bjellene men nådde ikke frem, så det ble litt sirkus, men etter 5 min sovna dem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest vimselot

Du har fått skikkelige fine katter, med personlighet... (har sett bildene). De virker så kosete, tillitsfulle og samtidig så tøffe.

Jeg unner deg den gleden selv om jeg skulle ønsket meg en katt og kan være "misunnelig", men allergi er noe dritt og jeg kan ikke pga. det.

Egentlig er jeg ikke noe kattemenneske, men katter liker meg og jeg liker de fleste av dem. Og det merker de, så de er skikkelig kosete (mine venners katter). Jeg tåler katt noen timer, men kan bli skikkelig dårlig om det går for lenge.

Kunne jeg velge mellom hund og katt nå, er jeg usikker... men er mest klar for å få en bikkje en dag...men ja takk begge deler...

Hva heter disse nurkene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ja de er kjempeherlige :) Angrer ikke på at jeg fikk dem, uansett hvor mye bårk de måtte lage. Eller knuse ;p

Finnes det ikke medisiner mot allergi? Eller kanskje det ikke funker i lengden?

Som nevnt litt lengre oppe heter han svarte Omar og han grå Cygnus, oppkalt etter favorittgitarist og favorittsang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tar fortsatt av om de får et halsbånd med bjeller på seg, og det er flere måneder siden de først merka de.

Når du prater om bråk kan du gjerne få mine nå, vel akkurat nå ligger han ene bare på gulvet, og han andre er borte, men for to minutter siden. Huff a meg. De løp rundt, ajerte, sloss og hyla, reiven pelsen av hverandre, hosta og harka siden de spiste pelsen til den andre. Slikt holdt de på i 15-20 minutter. Heldigvis kan de ikke ødelegge noe i leiligheten selv om jeg trodde klorestativet skulle gå i bakken flere ganger.

Tror han ene er litt sliten nå da.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...