Gå til innhold

Kattemas igjen


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

jeg bare lurte på hva som er nødvendigheter, nå er det vel ca en time til så er de i hus! :hoppe:

pusebur tar jeg med, har kjøpt en lekeball til hver av dem (og mer leker blir det etter hvert ja) babypusemat kjøpes før jeg henter dem.. noe mer da? Kattesand? må de bruke den samme de er vant til? Jeg liker catsan (de store hvite) best og den har vi i hus. Bedre enn first price rød kattesand iallfall som gjorde mio oransj på potene :frustrert:

nei og nei jeg gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kattesand, mat og leke - da høres det ut som om du har det meste under kontroll. Jeg sverget til Everclean sin sand for langhårete katter da jeg hadde katt, var så kjekt å bare kvitte seg med klumpene og slippe å skifte sand så ofte. Tror ikke det har noe si om det ikke er den sanden de er vant med. Bare de finner kassen og forstår hva de skal gjøre der så blir de nok fort vant med ny sand.

Er det to kattunger du skal få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Høres bra ut :-) Jeg skal høre med dyrebeskyttelsesfolkene om vi må kjøpe lik sand som de er vant med, eller om jeg kan bruke den vi har. Catsand ser så eksklusivt og rent ut også, og kompisen min sin pus har nettopp gått over til den og er så fornøyd atte :)

Ja, to pus i hus, jeg gleder meg mer enn noen gang nå! De er sikkert litt sytete først siden de har måttet flytte? De har vært alene med søsknene på dyrebeskyttelsen siden mandag mens mammapus er hjemme hos fosterforeldrene, som dro på ferie. Kanskje ikke det er like ille som å bli tatt direkte fra mamma?

Nei nå må den klokka få blitt 12 da! :sur:

Jeg kan knipse noen bilder når de kommer forresten. :)

Edit: Glow jeg hadde blitt misunnelig og kalt deg heldiggris, men jeg er snart like heldig jo! Hoho jeg sitter bare og smiler og gleder meg :D

Endret av DyneTryne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har god kontroll på dette, ja!

Lykke til - tenk så mye kos dette blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgangen går nok litt bedre når de er to stk. Hadde nok verre om det var bare en.

Kos deg med kattene og ja, vil gjerne se bilde! :)

Ja, du og Glow er noen heldiggriser! Men skal du ha de som dine eller har du og meldt deg som fosterhjem for dyrebeskyttelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Lykke til kattemamma. Jeg er allergisk så jeg kan ikke ha pus.

På busstoppet i går sto det to veldig kjekke og muskuløse menn som hadde hentet seg verdens søteste lille hvite pus. De var et fantastisk syn ... alle 3 altså ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne
Tror du har god kontroll på dette, ja!

Lykke til - tenk så mye kos dette blir.

Takktakk, ser ut som jeg kan trenge det, de har visst ADHD :-D Men kjempesøte er de!

Overgangen går nok litt bedre når de er to stk. Hadde nok verre om det var bare en.

Kos deg med kattene og ja, vil gjerne se bilde! :)

Ja, du og Glow er noen heldiggriser! Men skal du ha de som dine eller har du og meldt deg som fosterhjem for dyrebeskyttelsen?

Jeg skal hive ut bilde når de får roet seg :) De løper og spinner og hopper og er helt ville :ler:

De er mine ja, selv om jeg kunne godt hatt alle 14 kattungene som var der i fosterhjem.. noe så nydelig!

Lykke til kattemamma. Jeg er allergisk så jeg kan ikke ha pus.

På busstoppet i går sto det to veldig kjekke og muskuløse menn som hadde hentet seg verdens søteste lille hvite pus. De var et fantastisk syn ... alle 3 altså ... :P

Hoho gjennomskuet ble de :D

Kjipt å være allergisk mot nurk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vet ikke om det er noen fare for såpass store (altså leveringsklare) katunger, men jeg har lært at man ikke bør bruke klumpesand til kattunger fordi de kan spise sanda - og det er krise når den klumper seg i magen på dem. Så jeg ville brukt Catsan foreløpig; er det sånne "perler" som tisset trekker seg inn i? Noe sånt bruker i hvert fall vi, og er veldig fornøyd, selv om det er sjelden pusen vår gå på do inne.

Lykke til med pusekattene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Ja, ser ut som perler.. ganske store :)

Takktakk for lykketilen! Det går så greit her med dem, de har vært ville i noen timer men nå ligger de og sover oppå hverandre og koser seg :hjerter_rundt:

De har vært og gravd litt i do, men ikke tisset ennå.. håper de skjønner at det er der de må gå!

Forresten, virkelig et sjakktrekk å ha dreads når en har kattunger.. hadde ikke trengt å kjøpe leker i det hele tatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Han lyse var ikke så nydelig nå nettopp da han fant ut at øyet mitt bevegde seg og det var en leke :frustrert: haha neida. Nusselige begge to er de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så nydelige småpuser!!

Er det ikke moro? Jeg har hatt mine to i snart to uker, tida flyr - men det er så moro :hjerte: Mine elsker akvariene, kan stå og hoppe opp på de, sitte og glane på fiskene i timesvis... skjønne pusene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Jo morro men også skummelt når de plutselig hyler "Piiiiip!" og jeg ikke skjønner hva de vil! Men tror de bare ikke tør å hoppe ned.

Wuhu han ene sitter på do i dette sekund! Piper mens han tisser også! :hjerte: Fy så nydelige de er :-D

Den andre skyter rygg mot speilbildet nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DyneTryne

De er ca 10 uker gamle :) den ene er ufornøyd mens den andre sover og griner :tunge1:

De er blitt trygge allerede og hopper opp i fanget mitt og sover på meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Så fine puser! Kattunger er det nydeligste som finnes! :rødme:

Endret av Veronica Mars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...