Gå til innhold

hva er det STYGGESTE rasene?


Gjest TaraTarantell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tomat Mina
Ah, fantastisk med slike tolerante holdninger hvor alle får lov til å ha ulike meninger. :)

Du har din mening om hva du mener er pent og stygt.Greit nok.Det må jeg jo bare respektere.

Det jeg bla. reagerer på Tabris er at trådstarter faktisk legger ut et bilde av en katt som har problemer med øynene, altså at katten sjeler.Det å kalle den katten stygg er veldig stygt å si/skrive.

Dette dyret er veldig uheldig som har det sånn, og "kattebriller" er ikke å få kjøpt.

INGEN dyr er stygge.Ingen mennesker er stygge heller, det finns noe pent i alle. (vi snakker med unntak fra Hitckock)

Når jeg spør Trådstarter Tarantell om hvor Bengalkatten er stygg og hvorfor hun syns dette er en stygg rase så spør jeg om det fordi jeg lurer på hvorfor og hvor den er stygg!

Jeg sier IKKE at hun ikke får lov til å mene det.

Det at jeg skrev at hun kanskje er spacet i huet er fordi hun mener at noen dyr er direkte stygge og vil at vi skal rangere dette i rekkefølge.

Sorry, men jeg liker det særdeles dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trematMina
Denne , denne og denne vil jeg påstå er ganske stygge...

for det første så er den hunden du har i første linken død, den andre vet jeg ikke noe om og den tredje var en søting.

Legg ut bilde av deg selv så skal vi rangere deg, stemmer det du er jo et menneske...OG DA KAN VI JO IKKE GJØRE SÅNT NOE, men dyr er det greit med liksom ikke sant?!

Joda jeg vet at det er forskjell på mennesker og dyr hva følelser anngår, jeg VET DET!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første så er den hunden du har i første linken død, den andre vet jeg ikke noe om og den tredje var en søting.

Legg ut bilde av deg selv så skal vi rangere deg, stemmer det du er jo et menneske...OG DA KAN VI JO IKKE GJØRE SÅNT NOE, men dyr er det greit med liksom ikke sant?!

Joda jeg vet at det er forskjell på mennesker og dyr hva følelser anngår, jeg VET DET!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fliss

Jeg får helt vondt inni meg når vi skal rangere uskyldige dyr etter utseende og kalle noen stygge ... noen blir til og med utnevnt til den styggeste hund i verden .. Helt fryktelig, synes jeg :cry:

Man kan kalle noen stygge når de gjør andre vondt - men ikke på grunn av utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolven

Det som er pent for noen er stygt for andre. Smak og behag. Derfor har jeg ikke lyst til å ramse opp hva jeg synes er stygt i mine øyne. Jeg vil heller nevne hvilken hund og katt jeg personlig ser på som favoritter: Polarhund og Norsk skogkatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo små rex'er jo. Jeg syns de er søte.

Bortsett fra det så syns jeg det er få dyr som er stygge. Jeg kan syns det er trist å se dyr som er avlet til det ekstreme, men selv om f.eks. perseren ikke er min favorittrase, så vil jeg ikke si at den er stygg, bare mindre tiltalende enn siameseren som er en av de kattene jeg syns er virkelig vakre.

Av hunder så syns jeg det meste er fint, og de som er stygge er ofte så stygge at de er søte. Bullterrieren kommer inn i den kategorien for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TaraTarantell
Og jeg skjønner virkelig ikke de som mener at pudler er stygge, se på disse her:

http://cache.finn.no/mmo/4/105/604/74_398126067.jpg

http://cache.finn.no/mmo/4/105/604/74_432792821.jpg

http://cache.finn.no/mmo/4/105/604/74_-965680991.jpg

De er nydelige etter min mening. At mange velger å klippe puddelen sin i stygge utstilligsfrisyrer er en helt annen sak.

HERREGUD DET ER Jo VALPER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne
for det første så er den hunden du har i første linken død, den andre vet jeg ikke noe om og den tredje var en søting.

Legg ut bilde av deg selv så skal vi rangere deg, stemmer det du er jo et menneske...OG DA KAN VI JO IKKE GJØRE SÅNT NOE, men dyr er det greit med liksom ikke sant?!

Joda jeg vet at det er forskjell på mennesker og dyr hva følelser anngår, jeg VET DET!!!

De to første er samme bofsen. Selv om han var totalt herpa synes jeg han var herlig. Lignet på mr burns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
De to første er samme bofsen. Selv om han var totalt herpa synes jeg han var herlig. Lignet på mr burns.

Jepp, jeg synes han er helt nydelig :rødme: Han har faktisk litt kåret til verdens styggeste hund, men jeg synes har har en helt egen sjarm jeg da :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huskatt er fin da syns jeg.

Hadde vært morsomt å høre deg beskrive en huskatt. :tommel:

"blandingshunder syns jeg er fine"... ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville styrt unna kinesisk nakenhund og spyhnx, men jeg vil ikke si at de er stygg, bare mindre pen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med konvekse snuter jeg ikke liker (bedlington, bullterrier ol), men det er vel raskere å liste opp de rasene jeg liker enn de jeg ikke liker. Men det er fordi jeg tenker det i forhold til hvilken hund jeg skal anskaffe selv og da er det langt mer enn utseende som spiller inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...