Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Klarer ikke bestemme meg....jeg hadde en enorm Stanley Kubrick-periode i mine yngre dager(spesielt opphengt i A Clockwork Orange), og synes The Piano var det mest fantastiske jeg noensinne hadde sett som ung tenåring.

Men nå.......klarer ikke velge. Har alltid hatt en forkjærlighet for rå sosialrealisme og/eller mørke filmer med merkelige vendinger. Samme med litteratur :sjenert:

Å, denne sjangeren er en av mine favoritter også! Likte spesielt The Piano, mens Clockwork Orange jo er i en klasse for seg. En annen bra mørk en er Festen.

OK, gi faen da...

BM2: Hva var det vi skulle gi faen i? *veldig nysgjerrig!*

SemperFi: JEG STILTE DEG ET SPØRSMÅL OG NÅ MÅ DU SVARE FØR JEG BLIR LEI MEG!! :grine:

Glad igjen!! :strix:

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HunterLady: hva/hvem ser du opp til? :)

Yme: Har du lyst til å poste en tegning her? :)

BM2: Hva slags musikk hører du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle Gunnes Hvilken Nobel pris hadde du satt mest pris på å vinne?

Giacomo_PHva ville du servert i fire stjerners middag?

KattenOm du kunne fått hvilken som helst utdannelse (og medfølgende kunnskap) på hvilket som helst nivå, over natten, hva ville du valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å sette opp en fireretters middag når jeg ikke ved til hvem eller hvilken anledning, men vi kan prøve ud fra nattens stemning.

1. Amuse-bouche: Enebærmarinerte, grillede kamskjell med hint av anis og chili, samt friske grønnsaker.

2. Hors d'œuvre: Kremet aspargessuppe.

3. Lammeskank à la Provençale, servert med jordskokkpuré.

4. Fromages - assorterte oster med Bresaolaskinke, melon og min egen specialhonning.

Viner:

Alain Gras Saintromain-blanc 2009

Brocard Petit Chablis 2011

Guigal Côte Rôtie Brune et Blonde 2004

Graham's Late Bottled Vintage Port.

Kaffe og Cognac (Otard XO)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

HunterLady: hva/hvem ser du opp til? :)

Jeg ser opp til pappaen min! :)

Ellers ser jeg generelt opp til mennesker som ikke følger strømmen og som har egne tanker og meninger. Ser også mest opp til de menneskene som har gått i gjennom tøffe tak, men som likevel evner å være et medmenneske for andre.

Ludovie:Hvorfor skriver du at BM2 er en gedigen tosk?

Fasting Drue: Gjerde eller hekk utenfor huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludovie

Ludovie:Hvorfor skriver du at BM2 er en gedigen tosk?

Hahaha!

Jeg synes at bitterheten hans (som jeg for øvrig mistenker at til dels er påtatt) er helt patetisk. For øvrig synes jeg at mennesker som tolker absolutt alt på mest mulig negative måte er fullstendig håpløse, og uinteressante å være sammen med.

Giacomo_P: Hva er ditt drømmereisemål?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Maria_Marihøne: Vet du om det er en jente eller gutt du skal få? (Gratulerer så mye forresten)

Nei, det vet jeg ikke enda :)

Maria_Marihøne: hvor mange venner har du på facebook?

Ingen! Er ikke på Facebook ;)

Cosette: Leste jeg et sted at du ønsker å bli forfatter? Hva skal i tilfelle den først eboken din handle om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rofl: Hvor gammel er du?

Mellom 25 og 30 :sjenert:

Rofl: Hva gjør du oftest på en lørdag kl 02.00?

Film, spill eller sover :)

Yme: Spiller du noe spill (pc/mobil/konsoll) fast?

norah: Har blues en positiv innvirkning på deg?

HunterLady: Liker du Country?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cornflake_girl: Hva er dine topp tre Tori Amos sanger?

Hmmm... Vanskelig. Tror jeg må si "Here, in my head" (B-side), "Father Lucifer" (Boys for Pele) og "spark" (from the choirgirl hotel) :)

Badabing: Hva er det kuleste dyret du vet om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

HunterLady: Liker du Country?

Well, Yes I do, Sir! ;)

Gjør du?

Xaphan: Hvordan er familien din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well, Yes I do, Sir! ;)

Gjør du?

Xaphan: Hvordan er familien din?

Sir faktisk :rodmer: Ja jeg liker vel egentlig det meste av musikk men det er noen unntak :)

HL: Har du bodd i stavanger hele livet?

Nozze: Har du sjiraffstrømper?

Giacomo: Kunne du tenke deg å flytte samt drive en vingård i Frankrike/Italia nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yme: kan du bake brød?

Jepp, og masse andre kule ting. Jeg er veldig glad i å bake, og lage mat og deserter generelt.

Yme

Spiller du noen instrumenter?

Jeg spiller gitar, og kan litt trommer, saksofon og piano.

Saksofon kunne jeg veldig bra før, men det er mange år siden jeg har spilt nå, så jeg er nok veldig rusten.

Yme: Har du lyst til å poste en tegning her? :)

Dette er det nyeste jeg har lagd, og jeg tror jeg har vist den før (det er riktig nok ikke en tegning)

Yme: Spiller du noe spill (pc/mobil/konsoll) fast?

Jeg liker å spille, men det er egentlig ikke noe jeg spiller fast. Kommer det noe nytt, spiller jeg det til jeg har runna det (pleier å tat 2-3 dager) , eller til jeg ikke gidder mer.

Jeg spiller Eve online, med jevne mellomrom, og nå om dagen går det litt i everquest 2 (som er ganske likt world of warcraft, bare med veldig mye mer variasjon og valgmuligheter) og civilisation V (lurer på om det har kommet en utvidelse til det nå, så det blir kult. Spillet fungerer på samme måte som et brettspill, egentlig)

Twinklefart: Hvorfor bytta du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

Yvonne; Hva er det slemmeste du noen gang har gjort?

Lolrita; Hvilke tanker skjemmes du over å tenke? (om du eventuelt gjør det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BM2: Hva slags musikk hører du på?

Alt fra Opera til Satanmetall. Hører ikke på svensktoppar, folkeviser og tysk slagerparade rask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Takk, komplimenter er alltid hyggelig!

Hehe. :)

Faktisk, når jeg ser hva slags mat du liker, musikk, TV-programmer, generelle holdninger, politiske oppfatninger, osv, så tenker jeg at vi helt sikkert ville kommet veldig godt overens IRL.

Men sånn der bitter surmuling som du driver med her på KG er bare så totalt usexy, at jeg står over. (Og jeg ville dessuten tatt betalt for å skulle måtte tilbringe tid i samme rom som en sånn person.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolrita; Hvilke tanker skjemmes du over å tenke? (om du eventuelt gjør det)

Hmm godt spørsmål! Jeg kan vel innrømme at selv om jeg er kvinne selv, bemerker jeg når mennesker i høyere stillinger er kvinner for eksempel. Om de er dårlige ledere tar jeg meg selv i å lure på om de er kjønnskvoterte osv. Om menn er dårlige ledere eller kanskje ikke fortjener sin høye stilling tenker jeg bare at det finnes dårlige ledere over alt. :sjenert:

Koala Lompa Hva ville du gjort med 10 mill?

Hunter Lady Hva er din top 5 filmliste?

Fasting Drue Hvilken gjenstand ville du tatt med på Robinson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...