Gå til innhold

Jeg synes at Norge begynner å bli alt for multikulturelt/ikke-norsk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner meg nesten ikke igjen lenger, og føler meg utrolig fremmed i eget land. På en vanlig dag ser jeg omtrent fler fra andre kulturer enn jeg ser "norske". Og da tenker jeg ikke på hudfarge (man kan ha en annen hudfarge enn hvit og fortsatt være kulturelt sett norsk), men kultur. Hvor enn jeg går i det offentlige hører jeg utenlandske menn som snakker høyt på andre språk til hverandre eller i mobilen. Ofte ferdes de i store grupper. Midt på dagen er det omtrent bare folk i denne kategorien du ser. Ellers er det gigantiske familier som brauter seg utover som om de ikke vil vise hensyn til andre på gata med vilje. Enorme ungeflokker som oppfører seg "annerledes". Tjukke koner med rare klær. Menn som skuler stygt på meg og spytter på bakken. Eller som reker rundt midt på natta i biler eller på gata på hverdager når resten av oss sover. Store grupper av unger som roper hore uten at foreldrene bryr seg. Jeg føler at jeg er fanget i en slum midt mellom afrika og midt-østen, og jeg føler meg helt lost.

Anonymous poster hash: 01e21...089

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Er du ung eller voksen? 

 

Blir du redd, eller synes du bare det er brysomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg TS.

Anonymous poster hash: d6d5a...ee2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig. Jeg synes det burde bli satt en stopper for innvandring snart, i alle fall bli kuttet helt ned. 



Anonymous poster hash: bb7c8...924
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er AB over her, jeg mener kuttet mye ned på...



Anonymous poster hash: bb7c8...924
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo sant. De eneste som ikke har et problem med det er de som bor utenfor byene eller rett og slett ikke opplever dette ofte. Det er trist å gå rundt i egen by å være fremmedgjort som nordmann. Er jo ikke bare nordmenn det er vanskelig for heller, men det blir et dårlig og utrygt samfunn av at folk går rundt og kommuniserer på forskjellige språk. Men det er ikke bare i Norge det skjer. Hele verden smelter sammen til et multikulturelt helvete der de mest bråkete og utagerende kulturene vil dominere. 



Anonymous poster hash: 87944...6e1
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med TS det er blitt trist,norge må styre innvandringen på en mye bedre måte,50 år frem i tid så vil landet være ødelagt

Anonymous poster hash: eeff6...4e1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler at du bor i en slum? I Norge? :skratte:



Anonymous poster hash: 60e67...108
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men det er jo sant. De eneste som ikke har et problem med det er de som bor utenfor byene eller rett og slett ikke opplever dette ofte. Det er trist å gå rundt i egen by å være fremmedgjort som nordmann. Er jo ikke bare nordmenn det er vanskelig for heller, men det blir et dårlig og utrygt samfunn av at folk går rundt og kommuniserer på forskjellige språk. Men det er ikke bare i Norge det skjer. Hele verden smelter sammen til et multikulturelt helvete der de mest bråkete og utagerende kulturene vil dominere. Ikke glem voldelige og kvinneundertrykkende. 

Anonymous poster hash: 87944...6e1

 

 

Anonymous poster hash: ab371...8d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du føler at du bor i en slum? I Norge? :skratte:

Anonymous poster hash: 60e67...108

 

Kulturmessig ja. 

Anonymous poster hash: ab371...8d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: ab371...8d2

 

Spar meg, kvinneundertrykkelse er ikke noe viktigere enn generell menneskeundertrykkelse. Feministpisset ditt kan du ta et annet sted. 

Anonymous poster hash: 510c5...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De eneste som ikke har et problem med det er de som bor utenfor byene eller rett og slett ikke opplever dette ofte.

 

eller de som ikke er rasist

Anonymous poster hash: 93993...730

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Spar meg, kvinneundertrykkelse er ikke noe viktigere enn generell menneskeundertrykkelse. Feministpisset ditt kan du ta et annet sted. 

Anonymous poster hash: 510c5...d06

 

Nei, vet du hva. Akkurat når det kommer til utlenninger så merker vi kvinner det på kroppen i mye større grad enn menn. I enkelte strøk så kan jeg ikke gå på butikken en gang uten at innvandrermenn kommer med ekle kommentarer og bemerkninger. Overfallsvoldtektene som har vært de siste årene innskrenker bevegelsesfriheten og trygghetsfølelsen vår enormt. Jeg er alltid redd når jeg ferdes alene om kvelden. Hvis du ikke mener at kvinner har det enda verre enn menn i Islam så har du gått glipp av noe vesentlig. 

Anonymous poster hash: ab371...8d2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, vet du hva. Akkurat når det kommer til utlenninger så merker vi kvinner det på kroppen i mye større grad enn menn. I enkelte strøk så kan jeg ikke gå på butikken en gang uten at innvandrermenn kommer med ekle kommentarer og bemerkninger. Overfallsvoldtektene som har vært de siste årene innskrenker bevegelsesfriheten og trygghetsfølelsen vår enormt. Jeg er alltid redd når jeg ferdes alene om kvelden. Hvis du ikke mener at kvinner har det enda verre enn menn i Islam så har du gått glipp av noe vesentlig. 

Anonymous poster hash: ab371...8d2

 

 

De slenger med leppa til norske menn også. Det er som regel vestlige menn som er utsatt for mest vold fra disse feige gjengangrepene og det er oss de driver og raner. Det er farligere for en mann å gå forbi en slik gjeng enn det er for en dame, som i verste fall blir plystra litt på samt noen slibrige kommentarer.

Anonymous poster hash: 510c5...d06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

De slenger med leppa til norske menn også. Det er som regel vestlige menn som er utsatt for mest vold fra disse feige gjengangrepene og det er oss de driver og raner. Det er farligere for en mann å gå forbi en slik gjeng enn det er for en dame, som i verste fall blir plystra litt på samt noen slibrige kommentarer.

Anonymous poster hash: 510c5...d06

Hvor er disse gjengangrepene du snakker om?

Kan du vise til noe statistikker som viser at utlendinger raner vestlige menn oftere enn de raner utlendinger eller at vestlige menn raner mindre enn utlendinger?

Endret av Casper1337
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokste opp med en multikulturell klasse på barneskolen på 90'tallet...
Av 20 elever, var det 12stk fra andre land... Flest fra Somalia og Bosnia, men andre land også...
Det som kanskje var hardest å få forstå dem først var språket, så kom kulturen, men de lærte av oss etterhvert... De var normale barn og idag er de vokst opp til å bli flotte voksne.

Jeg har ikke noe imot at Norge er blitt ett multikulturelt samfunn. Jeg har mer imot nordmenn som ikke klarer å omfavne våre nye landsmenn... Som mener de kan pakke sekken og dra dit peppern gror, enten de er 3.gen. nordmann eller akkurat kommet inn og fått statsborgerskap.

Jeg synes nordmenn er så ufattelig dobbeltmoralske av seg, vi vil helst ikke ha nye landsmenn i det hele tatt...Men vi selv flytter oss til Spania, Thailand, Fillipinene og lever rimelig godt der...Samtidig som vi klager over at Norge er fylt opp med multikulturelle som bare vil landet vårt vondt.
 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokste opp med en multikulturell klasse på barneskolen på 90'tallet...

Av 20 elever, var det 12stk fra andre land... Flest fra Somalia og Bosnia, men andre land også...

Det som kanskje var hardest å få forstå dem først var språket, så kom kulturen, men de lærte av oss etterhvert... De var normale barn og idag er de vokst opp til å bli flotte voksne.

Jeg har ikke noe imot at Norge er blitt ett multikulturelt samfunn. Jeg har mer imot nordmenn som ikke klarer å omfavne våre nye landsmenn... Som mener de kan pakke sekken og dra dit peppern gror, enten de er 3.gen. nordmann eller akkurat kommet inn og fått statsborgerskap.

Jeg synes nordmenn er så ufattelig dobbeltmoralske av seg, vi vil helst ikke ha nye landsmenn i det hele tatt...Men vi selv flytter oss til Spania, Thailand, Fillipinene og lever rimelig godt der...Samtidig som vi klager over at Norge er fylt opp med multikulturelle som bare vil landet vårt vondt.

 

I dag finnes det flere skoler der det ikke går en eneste etnisk norsk elev. Tror du at det kommer til å gå like bra som før? I teorien så er det mulig å leve i Norge i dag uten å noen gang omgås norsk kultur. Er det positivt?

Anonymous poster hash: ab371...8d2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder spytting på bakken er dette noe kun nordmenn gjør. Noe det ikke gjøres noe anned sted. Dette har de lært fra nordmenn. Det kan du takke deg selv for.



Anonymous poster hash: cb912...2b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...