Gå til innhold

Mye hat fra sosialister mot høyre


Gjest Walden

Anbefalte innlegg

Gjest Walden

Hvorfor er det så mye hat fra dere "vanlige" mot oss som er litt mer til høyre? 

 

Bare fordi man f.eks stiller spørsmålstegn ved dagens skattesystem, eller er ærlig om at man liker penger, så betyr det automatisk at man er et dårlig ondt menneske som fortjener å mobbes, hates og slenges dritt til? 

 

Jeg har lagt merke til dette passiv agressive, og ofte bare rent ut agressive, hatet fra anonyme brukere med en gang feminisme, likestilling, politikk og innvandring diskuteres. Hvorfor går det ikke an å holde seg rolig og rasjonell? Hvorfor vekkes det så sterke følelser hos dere?

 

Jeg tipper nesten at majoriteten av svarene jeg vil få her er av mobbete og hersketknisk art. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel i grunn motsatt. Du ser jo all hetsen fra høyrevridde på dette forumet. Dumt at man ikke kan respektere andre, synes du ikke?



Anonymous poster hash: d5cd6...342
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

 

Det er vel i grunn motsatt. Du ser jo all hetsen fra høyrevridde på dette forumet. Dumt at man ikke kan respektere andre, synes du ikke?

Anonymous poster hash: d5cd6...342

 

 

Kan du komme med noen eksempler hvor de med høyrevridde meninger driver personangrep og mobbing mot dere fra venstresiden her inne? Jeg synes det som regel er omvendt. Du kan jo lese i tråden jeg laget om skatt/fitte. Du er vel antakelig en av de som driver med persondebatt og hersketeknikker der inne skal jeg dømme ut i fra måten du skriver på her...synes du ikke, vennen min? :)

Endret av Walden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hat fra sosialistene? 

 

har du ikke lagt merke til de høyrevridde her på forumet? Er det noen som sprer mye hat her så er det dem :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du komme med noen eksempler hvor de med høyrevridde meninger driver personangrep og mobbing mot dere fra venstresiden her inne? Jeg synes det som regel er omvendt. Du kan jo lese i tråden jeg laget om skatt/fitte. Du er vel antakelig en av de som driver med persondebatt og hersketeknikker der inne skal jeg dømme ut i fra måten du skriver på her...synes du ikke, vennen min? :)

Jeg skriver aldri under aktuelle saker og politikk. Jeg leser og mitt inntrykk er at noen brukere sitter inne der dagen lang for å hetse folk som mener noe annet enn de selv. Sånn som f.eks at du nå skriver "vennen min" sier jo ganske mye i seg selv. Det viser jo at du ikke akkurat har særlig mye respekt for andre mennesker, og det er veldig synd. 

Så begynn å bli mer tolerant først, og så kan du prøve på nytt og lage denne tråden om noen år når du har fått litt mer livserfaring. 

Anonymous poster hash: d5cd6...342

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

 

Jeg skriver aldri under aktuelle saker og politikk. Jeg leser og mitt inntrykk er at noen brukere sitter inne der dagen lang for å hetse folk som mener noe annet enn de selv. Sånn som f.eks at du nå skriver "vennen min" sier jo ganske mye i seg selv. Det viser jo at du ikke akkurat har særlig mye respekt for andre mennesker, og det er veldig synd. 

Så begynn å bli mer tolerant først, og så kan du prøve på nytt og lage denne tråden om noen år når du har fått litt mer livserfaring. 

Anonymous poster hash: d5cd6...342

 

 

Det var et svar på ditt personangrep. Det var du som skrev bla bla bla, synes du ikke? Et ganske standard personangrep :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et svar på ditt personangrep. Det var du som skrev bla bla bla, synes du ikke? Et ganske standard personangrep :)

Skreiv jeg "bla bla bla?". Hvor er personangrepet hen?

Anonymous poster hash: d5cd6...342

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Mye hat fra sosialistene? 

 

har du ikke lagt merke til de høyrevridde her på forumet? Er det noen som sprer mye hat her så er det dem :P

 

Hvor mobber de og hetser andre brukere? Jeg kan ikke se det noe sted? Kan du linke?

Er det hatefullt å være i mot innvandring, være for mindre skatter og avgifter, mer personlig frihet, mer ansvar for eget liv og mindre kvotering av kvinner? Er det hatefullt å ønske at folk skal ta mer ansvar for eget liv?

 

Er det ikke omvendt? Er det ikke hatefullt å f.eks gi din narkomane venn narkotika istedenfor å prøve å hjelpe ham med å bli kvitt avhengigheten? Forstår du analogien der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

 

Skreiv jeg "bla bla bla?". Hvor er personangrepet hen?

Anonymous poster hash: d5cd6...342

 

 

Du skrev bla bla bla, SYNES DU IKKE?  

 

"synes du ikke" er personangrepet. Djeez..du skjønner jo ikke en gang når du gjør personangrep. Jeg antar at du er excused. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

 

Jeg skriver aldri under aktuelle saker og politikk. Jeg leser og mitt inntrykk er at noen brukere sitter inne der dagen lang for å hetse folk som mener noe annet enn de selv. Sånn som f.eks at du nå skriver "vennen min" sier jo ganske mye i seg selv. Det viser jo at du ikke akkurat har særlig mye respekt for andre mennesker, og det er veldig synd. 

Så begynn å bli mer tolerant først, og så kan du prøve på nytt og lage denne tråden om noen år når du har fått litt mer livserfaring. 

Anonymous poster hash: d5cd6...342

 

 

Der kom du med nok et personangrep :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mobber de og hetser andre brukere? Jeg kan ikke se det noe sted? Kan du linke?

Er det hatefullt å være i mot innvandring, være for mindre skatter og avgifter, mer personlig frihet, mer ansvar for eget liv og mindre kvotering av kvinner? Er det hatefullt å ønske at folk skal ta mer ansvar for eget liv?

 

Er det ikke omvendt? Er det ikke hatefullt å f.eks gi din narkomane venn narkotika istedenfor å prøve å hjelpe ham med å bli kvitt avhengigheten? Forstår du analogien der?

Du er jo tydeligvis prakteksempelet på en som hetser andre, så kanskje du skal se på deg selv litt. Men som vi vet er det vanskeligst for et menneske å ha selvinnsikt. Så jeg forstår veldig godt om du ikke har det, men det er kanskje lurt å finne ut hvordan du kan få det. 

Anonymous poster hash: d5cd6...342

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

 

Du er jo tydeligvis prakteksempelet på en som hetser andre, så kanskje du skal se på deg selv litt. Men som vi vet er det vanskeligst for et menneske å ha selvinnsikt. Så jeg forstår veldig godt om du ikke har det, men det er kanskje lurt å finne ut hvordan du kan få det. 

Anonymous poster hash: d5cd6...342

 

 

Hvor hetser jeg andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev bla bla bla, SYNES DU IKKE?  

 

"synes du ikke" er personangrepet. Djeez..du skjønner jo ikke en gang når du gjør personangrep. Jeg antar at du er excused. :)

"synes du ikke" er ikke et personangrep. Det er et spørsmål for hva du synes. Det er ikke så rart at man ikke forstår at du mener "synes du ikke?" er et personangrep når det ikke er det i det hele tatt. 

 

Men nå er jeg helt seriøs med deg Walden: kanskje du skal prate med noen? 

Anonymous poster hash: d5cd6...342

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor hetser jeg andre?

"vennen min" 

Anonymous poster hash: d5cd6...342

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

 

"vennen min" 

Anonymous poster hash: d5cd6...342

 

Er det hets?

Er du ikke litt VEL hårsår nå? :)

Dessuten var det et liksom-angrep tilbake til AB som brukte hersketeknikk på meg

Endret av Walden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Walden

 

"synes du ikke" er ikke et personangrep. Det er et spørsmål for hva du synes. Det er ikke så rart at man ikke forstår at du mener "synes du ikke?" er et personangrep når det ikke er det i det hele tatt. 

 

Men nå er jeg helt seriøs med deg Walden: kanskje du skal prate med noen? 

Anonymous poster hash: d5cd6...342

 

 

Ja, kanskje jeg burde det. Jeg får åpenbart ikke mye ut av å prate med deg i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Hver gang jeg ser ekstremt høyrevridde/fremmedfientlige poster ser jeg for meg disse:

 

http://www.vg.no/spesial/2015/nettkrigerne/

 

Så man er automatisk en ekstremist og fremmedfientlig trygda idiot fordi man er skeptisk til massiv innvandring, medias ensidige fokus på rasisme fra hvit mot svart, og ikke omvendt..fordi man mener kvinner får urettmessige mye fordeler i dagens samfunn, at skatter er et onde og at man ønsker at folk fikk ta konsekvenser av de dumme /gode valg de gjør?

 

Da er man ond og dum? Er det riktig fortstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at terskelen i samfunnet er lav for å henge ut og latterliggjøre tilhengere av høyresiden. FRPere en "dumme", mens Høyre-velgere er "gjerrige, gamle menn". Ingen av disse stereotypene stemmer for folk som jeg kjenner. Lurer forresten på hva gjennomsnittlig IQ blandt AP-velgere er sammenlignet med Høyre-velgere. Eller SV kontra FRP. Jeg har en mistanke om at høyresiden vil komme best ut hvis det gjøres en slik sammenlikning, (uten at noen av velgerne skal henges ut på grunn av gjennomsnittet). 



Anonymous poster hash: cc035...5cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mobber de og hetser andre brukere? Jeg kan ikke se det noe sted? Kan du linke?

Er det hatefullt å være i mot innvandring, være for mindre skatter og avgifter, mer personlig frihet, mer ansvar for eget liv og mindre kvotering av kvinner? Er det hatefullt å ønske at folk skal ta mer ansvar for eget liv?

 

Er det ikke omvendt? Er det ikke hatefullt å f.eks gi din narkomane venn narkotika istedenfor å prøve å hjelpe ham med å bli kvitt avhengigheten? Forstår du analogien der?

Jeg gidder ikke å finne frem og linke til tråder. Men jeg synes bare de høyrevridde her på forumet er lite hyggelige og sprer mye hat. Hisser seg fort opp osv. 

 

Jeg har ikke sagt at det er hatefullt å mene noe av det du lister opp. skjønner ikke hvorfor du spør om det?

Men det jeg synes er hatefullt er at mange høyrevridde vil fjerne velferdsstaten og ikke hjelpe de svake i samfunnet. Men det er bare min mening

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...