Gå til innhold

Redistribusjon av fitte/skatt - hykleri


Gjest Walden

Anbefalte innlegg

Kan noen komme og skyte meg?

Anonymous poster hash: cccc1...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Walden

Dette er ikke mye filosofi. Det er pubertalt vås uten konsistens.

Både du og jeg vet at dette skriver du for å provosere.

Anonymous poster hash: cccc1...66c

 

Verdens største filosofishow på nett synes det er legitimt å debattere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Omfordelingspolitikk kan være intrikate greier, no doubt! :P

 

Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg burde gå for å være hardbarket liberalist, som i dag virker helt urealistisk å oppnå. Eller om det hadde vært bedre for meg å se på alle feilene med dagens politikk rundt skatt, å ytre ønsker om realistiske endringer i en liberalistisk retning. 

 

Skatt er i hvert fall moralsk tvilsomme greier. 

 

Du klarer i hvert fall å diskutere et tema uten å ty til personangrep og hat :)

Problemet til menneskeheten ser man jo i denne tråden. Sable ned de som vil diskutere andre ideer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misser poenget. Jeg bruker redistribusjon av fitte for å illustrere ondskapen i skattelegging. Selvfølgelig skal vi ikke ha redistribusjon av fitte, men da burde vi heller ikke betale skatt på den måten vi gjør i dag. Vi burde være voksne mennesker som tar ansvar for våre egne valg. 

ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel, men svært mange, og veldig mange fler enn menn, får statlige subsidier i mange former. Men det er klart den jevne kvinne også hadde hatt nytte av et system hvor man tok ansvar for eget liv og ikke betale skatt. Såklart. Det er jo derfor jeg heier på det. 

Og dette har du flust av sikre kilder som kan støtte opp om eller? At horder av norske kvinner får penger kastet etter seg av staten uten grunn?  :daane:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer i hvert fall å diskutere et tema uten å ty til personangrep og hat :)

Problemet til menneskeheten ser man jo i denne tråden. Sable ned de som vil diskutere andre ideer :)

 

Ja, det ser ut til å være regelen det. Kan ikke stille spørsmålstegn ved noe som helst av dagens system uten å få slikt mot seg! :)

Bare se på tråden "Har politiet virkelig lov til dette", folk går helt bonkers! Ingen systemer er vel så flawless at de ikke kan kritiseres? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er j...at mine penger går til sånne som ts.

Anonymous poster hash: 5f58d...abc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens største filosofishow på nett synes det er legitimt å debattere?

 

https://www.youtube.com/watch?v=kDF66SOoIOY

Youtube, ja.....

Kan du ikke heller oppsummere i ord hva den videoen handler om.

Problemstillingen din er fortsatt pubertal, umoden og tullete, og jeg tror ikke et øyeblikk at du har noen annen hensikt enn å provosere.

Anonymous poster hash: cccc1...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..jeg er som sagt i mot det nåværende skattesystemet. 

Det er de som er FOR, som burde være for redistriubusjon av pikk/fitte..ikke jeg.

Vær så snill og prøv å forstå det du leser om, før du kommer med dumme spørsmål.

så du mener jeg burde vurdere forslaget ditt i største alvor?  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er j...at mine penger går til sånne som ts.

Anonymous poster hash: 5f58d...abc

 

Nettopp. Der kommer moralen inn i bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ser ut til å være regelen det. Kan ikke stille spørsmålstegn ved noe som helst av dagens system uten å få slikt mot seg! :)

Bare se på tråden "Har politiet virkelig lov til dette", folk går helt bonkers! Ingen systemer er vel så flawless at de ikke kan kritiseres? :P

Var det DET du fikk ut av den tråden......?

Systemkritikk er helt ok. Men det bør kanskje gjøres litt saklig?

Anonymous poster hash: cccc1...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det DET du fikk ut av den tråden......?

Systemkritikk er helt ok. Men det bør kanskje gjøres litt saklig?

Anonymous poster hash: cccc1...66c

 

Ja, det var igrunn det jeg trodde var poenget i det minste. Kan selvsagt diskutere hvordan saken fremstilles, men jeg velger å flire litt og likevel se at det er noe som poengteres her :) Litt humor skader ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skylder du på kvinner?  :vetikke: 

 

Hvis du synes dette sosialistiske systemet er så forbannada idiotisk, flytt til USA eller et anna land!

 

Lykke til!



Anonymous poster hash: e39ef...cd4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvorfor skylder du på kvinner?  :vetikke:

 

Hvis du synes dette sosialistiske systemet er så forbannada idiotisk, flytt til USA eller et anna land!

 

Lykke til!

Anonymous poster hash: e39ef...cd4

 

 

Ja, litt sånn flyktningopplegg. Her er det da ikke krig og undertrykkelse i det minste, så man kan opponere mot samfunnets struktur å kanskje oppnå resultater med det :) Å beholde hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Youtube, ja.....

Kan du ikke heller oppsummere i ord hva den videoen handler om.

Problemstillingen din er fortsatt pubertal, umoden og tullete, og jeg tror ikke et øyeblikk at du har noen annen hensikt enn å provosere.

Anonymous poster hash: cccc1...66c

 

Ja, huff, youtube..verdens mest populære sted for deling av ideer, kunnskap, nyheter og formidling. Huff og huff. Alt er bare løgn og tull på youtube ja. Huff og huff :)

 

Kanskje du kan ta deg tid til å se en halvtimes video framfor å sitte og huffe deg over alt mulig? Du har jo tid til å henge her inne og poste svada?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

 

Hvorfor skylder du på kvinner?  :vetikke:

 

Hvis du synes dette sosialistiske systemet er så forbannada idiotisk, flytt til USA eller et anna land!

 

Lykke til!

Anonymous poster hash: e39ef...cd4

 

 

USA? lol..tror du vi lever på 50-tallet?

USA er da mye mer sosialistisk enn Norge,og mye mindre fritt samfunn.

 

Følger du ikke med i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Walden

Syns det er j...at mine penger går til sånne som ts.

Anonymous poster hash: 5f58d...abc

 

Jaha..hvorfor det? Er du ikke for skattesystemet? DU kan jo ikke velge til hvem og hvor pengene dine går   :)

Endret av Walden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff, youtube..verdens mest populære sted for deling av ideer, kunnskap, nyheter og formidling. Huff og huff. Alt er bare løgn og tull på youtube ja. Huff og huff :)

 

Kanskje du kan ta deg tid til å se en halvtimes video framfor å sitte og huffe deg over alt mulig? Du har jo tid til å henge her inne og poste svada?

Ja, Gud forby at noen forteller deg at det du poster bare er tull.

Jeg er så lei av dere provokasjonister.

Anonymous poster hash: cccc1...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Ja, Gud forby at noen forteller deg at det du poster bare er tull.

Jeg er så lei av dere provokasjonister.

Anonymous poster hash: cccc1...66c

 

OK..føl deg fri til å forlate tråden. Eller føler du deg beordret og tvunget til å bli værende, som den sosialisten du er? Du må være litt FOR vant til tvang virker det som, for du har utviklet tvangstanker og tvangshandlinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tatt med i betraktningen din at kvinner også jobber og betaler skatt eller?

 

 

Endel, men svært mange, og veldig mange fler enn menn, får statlige subsidier i mange former. Men det er klart den jevne kvinne også hadde hatt nytte av et system hvor man tok ansvar for eget liv og ikke betale skatt. Såklart. Det er jo derfor jeg heier på det. 

 

Les litt her du, Walden. http://www.aftenposten.no/okonomi/Kvinnene-drar-Norge-til-jobbtoppen-7538744.html

Anonymous poster hash: 240fc...462

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...