Gå til innhold

Har du noen fordommer mot homofile fremdeles?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja har fordommer mot en ganske stor andel av homofile som oppfører seg så overdrevent og fake og har et ekstremt oppmerksommhetsbehov. Men det må jo være slitsomt å drive med et skuespill hele livet, litt som vestkantfruene.

 

Har mer sansen for slike som f.eks Mattias Nylenna eller Silje Nordnes i P3 som ihvertfall ikke driver å gjør til stemmen sin og desperat prøver å oppføre seg mest mulig som det de tror er mest feminint/maskulint motsatt av hva de er, og ikke tar seg selv så høytidelig. Har ikke sansen for de homse mennne som f.eks oppfører seg veldig flamboyant som de sier på engelsk, eller traktorlespene som anstrenger seg til det ytterste i å prøve å etterlikne noe de tror er maskulin oppførsel (men hadde en mann oppført seg slik ville folk bare ha ledd av han).



Anonymous poster hash: 48d18...4ba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot ignorante, religiøse, som fremdeles tenker som middelalderske i 2015. Vil du høre om de? :)

Fortell, fortell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4a98de9935b7855e4bd0349a723eb4eb.600x.jp

Anonymous poster hash: c8c28...a20

Min mor og far er heterofile. Jeg er homofil. Selv om du mente det som sarkasme er det ikke noe gøy.

Foresten; det at dere som har fordommer mot homofile som er for maskulin eller feminin for dere; det har ikke noe med å være homofil å gjøre, det er personligheten deres. Er sykt mange homofile som er "vanlig" og ingen ville ha gjettet at vi/dem er homofile. Så de dere ser er de "ekstreme", og det er fordi de er slik som mennesker.

Dere er ikke så fantastiske selv. Slutt å diskuter andre mennesker. Lev ditt eget liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fordom som går på at alle lesber er feminister. 



Anonymous poster hash: e1cea...043
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en fordom som går på at alle lesber er feminister.

Anonymous poster hash: e1cea...043

Jeg har fordommer mot menn som går på at alle er mannsjåvinistiske svin.

Like idiotisk som din fordom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor og far er heterofile. Jeg er homofil. Selv om du mente det som sarkasme er det ikke noe gøy.

Foresten; det at dere som har fordommer mot homofile som er for maskulin eller feminin for dere; det har ikke noe med å være homofil å gjøre, det er personligheten deres. Er sykt mange homofile som er "vanlig" og ingen ville ha gjettet at vi/dem er homofile. Så de dere ser er de "ekstreme", og det er fordi de er slik som mennesker.

Dere er ikke så fantastiske selv. Slutt å diskuter andre mennesker. Lev ditt eget liv.

Ganske sikker på at det er nettopp det som var poenget. AB gjorde narr av Facebook-brukeren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt fordommer mot homofile grunnet deres legning helt og holdent alene. Jeg har ingen grunn til det, folk er da folk. Det som irriterer meg er at dette hele tiden skal diskuteres... Også blant de homofile. At de skal vise hvor stolte de er over seg selv for at de er den de er, og hvor bra det er, se nå, hør nå osv osv. Slike personlighetstrekk har jeg fordommer mot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes forsatt homofile har mange fordommer mot seg, selv i Norge.

Anonymous poster hash: d0817...765

 

Eh, hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som irriterer meg med homofile menn som oftest er at de så absolutt skal være så sinnsykt gay. Eller eks-kjæresten min (en jente) som absolutt skulle få fram at hun er lesbisk. Ingen heterofile går rundt med en attitude "se så heterofil jeg er!!". Synes det blir halvveis dumt at man prøver så hardt å få fram at homofili er normalt, når man går helt cray og gjør at det blir en gruppe for seg selv, og absolutt skal skille seg ut fra alle andre. Bitch please, act normal.

 

Anonymous poster hash: 0baf6...39c

 

Heterofile har ingen grunn til å gå rundt med noen slik attitude fordi de ikke møter hets, forfølgelse og selv vold selv i dagens Norge. Å sammenligne en gruppe som stadig utsettes for negative utfall med en dominerende og 100% godtatt gruppe i samfunnet (heterofile) er i beste fall kunnskapsløst, men virker ofte ondskapsfullt.

 

De som har et behov for å markere seg har dette behovet som følge av at de føler seg marginalisert/utsatt/osv.

 

Jeg mistenker forresten at du slett ikke er bifil og at du slett ikke har forholdet til homofile som du påstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vet ikke hva som menes med fordommer...?

 

Uansett liker jeg ikke homoer. For meg blir det bare ekkelt. Om vi lever i 2015 eller 2030 har intet å bety.

 

Jeg syns bare det er jævli ekkelt. Men for meg kan de gjøre ha de vil.

 

Er dette fordommer??

Anonymous poster hash: 6d54a...009

 

Hva er det som er ekkelt, og hva har det med homofili å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, eller irriterer meg bare at de alltid skal skape så mye drama for alt.

Anonymous poster hash: 55beb...f4c

 

Hva mener du med det? Gjør alle homofile det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hatt fordommer mot homofile grunnet deres legning helt og holdent alene. Jeg har ingen grunn til det, folk er da folk. Det som irriterer meg er at dette hele tiden skal diskuteres... Også blant de homofile. At de skal vise hvor stolte de er over seg selv for at de er den de er, og hvor bra det er, se nå, hør nå osv osv. Slike personlighetstrekk har jeg fordommer mot.

 

Du mener det er rart at en gruppe som blir undertrykket, trakassert og forfulgt for en ufrivillig egenskap ved dem selv har et behov for å uttrykke seg om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hverken homofili, pedofili eller noe annen form for fili er noe å reagere på. it's all good, er bare seksualitet:)



Anonymous poster hash: 93724...857
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke lenge siden homofili ble sett på som sykdom og stigmatisert på samme måte som pedofile blir nå om dagen. Så da synes jeg at dere som er så progressive bør få i gang pedoparader også og la de få adoptere.



Anonymous poster hash: 93724...857
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du mener det er rart at en gruppe som blir undertrykket, trakassert og forfulgt for en ufrivillig egenskap ved dem selv har et behov for å uttrykke seg om det?

Nekrofile, pedofile er også ufrivillige egenskaper og bør få fritt uttrykke sine preferanser offentlig uten at folk har fordommer?

Anonymous poster hash: 93724...857

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen homofob, og har null fordommer mot dem. Jeg mener dog homofile er den gruppen som synder mest i samfunnet... Det står klart og tydelig i bibelen at homofili er avskyelig... Som mange skrev før, så er homofile de som fant opp hiv og aids. Og de er tydeligvis veldig glad i usikker sex. Tviler på at vanlige folk ønsker denne usikkerheten av arbeidsplassene, så derfor får dem nok ikke jobb, og ender opp som snylter på Nav... Synes dette er trist. Hadde gjerne vært mer vennlige mot dem, men når de selv aktivt bedriver slik virksomhet, så kan jeg dessverre ikke ha homofile som venner, er redd for hva naboene ville sagt, eller de rundt meg...  :surprised:

Fant opp hiv og aids?

Gud så mye rart som kommer ut av deg.

Anonymous poster hash: 831d3...fce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot menn som går på at alle er mannsjåvinistiske svin.

Like idiotisk som din fordom.

Feminist og mannssjåvinistisk svin er vel ikke sammenlignbart? 

Anonymous poster hash: e1cea...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss dra den helt ut, noen flere som kommer på noen undertrykte grupper vi må "frigjøre"?
Jeg kommer så langt frem til at vi absolutt bør ha pedoparader, nekroparader, zoofile parader!

trenger hjelp av dere da jeg ikke kommer på noe mer i farta! Jeg har troa på at vi kan få til et helvete av parader i en pervo utopia hvor fordommer er det eneste vi har fordommer mot, vi er jo godt i gang!



Anonymous poster hash: 93724...857
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...