Gå til innhold

Brystforstørrelse; Et svik mot naturen og naturlig seleksjon


MinnisMus

Anbefalte innlegg

Elsker mine små bryster, kan ha dyp utrigning uten at det blir "tacky", de er faste og er større sjanse for at de forholder seg slik når jeg blir eldre, man virker slankere, man ser mer sporty ut (små pupper i sportsbh kontra store bryster) man består blyant-testen med glans, ikke ryggproblemer, kan løpe uten at puppene er i veien, kan gå uten BH under topper uten at det blir vulgært. :danse:

Men så klart er det selvsagt mange fordeler å ha store bryster også kontra små, og mange menn elsker jo store pupper! Men jeg foretrekker absolutt "små" på meg selv.

Kan ikke se hvordan bryster skal ha noe med evolusjonen og alfa å gjøre egentlig, brede hofter er mer gunstig ved en fødsel og man blir sett på som mer fruktbar, men det er jo ikke slik at jo større pupper man har jo mer melk han man heller akkurat.



Anonymous poster hash: 6bd20...94a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"flatbrystede kvinner som ikke akkurat har vunnet livets lotteri", for en idiotisk påstand. Selv endte jeg opp med enorme bryster etter puberteten, jeg hatet dem intenst. Synes store bryster er vulgært og lite elegant, ubehagelige å drasse på er de også. Er evig takknemlig for at man har mulighet til å "tukle" med naturen, slik at jeg fikk kvittet meg med dem. Er storfornøyd med å nå ha en B-cup :) Men, har allikevel full forståelse for at de med veldig små bryster vil ha større, det handler jo til syvende og sist om å være fornøyd med seg selv.



Anonymous poster hash: d2de6...6a4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke: Et svik mot naturen og naturlig seleksjon.

Sant nok. Man lures til å tro på rubinrøde lepper og klar hud, mens sannheten er en ganske annen, skjult bak et forrædersk lag av Max Factor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Hei,

Jeg vil i dag belyse et viktig tema som opptar mange unge kvinner i dagens samfunn. Nemmelig forstørrelse av brystene.

Siden tidenes morgen har store bryster og brede hofter vært ansett som tiltrekkende trekk hos kvinner, da dette tyder på høy fruktbarhet. Menn har foretrukket nevnte trekk, og seksuell seleksjon har sørget for at disse kvinnene har fått parre seg med samfunnets alfahanner.

Som følge av dette har individene med de beste genene fått videreført arvestoffet sitt, og takket være dette har vi mennesker klatret til toppen av næringskjeden og store fyldige pupper florerer i samfunnet, as nature intended.

Men i vår moderne tidsalder har legevitenskapen funnet en måte å lure naturen ved å muliggjøre kunstig forstørrelse av brystene. Dette er et hån mot naturen og de oppdagelsene Charles Darwin gjorde rundt den evolusjonære utviklingen på vår klode. Som en kvinne med stor byste, synes jeg dessuten det er ganske forkastelig at strykebrett nå kan lure til seg alfahanner ved hjelp av et par vel plasserte poser saltvann.

På kort sikt har ikke dette noen alvorlige implikasjoner utover at kvinner som av naturens side ikke er tiltenkt å kunne få parre seg, faktisk får seg et ligg. Dessverre vil dette på sikt medføre at flatbrystede kvinner som ikke akkurat har vunnet livets lotteri, likevel får parre seg, og de dårlige genene som egentlig var tiltenkt å visne bort foran repriser av såpeoperaer, Oprah Winfrey og pakke etter pakke med kleenex og cookie dough nå får muligheten til å videreføre genene sine til neste generasjon.

Implikasjonene av dette er åpenbare. Flatbryst-genene kommer til å florere hos kommende generasjoner hvis denne trenden fortsetter, og den eneste grunnen til at vi ikke allerede har begynt å se konturene av denne utviklingen er den stadig økende BMI'en i vestlige land.

Hvis du er en flatbrystet kvinne som har spart opp penger til brystoperasjon og leser dette, gjør naturen og fremtidige generasjoner en tjeneste og bruk de tusenlappene på en ny TV, et skikkelig lommetørkle og masse iskrem.

Cheated by science!

Helt enig med deg..men vi skikkelige alfamales ser jo forskjellen på to saltvannsposer og ekte kujur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Elsker mine små bryster, kan ha dyp utrigning uten at det blir "tacky", de er faste og er større sjanse for at de forholder seg slik når jeg blir eldre, man virker slankere, man ser mer sporty ut (små pupper i sportsbh kontra store bryster) man består blyant-testen med glans, ikke ryggproblemer, kan løpe uten at puppene er i veien, kan gå uten BH under topper uten at det blir vulgært. :danse:

Men så klart er det selvsagt mange fordeler å ha store bryster også kontra små, og mange menn elsker jo store pupper! Men jeg foretrekker absolutt "små" på meg selv.

Kan ikke se hvordan bryster skal ha noe med evolusjonen og alfa å gjøre egentlig, brede hofter er mer gunstig ved en fødsel og man blir sett på som mer fruktbar, men det er jo ikke slik at jo større pupper man har jo mer melk han man heller akkurat.

Anonymous poster hash: 6bd20...94a

Du..det er dyp utrigning som er tacky, uavhengig av brystørrelse ;)

Store boobs båret med verdighet blir ALDRI feil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener ikke å fornærme noen. Men samtidig synes jeg det er viktig at man ikke oppfordrer mennesker til å gjøre noe de ikke er egnet til.

Si meg, hvor har du det fra at det kun er kvinner med store bryster som "burde" ha formeringsrettigheter? Har ikke millioner av kvinner opp gjennom århundrene bevist saken? At de er like gode mødre og får like mange barn og er like fertile, som sine storbystede medsøstre?

Den evolusjonsgreia du prøver deg på, er litt dødfødt. Det er ingen bevis what-so-ever for at storbrystede kvinner skulle ha noen fortrinn når det kommer til formering. Slett ikke. Det eneste er at de (brystene) i dagens samfunn har gått fra å være matstasjon for babyer til noe menn forlyster seg med under sex-akten. Og dermed - jo mer å kna på, jo bedre.

Jeg har ganske så små bryster fra naturens side, men de inneholder akkurat like mange melkekjertler som storpuppede nabokvinnen, som bare har større pupper pga mere fett i kroppen. Jeg hel-ammet barnet mitt til babyen var flere måneder gammel, uten problemer. Brystene, uansett størrelse, gjorde den jobben de var skapt til å gjøre perfekt. Sånn er det med bryster.

Du prøver å glorifisere det som ganske enkelt er å ha mer fett i brystpartiet.

Anonymous poster hash: 84f4b...c28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad du nevner Asia, for det er et glitrende eksempel på problemstillingen jeg prøver å belyse i åpningsinnlegget.

I asiatiske land er arrangerte eksteskap svært utbredt. Det er vel unødvendig å påpeke at arrengerte ekteskap er den største forbrytelsen mot evolusjon og naturlig seleksjon vi har vært vitne til i moderne tid. 3.8 milliarder år med evolusjon, kastet rett ut av vinduet grunnet noen hinsides sosiale normer.

Resultatet av arrangerte ekteskap over lengre tid er som du helt riktig påpeker, små bryster, da det setter en effektiv stopper for seksuell seleksjon. Alfahannene får ikke parret seg med gudinnene som naturen har tiltenkt, laverestående individer parrer seg like hyppig som de dominante, og kvaliteten på genene til påfølgende generasjoner blir deretter.

Resultatet er slående. Asia er den verdensdelen med den laveste befolkningen, de minste puppene og minste penisene. De tre viktigste kvalitetene et menneske kan ha, redusert til et absolutt minimum grunnet en manglende respekt for naturlovene.

Så kroppshøyde, puppestørrelse og penisstørrelse er de viktigste egenskapene et menneske kan ha? :skratte:

Hva med intelligens og arbeidsinnsats? Teller disse egenskapene?

Gjennomsnittlig IQ i Singapore, Sør-Korea og Japan er langt høyere enn i vestlige land med samme levestandard. Fikk de denne egenskapen fordi de ikke respekterte naturlovene?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts må da føle seg veldig truet.. Å kalle små bryster for strykebrett er bl.a et tegn på det, når man bruker frekkheter istedenfor å være saklig.

Små bryster har ingenting med dårlige gener å gjøre. Det som er dårlige gener er sykdommer. Små bryster er ikke en sykdom eller en feil. Man ammer like bra som de med store bryster, og det er det som er hovedfunksjonen med dem. Små bryster er fint og ganske praktisk. Bl.a unngår man ryggplager, og man kan løpe uten at de er i veien. Det er så mange kvinner som tar brystreduksjon fordi de får ryggplager. Jeg kjenner flere som har gjort dette. De klagde mye på smerter, og at det var tungt å bære på, og vanskelig å løpe med. Man vinner ikke livets lotteri ved å ha store bryster.

Kvinner med små bryster har like mye rett på å formere seg som alle andre. De er ikke mindreverdige. Bryststørrelse har ingenting med å "få lov" til å parre seg. Det er viktigere å bl.a være en god mor, intelligent, sunn og frisk enn å ha store bryster.

Det er ikke noe problem å finne seg en mann selv om man har små bryster. Noen menn liker små, og andre liker store. De fleste synes det er viktig at brystene er faste.

Kim Kardashian sliter med å bli gravid. Og hun er ikke den eneste kvinnen med store bryster og hofter som ikke er så fruktbar.



Anonymous poster hash: 03854...f5e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Jacklost

Jeg syns ts sitt innlegg er tåpelig. Folk må få lov til å endre hva søren dem vil på kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Haha for et dårlig innlegg. Jeg gjør hva faen jeg vil med min kropp, uansett om det er brystoperasjon eller operasjon for skeiv nesevegg. Anonymous poster hash: db18d...bea

Me too. At ts mener det er et hån mot naturen, er jo idiotisk. Snakk om å overdrive her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Anabole steroider; Et svik mot naturen og naturlig seleksjon. 

 

 

KG: Et svik mot naturen og naturlig seleksjon.

Anonymous poster hash: 69696...eca

 

Helt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Gjest Jacklost

Me too. At ts mener det er et hån mot naturen, er jo idiotisk. Snakk om å overdrive her da.

Ja det er helt latterlig :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn er ikke så veldig begeistret for fake pupper.

 

 

http://www.seher.no/kjendis/jeg-er-stolt-over-hun-er-pen-om-brystoperasjonen-81169

 

Noen jenter har vunnet i lotto og kvittet seg med gevinsten etter råd fra venninner :

 

http://www.seher.no/kjendis/jeg-er-stolt-over-hun-er-pen-om-brystoperasjonen-81169

 

 

Men det er jo også Darwin, venninna har høy IQ og kvitter seg med en konkurrent.

 

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: e5eac...56d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mor har store bryster, mange av mine tanter har store bryster, mine bestemødre hadde store bryster.. Jeg har "medium" bryster (75C), og min søster har små bryster...

 

Jeg har likevel klart å finne meg en type som IKKE liker store bryster. Faktisk kjenner jeg flere menn som ikke liker store fyldige bryster... Verken jeg eller min søster har hatt problemer med å finne oss en mann...

 

Preferansene er forskjellige, nettopp for å spre videre gode og viktige gener. Dersom alle hadde hatt de samme preferansene ville mange gode gener gått tapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg vil i dag belyse et viktig tema som opptar mange unge kvinner i dagens samfunn. Nemmelig forstørrelse av brystene.

 

Siden tidenes morgen har store bryster og brede hofter vært ansett som tiltrekkende trekk hos kvinner, da dette tyder på høy fruktbarhet. Menn har foretrukket nevnte trekk, og seksuell seleksjon har sørget for at disse kvinnene har fått parre seg med samfunnets alfahanner.

 

Som følge av dette har individene med de beste genene fått videreført arvestoffet sitt, og takket være dette har vi mennesker klatret til toppen av næringskjeden og store fyldige pupper florerer i samfunnet, as nature intended.

 

Men i vår moderne tidsalder har legevitenskapen funnet en måte å lure naturen ved å muliggjøre kunstig forstørrelse av brystene. Dette er et hån mot naturen og de oppdagelsene Charles Darwin gjorde rundt den evolusjonære utviklingen på vår klode. Som en kvinne med stor byste, synes jeg dessuten det er ganske forkastelig at strykebrett nå kan lure til seg alfahanner ved hjelp av et par vel plasserte poser saltvann.

 

På kort sikt har ikke dette noen alvorlige implikasjoner utover at kvinner som av naturens side ikke er tiltenkt å kunne få parre seg, faktisk får seg et ligg. Dessverre vil dette på sikt medføre at flatbrystede kvinner som ikke akkurat har vunnet livets lotteri, likevel får parre seg, og de dårlige genene som egentlig var tiltenkt å visne bort foran repriser av såpeoperaer, Oprah Winfrey og pakke etter pakke med kleenex og cookie dough nå får muligheten til å videreføre genene sine til neste generasjon.

 

Implikasjonene av dette er åpenbare. Flatbryst-genene kommer til å florere hos kommende generasjoner hvis denne trenden fortsetter, og den eneste grunnen til at vi ikke allerede har begynt å se konturene av denne utviklingen er den stadig økende BMI'en i vestlige land.

 

Hvis du er en flatbrystet kvinne som har spart opp penger til brystoperasjon og leser dette, gjør naturen og fremtidige generasjoner en tjeneste og bruk de tusenlappene på en ny TV, et skikkelig lommetørkle og masse iskrem.

Dette er det dummeste innlegget jeg har lest på KG.

Det vi trenger er intelligente og pene,empatiske mennesker-for å få en bedre verden.

Har aldri møtt en kvinne med store pupper og brede hofter,som har vært intelligente.

Og damer med store naturlig bryster-er sjelden særlig ansikts-vakre....tvert om,mange er mindre pene.

Så hvordan du kan kalle dette supergener,fatter ikke jeg.

Tvert om er det motsatt,kvinner med passelig små bryster eller små,og smale hofter-virker mye mer intelligente-enn damer med store bryster.

Utrolig merkelig egentlig?Hvorfor er det slik?

Anonymous poster hash: 174a5...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er det dummeste innlegget jeg har lest på KG.

Det vi trenger er intelligente og pene,empatiske mennesker-for å få en bedre verden.

Har aldri møtt en kvinne med store pupper og brede hofter,som har vært intelligente.

 

Anonymous poster hash: 174a5...6cc

 

 

 

Det er vel det dummeste innlegget i denne tråden.

Anonymous poster hash: e5eac...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...