Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

At butikker som XXL og lignende er lagt opp slik at jeg skal ledes gjennom hele jævla butikken for å komme meg ut! De har små snarveier her og der, men da blir jeg bare retningsvill når jeg kommer gjennom, og i verste fall begynner jeg å gå i feil retning og begynner å gå mot inngangen! Skulle hatt kart og kompass der inne! :kjefte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

Veit ikkje om eg har skreve her før, men lat gå:

Sånne småord-skrivefeil(F.eks ann, vell osv.)

Å tape i ting.

Når noken har ete opp maten min!

Når noken snakker med meg når eg har på øreklokker. Eg kan ikkje høyre deg!!!!!

Bokmål. Det er seriøst så stygt å høyre på bokmålsdialekter. F.eks Oslo-dialekt.

Treigt internett/når internettet faller ut.

Folk som ikkje helde avtala.

Når ting tar meir tid enn forventa.

Når noken går inn på do rett før eg skal på badet. Eg kan jo ikkje gå inn når dei har forpesta heile driten! Har faktisk komt for seint til skulen X-antall ganga pga det der.

Når læreren spør eit spørsmål og eg trur eg veit svaret, men tør ikkje å svare for eg trur det er feil. Så rekker noken andre opp handa og svarer det eg ville sei, og det var riktig!

Når alle må absolutt følge straumen.

Dyremishandlere.

Puster tungt eller eter ved sida av meg(det lager lyd.) HOLD KJEFT!

Når folk seier så idiotiske ting. F.eks har eg ein i familien(gammal fyr) som er veldig imot sukker, men ein gang så var eg, mamma og tre unger hos den gamle mannen+ kona hans. Dei tilbydde blautkake og den eine ungen ville ikkje ha. Då sa han mannen:"Bortskjemte unger. Når eg var ung så fekk vi aldri sånt!"

Er det negativt at unger seier nei til sukker også no?!

Muslimer.

Katter som tigger etter meir mat.

Når folk kommenterer høgda mi. Eg er akkurat høg nok til å sparke deg i ballane, så for di eiga sikkerhet: Hold kjeft 😇

Når klesplagget eg vil bruke er i vask.

Når folk vekker meg uten ein jævla helsikkes grunn.

Matte.

Enkelte mennesker.

Folk som ikkje skjønner kor perfekte dei er!

Når eg egentlig skulle være aleine heime ein dag, men så skulle eg ikkje det likevel.

Ordene elske og hate. Eller, spesielt ordet "love". Det et så totalt oppbrukt! Også blir eg så irritert på One Direction som ikkje kan synge noke anna enn "Love-songs". Syng no om noke anna.

Sikkert ein del meir, men kjem ikkje på det.

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har gått meg på nervene i det siste er dont judge challenges som stadig dukker opp på feeden min på facebook.

For de som ikke vet, så går det ut på at man sminker seg så stygg man kan og filmer seg selv i noen sekunder før man dekker til kamera. Så doller man seg opp og filmer seg mens man ser pen ut. Mange leker deilig på den delen man har sminka seg pent. Er for det meste ungdommer som gjør dette.

Skjønner ikke greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Venner"/"forhandlere" på facebook

venn: hei hvordan går det med deg?
jeg: hei, jo det går jo mye bedre nå da :) med deg da?
venn: så fint å høre :) går bra med meg:)
venn: har du hørt om forever living/ tupperwere /mary kay 

 

 

vurderer og slette alle som sender sånne meldinger, men kan ikke slette 2/3 av kontaktlista mi liksom :/



Anonymous poster hash: 47743...095
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

folk (som er tynne som en strek) og stadig knasker i seg potetgull, sjokolade og alt mulig søtsaker. Og så sitter dem og ser glisende på folk som har litt mer mage og fett på kroppen, samtidig som dem påpeker hvor fetende og usunne alle disse søtsakene er.

 

"Dette er noe som henger seg direkte på sideflesket. Hau hau hau."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når hundreogfjørten stykker tagger en venn under en sak som deles på Facebook. Jeg liker å lese kommentarer og diskusjoner til en sak! Men ofte er det en endesløs lang hale av tagging. Kan ikke folk bare dele saken inne på siden til vennen så vi slipper denne taggespamminga??? Aaaaaaaaaargh!

Anonymous poster hash: d7ea6...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gleder meg til overskriften med kjønnsorganene her på KG skal flytte seg til høyre og ut av bevisstheten, så flytter det seg helt til venstre igjen. Det er faktisk andre gangen det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

At butikker som XXL og lignende er lagt opp slik at jeg skal ledes gjennom hele jævla butikken for å komme meg ut! De har små snarveier her og der, men da blir jeg bare retningsvill når jeg kommer gjennom, og i verste fall begynner jeg å gå i feil retning og begynner å gå mot inngangen! Skulle hatt kart og kompass der inne! :kjefte:

Dem vil du skal se alle varene før du forlater butikken slik at du vet hva de har å tilby :biggrin: Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At tiden går så fort, har knapt nok begynt å handle julegaver :/

 

Kjekt hvis noe vet hvordan jeg kan få tiden til å gå litt saktere, så hadde jeg satt pris på informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lei av å høre om de som "skal ta tilbake Utøya"

 

Tror jeg spyr.



Anonymous poster hash: d0adc...40e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se..

 

Folk som smatter. Får virkelig lyst til å knipse dem på truten. 

 

Røykelukt. Kan ikke fordra folk som tenner en sigarett på uteplasser når jeg prøver å nyte et bedre måltid.

 

Hundebæsj på gata. Plukk opp etter hunden din, din latsabb.

 

Tørr hud. Grøss.

 

Folk som har egg på matpakka. Må du bidra til at det lukter skikkelig promp i rommet? Æsj.

 

Folk som omtaler seg selv som "man" i statuser på facebook. "Da har man vasket leiligheten for helgen.."

 

Butikkansatte som roper falskt "heeeiiiheiiii. Kan jeg hjelpe deg?", før jeg har rukket å satt fot nr 2 innenfor butikkgulvet. Nei takk, jeg spør hvis jeg lurer på noe.

 

Folk som prater veldig høyt i telefonen på offentlige plasser.

 

.. kunne fortsatt i en evighet. SMATTING må være det verste. Jeg kjenner det koker inni meg.

 

Men sånn eller så er jeg blid og fornøyd  :biggrin:



Anonymous poster hash: b43ca...3fc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg blir så irritert når alt i vaskemaskinen har samlet seg inne i det ene dynetrekket! Må slite den svære klumpen ut av maskinen.

enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tillegger andre mennesker motiver uten å ha grunnlag for det - antageligvis noe de har selv og gjerne skulle bli kvitt.

 

Folk som støtter folk som jeg er uenig med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Digge jenter jeg aldri får ligget med.

Jeg er digg, vil du ligge med meg?

Hilsen jente 20  :humpe:

Anonymous poster hash: 47743...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Venner"/"forhandlere" på facebook

venn: hei hvordan går det med deg?

jeg: hei, jo det går jo mye bedre nå da :) med deg da?

venn: så fint å høre :) går bra med meg:)

venn: har du hørt om forever living/ tupperwere /mary kay

vurderer og slette alle som sender sånne meldinger, men kan ikke slette 2/3 av kontaktlista mi liksom :/

Anonymous poster hash: 47743...095

Jeg synes det er mye verre når de ringer. Neei, jeg MÅ ta det over telefon. Det er SÅ viktig, en GYLDEN mulighet.

Anonymous poster hash: 6a0bb...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er meldt bra vær og værmelderne får si: "Kom dere ut!" "Kom deg ut i sola!"

 

Greit det, men trenger ikke si det på en så uhøflig og formanende måte. Og ikke hver jævla gang det er meldt 2 minutter sol.

 

Utrykket "Dette skal ikke skje" Jo, det skjer. Hele tiden.

Og "Jobber på spreng". Hver gang noen idioter skal hylles for å rydde opp i en eller annen elendighet.



Anonymous poster hash: d0adc...40e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen presenterer seg som "Mann" og "Kone" uten å være gift. Skal du bruke de titlene der, ta å gift deg først. Blir så latterlig å vanne ut alt av begreper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...