Gå til innhold

Desperate kvinner som mister ungdommen gjør jo nesten hva som helst for å beholde ungdommen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Folk tror man PLUTSELIG blir en annen når man bikker 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90........Hallo!

Se dere rundt, hvor individuelle 40-åringer er. Så mange flotte på 40+ idag. Tror det ligger mer i hodet til folk enn at man ser selv...

Sjekk ut begreper som psykologisk og biologisk alder. Det er ikke lenger nok å bare snakke om kronologisk alder.

P.S: Glemte å nevne tråden her på KG som spør når man blir grå i håret. Det er bare å sjekke ut! Noen blir går i tenårene, noen ikke før langt ut i livet...I min familie får ikke folk gråe hår før de er nærmere 60.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym

Folk tror man PLUTSELIG blir en annen når man bikker 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90........Hallo!

Se dere rundt, hvor individuelle 40-åringer er. Så mange flotte på 40+ idag. Tror det ligger mer i hodet til folk enn at man ser selv...

Sjekk ut begreper som psykologisk og biologisk alder. Det er ikke lenger nok å bare snakke om kronologisk alder.

P.S: Glemte å nevne tråden her på KG som spør når man blir grå i håret. Det er bare å sjekke ut! Noen blir grå i tenårene, noen ikke før langt ut i livet...I min familie får ikke folk gråe hår før de er nærmere 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er da mange flere patetiske og vulgære eksemplarer blant gruppen tenåringsjenter og unge kvinner, enn det man finner blant 40+!

Av sistnevnte gruppe er det ganske få.

For ikke å snakke om det høye antallet overvektige unge og som kler seg som om de skulle være modeller, med stillettheler og rumpekorte shorts, helt uanfektet av at celluliter og fettvalker flagrer. Slike antrekk, som er blitt så vanlig, er forøvrig et patetisk skue selv på mer normalvektige unge kvinner. Det er jo som et skrik av deperasjon: "er jeg sexy?", "er jeg pen?", "se på meg! se på meg!", "jeg er ingenting uten andres blikk".

Skulle tro deres viktigste forbilder og drømmer i livet, er å være som "Sex og singeliv"-damene.

Kanskje best å ikke kaste sten når man selv sitter i glasshus, TS?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med ts i at plastisk kirurgi er en uting, men det er positivt at folk trener. Hva vet du om motivet til de som bikker 40 +? Trening er bra for alle aldersgrupper. Du kommenterer språket: Er det ikke bedre at folk er oppdatert enn at de henger igjen med uttrykkene som ble brukt for 20 år siden?

Jeg tror nok du har endret holdninger når du selv nærmer deg 40. Trashy er trashy uavhengig av alder. En kler ikke alt fordi en er 20, for å si det slik.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da mange flere patetiske og vulgære eksemplarer blant gruppen tenåringsjenter og unge kvinner, enn det man finner blant 40+!

Av sistnevnte gruppe er det ganske få.

For ikke å snakke om det høye antallet overvektige unge og som kler seg som om de skulle være modeller, med stillettheler og rumpekorte shorts, helt uanfektet av at celluliter og fettvalker flagrer. Slike antrekk, som er blitt så vanlig, er forøvrig et patetisk skue selv på mer normalvektige unge kvinner. Det er jo som et skrik av deperasjon: "er jeg sexy?", "er jeg pen?", "se på meg! se på meg!", "jeg er ingenting uten andres blikk".

Skulle tro deres viktigste forbilder og drømmer i livet, er å være som "Sex og singeliv"-damene.

Kanskje best å ikke kaste sten når man selv sitter i glasshus, TS?

Sex og singelliv-jentene er i 40-50 års-alderen. Tror du tenåringer vil se gamle ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Ja, hva skjedde med å eldes med stil, dere? :popcorn:

Når man bikker 40 endres kroppen, fjeset, håret, huden... da kan man ikke lenger kle seg som om man er 20, dessverre. Vel, man kan, men det er så uendelig mye finere å gjøre noen mindre OG drastiske endringer i klesstil og frisyre for å tone ned det som begynner å eldes, og bringe frem det som fremdeles er feiende flott.

Men serøst. Hvilke folk, uansett alder, er det som vil bli sett død i et slikt antrekk? Yuck. Både sminken, klærne og håret er en katastrofe på både en smekker 20 åring og en rynkete 60 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da mange flere patetiske og vulgære eksemplarer blant gruppen tenåringsjenter og unge kvinner, enn det man finner blant 40+!

Av sistnevnte gruppe er det ganske få.

For ikke å snakke om det høye antallet overvektige unge og som kler seg som om de skulle være modeller, med stillettheler og rumpekorte shorts, helt uanfektet av at celluliter og fettvalker flagrer. Slike antrekk, som er blitt så vanlig, er forøvrig et patetisk skue selv på mer normalvektige unge kvinner. Det er jo som et skrik av deperasjon: "er jeg sexy?", "er jeg pen?", "se på meg! se på meg!", "jeg er ingenting uten andres blikk".

Skulle tro deres viktigste forbilder og drømmer i livet, er å være som "Sex og singeliv"-damene.

Kanskje best å ikke kaste sten når man selv sitter i glasshus, TS?

Sitter ikke i noe glasshus. For de er ikke mine forbilder, jeg kler meg ikke trashy og jeg kler meg etter alder, kroppsfasong og sminker meg i forhold til ansiktsform, hudtype og alder.

Jeg er slank, så jeg kler meg gjerne i lårkorte skjørt, men ikke på en trashy måte.

Men den dagen jeg bikker 40, er det ut med klærne jeg bruker i dag, deriblandt lårkorte skjørt osv og inn med riktige klær for min alder.

Mitt poeng i denne tråden er at folk bør kle seg etter alder, og ikke fordi man vil se yngre ut enn det en er. Det ender med å se vulgært og stygt ut.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille vann

Jeg bikker snart 40 og skjønner hva TS mener. NOEN får vel litt panikk og prøver desperat å holde igjen aldringstegnene ved å f.eks bruke botox og restylane. Som oftest ender det opp med at de bare ser kunstige og rare ut. Mange bruker klær som får de til å se litt "trashy" ut, noe jeg ikke syntes passer seg på noen, men ihvertfall IKKE på de som nærmer seg 40. Man kan kle seg både sexy og utfordrende, men man kan gjøre det med STIL. Jeg mener at da man er over 35 passer ordtaket less is more veldig ofte.

Mitt stilikon fyller 40 om noen få år. Makan til stil og klasse skal man lete lenge etter, selv hos de som er i tidlig tyveåra!

Charlize Theron :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med ts i at plastisk kirurgi er en uting, men det er positivt at folk trener. Hva vet du om motivet til de som bikker 40 +? Trening er bra for alle aldersgrupper. Du kommenterer språket: Er det ikke bedre at folk er oppdatert enn at de henger igjen med uttrykkene som ble brukt for 20 år siden?

Jeg tror nok du har endret holdninger når du selv nærmer deg 40. Trashy er trashy uavhengig av alder. En kler ikke alt fordi en er 20, for å si det slik.

Æh, jo da, ser for meg middelaldrende kvinner bruke uttrykk som "yo", "ass", "esse", "lzm", "åssen", "hipt", "cash" osv.... :fnise:

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts

De aller fleste kjøper seg nye klær en gang mellom 20 og 40.. og moten endrer seg, akkurat som menneskene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Molly

Å steike - dette kan bli en spenstig tråd :) Sikkert lagd for å hause opp stemningen litt i regnværet:)

Folk bør få kle seg som de vil. Det fins mer alvorlige ting her i verden som man kan bruke energien på.

Dog det kan være greit å ha utseende og alder litt i bakhuet når man skal kle seg. Det er vel noe alle vet.

For å være litt ekkel -

Mange av dagens 40 årige damer banker "småjentene" ned i støvla når det kommer til trening/og det å ta vare på seg selv.

Akkurat der har mange av dagens unge piker mye å hente..litt mindre kebab kanskje, litt mindre tid på sofa'n eller foran pc'n...

Hilsen gammal kjærring på hele 50 (snart dau!)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, jo da, ser for meg middelaldrende kvinner bruke uttrykk som "yo", "ass", "esse", "lzm", "åssen", "hipt", "cash" osv.... :fnise:

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Det er lov å snakke ordentlig, enig i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sex og singelliv-jentene er i 40-50 års-alderen. Tror du tenåringer vil se gamle ut?

Men de (tenåringene +) kler seg jo nettopp like vulgært som dem!

Sitter ikke i noe glasshus. For de er ikke mine forbilder, jeg kler meg ikke trashy og jeg kler meg etter alder, kroppsfasong og sminker meg i forhold til ansiktsform, hudtype og alder.

Jeg er slank, så jeg kler meg gjerne i lårkorte skjørt, men ikke på en trashy måte.

Men den dagen jeg bikker 40, er det ut med klærne jeg bruker i dag, deriblandt lårkorte skjørt osv og inn med riktige klær for min alder.

Mitt poeng i denne tråden er at folk bør kle seg etter alder, og ikke fordi man vil se yngre ut enn det en er. Det ender med å se vulgært og stygt ut.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Nettopp. Det er det som er poenget!

De fleste syns vel at de ser lekre ut som går sånn kledd, enten de er 20 eller 40! Ikke vær så sikker på at du ser så OK ut, og at du ikke ser trashy ut, selv om du selv tror det!

Jeg tviler på at jeg syns dine bare lår er så lekre som du syns.

Tvert i mot, jeg kan styre meg for andres nakne hud tett innpå meg i bybildet. På stranden og i åpent lende derimot, gjerne for meg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts

De aller fleste kjøper seg nye klær en gang mellom 20 og 40.. og moten endrer seg, akkurat som menneskene.

Ja, men tråden handler om de som ikke skjønner at de ikke kan kle seg som om de er 20 år eller for å se ut som de er 20 år når de for lengst er kommet forbi den alderen. Og det ser jeg veldig mange 40++åringer gjør. Det kan fort se trashy ut. og ikke minst vulgært ut.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

:skratte:

Lykke til, ikke kom og grin dersom du blir ledd rått ut når du som 60-åring skal ikle deg som 20-åring på ren trass, ser virkelig for meg det. :skratte:

Jeg kan se meg for deg------------>sashka_vaseva_uchastie.jpg

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Hun her ser mere ut som 40 enn 60 da. Hun er bare litt feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å steike - dette kan bli en spenstig tråd :) Sikkert lagd for å hause opp stemningen litt i regnværet:)

Folk bør få kle seg som de vil. Det fins mer alvorlige ting her i verden som man kan bruke energien på.

Dog det kan være greit å ha utseende og alder litt i bakhuet når man skal kle seg. Det er vel noe alle vet.

For å være litt ekkel -

Mange av dagens 40 årige damer banker "småjentene" ned i støvla når det kommer til trening/og det å ta vare på seg selv.

Akkurat der har mange av dagens unge piker mye å hente..litt mindre kebab kanskje, litt mindre tid på sofa'n eller foran pc'n...

Hilsen gammal kjærring på hele 50 (snart dau!)

Kjære vene...for femte gang, jeg har ikke lagd denne tråden for å provosere, det er min egen mening jeg presenterer her.

Bakgrunnen for tråden er at jeg hvert eneste år, sommertid spesielt, opplever å støte på damer som helt tydelig er over 40, men som kler seg som for å se ut som 20-åring. Det ender med å virke bare trashy og til tidfer vulgært ut også. Hva skjedde med å "kle seg etter alder"?

Pøsh, jeg tror neppe det er mange 40-åringer som banker 20-åringene "ned i støvla". Mange i min aldersgruppe er like bevisste som den eldre garde mht kosthold og trening og mange kutter ut junkfood og søtsaker. Smoothie-maskiner og 5 om dagen osv. Forskjellen er at vi er mer spenstige og har mer fart i kroppen enn en på 40 år (de mister jo som kjent fart og blir mindre spenstig med årene), så du tar feil der.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Æh, jo da, ser for meg middelaldrende kvinner bruke uttrykk som "yo", "ass", "esse", "lzm", "åssen", "hipt", "cash" osv.... :fnise:

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Du er så uvitende at du ikke burde uttale deg!

"Ass", "esse", "åssen", "hipt" m.fl. ble brukt på allerede 1960-1970-tallet.

Ja, ja, alltid like underholdende når unge mennesker tror de "revolusjonerer" verden med noe nytt, når de i realiteten bare avslører sin kunnskapsmangel! :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å steike - dette kan bli en spenstig tråd :) Sikkert lagd for å hause opp stemningen litt i regnværet:)

Folk bør få kle seg som de vil. Det fins mer alvorlige ting her i verden som man kan bruke energien på.

Dog det kan være greit å ha utseende og alder litt i bakhuet når man skal kle seg. Det er vel noe alle vet.

For å være litt ekkel -

Mange av dagens 40 årige damer banker "småjentene" ned i støvla når det kommer til trening/og det å ta vare på seg selv.

Akkurat der har mange av dagens unge piker mye å hente..litt mindre kebab kanskje, litt mindre tid på sofa'n eller foran pc'n...

Hilsen gammal kjærring på hele 50 (snart dau!)

Jøsses - er det flere gamle kjerringer her? Synes du det er ubehagelig å ligge om natten med de taggete hårrullene? Hva slags plissèrskjørt bruker du?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så uvitende at du ikke burde uttale deg!

"Ass", "esse", "åssen", "hipt" m.fl. ble brukt på allerede 1960-1970-tallet.

Ja, ja, alltid like underholdende når unge mennesker tror de "revolusjonerer" verden med noe nytt, når de i realiteten bare avslører sin kunnskapsmangel! :klo:

Takk for opplysningen. Det skal jeg ta med med videre. Alltid fint at folk fra svunnen tid tar seg tid til å fortelle oss hva som var in før jeg i det hele tatt var påtenkt :)

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...