Gå til innhold

Jenter; kunne dere tatt en gutt i rompa med strap-on?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min første tanke er "homo". Jeg ville aldri sett på en fyr som en ekte mann hvis han uttalte at han hadde noe slikt ønske. Nei, jeg ville ikke oppfattet det som at han var trygg på sin seksualitet. Jeg ville oppfattet det som at han var vinglete i sin seksualitet og kunne vingle over i feil felt når som helst. Derfor ville jeg ha droppet han med en gang.

Anonymous poster hash: cbc08...948

Så fordi du assosierer dette med homofili, så er det sannheten?

Nytelse er nytelse -min kjæreste synes også det er godt å bli slikket/sugd på rundt brystvortene, er dette også "feil" fordi han ikke er født med pupper?

nei vet du meg hva, jeg (vi) fokuserer på den andres nytelse, og det har ingenting med legning å gjøre

en annen ting -hva så om partneren er f.eks bifil? Om en mann er forelsket/elsker deg som kvinne, men i utgangspunktet er bifil, så ville jeg bare sett på meg selv som ekstra heldig -han forelsket seg ikke bare ut av 50% av de han møtte, men ut av 100%

Jeg har mange ganger ønsket at jeg var bifil, da hadde jeg hatt flere å titte på, men den gang ei -å kline med ei jente for meg fører ikke til forelskelse, men kan være deilig og morsomt nok for opplevelsens skyld.

Er gangske trist å tenke på at mange er så trangsynt på dette med legning, men enda verre -trangsynt på nytelse! Å oppdage mannens kropp, med alle deres nytelsespunkter, burde ikke bare være for de homofile, det er heller noe jeg ønsker alle menn får sjansen til å oppleve.

Anonymous poster hash: 3ad42...468

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi du assosierer dette med homofili, så er det sannheten?

Nytelse er nytelse -min kjæreste synes også det er godt å bli slikket/sugd på rundt brystvortene, er dette også "feil" fordi han ikke er født med pupper?

nei vet du meg hva, jeg (vi) fokuserer på den andres nytelse, og det har ingenting med legning å gjøre

en annen ting -hva så om partneren er f.eks bifil? Om en mann er forelsket/elsker deg som kvinne, men i utgangspunktet er bifil, så ville jeg bare sett på meg selv som ekstra heldig -han forelsket seg ikke bare ut av 50% av de han møtte, men ut av 100%

Jeg har mange ganger ønsket at jeg var bifil, da hadde jeg hatt flere å titte på, men den gang ei -å kline med ei jente for meg fører ikke til forelskelse, men kan være deilig og morsomt nok for opplevelsens skyld.

Er gangske trist å tenke på at mange er så trangsynt på dette med legning, men enda verre -trangsynt på nytelse! Å oppdage mannens kropp, med alle deres nytelsespunkter, burde ikke bare være for de homofile, det er heller noe jeg ønsker alle menn får sjansen til å oppleve.

Anonymous poster hash: 3ad42...468

Tommel opp for godt innlegg

Anonymous poster hash: e9084...eb3

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Jeg tror ikke det å være homofil egentlig har noe med rumpehullet å gjøre, men det er jo den logiske muligheten for menn når de har sex. Og med tanke på at det gir nytelse, kan fint heterofile menn, og kvinner, sette pris på det.

Anonymous poster hash: 8d46b...476

Men nettopp derfor får man homo-assosiasjoner, fordi det er homofile som pleier å bli tatt i rumpa. Selv om heterofile menn også kan gjøre dette, så er det likevel lite mandig i mine øyne. Ville heller ikke følt meg komfortabel med å skulle utføre det, da det definitivt ikke er noe jeg tenner på, heller tvert om.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Ikke noe jeg i utgangspunktet tenner på, men kunne gjort det for å ha prøvd det, liksom. I lengden hadde det blitt vanskelig for meg da jeg ikke er dominant i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg hadde tent på det, nei. Hadde kanskje gjort det om jeg ble spurt, men da kun for hans del.

Exen min ble tatt med dildo av ex-kjæresten sin, og det gikk visst veldig bra :) Han sa i hvert fall at han likte det.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg noe mindre tennende enn en hårete mannfolk rass.

Anonymous poster hash: 074b4...95f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Det tenner meg ikke, og tror jeg hadde slitt med å thruste uten å føle meg teit. :fnise:

Ville dog vurdert det om han hadde spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne aldri gjort det med kjæresten min hvertfall 🙊

Anonymous poster hash: 277be...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Hofmann

Kan ikke tenke meg noe mindre tennende enn en hårete mannfolk rass.

Anonymous poster hash: 074b4...95f

Samme her. Jeg kan ikke fatte og begripe at noen (mann eller kvinne) kan tenne på en hårete, kantene, uestetisk manneræv, og spesielt det skabbete, herja hullet i midten. Men om hun absolutt måtte putte noe inn der for sin egen del, så skulle jeg nå allikevel ha spredd mine skinker, og latt det stå til. Litt må en ofre for kjærligheten.

Endret av middels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Saxofon

Kunne godt prøvd strap-on men det er mer for at jeg vil prøve "mannerollen". Dog ville det nok ikke bli på samme måte med kjæresten, hadde nok foretrukket en jente. Men ville han absolutt prøve så hadde jeg vel gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe jeg har noe stort ønske om, men om partneren min hadde ønsket det så kunne jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Er ikke noe jeg har noe stort ønske om, men om partneren min hadde ønsket det så kunne jeg det.

Brukernavnet ditt vitner om noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke. Kommer litt an på hvorfor spørsmålet kom og settingen. Hadde ikke tenkt at han var homo, og begge tennner på fingring bak der. Jeg har nok likevel ikke ønsker eller behov for å være den som puler. Føler det er en dominant ting å gjøre, og det er absolutt ikke meg i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...