Gå til innhold

Jenter; kunne dere tatt en gutt i rompa med strap-on?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenner på det, og lurer på om jenter syns det er interessant? Vitner det om at jeg er trygg på seksualiteten min? De fleste menn jeg hører om avviser dette kontant (ifølge tråder på KG).. Eller tenker dere automatisk at han her er homo..?



Anonymous poster hash: 8e890...bd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har jeg overhodet ikke lyst til.



Anonymous poster hash: 1eea6...bce
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dette med homofili å gjøre?

Jeg hadde foretrukket et annet leketøy enn strapon - ønsker ikke ha det festet på meg.

Men selvsagt; var selve strapongreia en stor del av fantasien hadde jeg gjort det.



Anonymous poster hash: a1eb3...226
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har ikke tebkt over det på den måten, men bruker allerede leketøy og fingre på han så hvorfor ikke. Det eneste jeg tenker på er at jeg ikke får noen annen nytelse enn å se han nyte med en strap-on, og også det at jeg muligens har mindre kontroll. Men i seg selv så har hverken jeg eller han noe i mot det tror jeg -så lenge det funker i praksis.



Anonymous poster hash: 3ad42...468
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar mannen min stadig vekk med strap-on.



Anonymous poster hash: 5c927...c22
  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg. Men mannen vil ikke.

Anonymous poster hash: 8d46b...476

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde lett gjort det om kjæresten ville. Men han har klart uttalt at det forblir med en finger bare, haha

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke er "homo". Jeg ville aldri sett på en fyr som en ekte mann hvis han uttalte at han hadde noe slikt ønske. Nei, jeg ville ikke oppfattet det som at han var trygg på sin seksualitet. Jeg ville oppfattet det som at han var vinglete i sin seksualitet og kunne vingle over i feil felt når som helst. Derfor ville jeg ha droppet han med en gang.



Anonymous poster hash: cbc08...948
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste leketøyet jeg som mann vurderer å bruke på meg selv er et sånt hofeparti med en fitte med dusk på. Kona må gjerne se på, kan også sleike henne samtidig.

Anonymous poster hash: e9084...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kunne jeg ikke, total turn-off.. Jeg tenker ikke at mannen er homo, tenker ikke så mye om det overhodet igrunn, annet enn at han tydeligvis tenner på å bli tatt med strap-on, men det er ikke noe jeg tenner på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei er ikke interessert i det. Ingen jeg har hatt sex med har ytret behov for det heller.

Har fingret en eks rundt rumpehullet, men det var det.

Avtennende for min del å ta ham med strap on.



Anonymous poster hash: 36fb6...4bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det kunne jeg. :wow: Jeg er normalt sub, men en domina dukker opp sånn av og til og da kunne jeg godt tenke meg å "missbruke" han. :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke er "homo". Jeg ville aldri sett på en fyr som en ekte mann hvis han uttalte at han hadde noe slikt ønske. Nei, jeg ville ikke oppfattet det som at han var trygg på sin seksualitet. Jeg ville oppfattet det som at han var vinglete i sin seksualitet og kunne vingle over i feil felt når som helst. Derfor ville jeg ha droppet han med en gang. Anonymous poster hash: cbc08...948

Altså.. Jeg tror ikke det å være homofil egentlig har noe med rumpehullet å gjøre, men det er jo den logiske muligheten for menn når de har sex. Og med tanke på at det gir nytelse, kan fint heterofile menn, og kvinner, sette pris på det.

Anonymous poster hash: 8d46b...476

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Ja, det kunne jeg, og jeg ville absolutt ikke tenkt at han var homo.

Ser for meg at det kunne vært en del av rollespill der dama var mer dominant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...