Gå til innhold

Røyke fetish


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som har røyke fetish her?

Det begynte vel allerede når jeg var 13-14, synes det var opphissende å se andre jenter som røykte sigaretter. Begynte ikke å røyke før selv før jeg var 20, da tenkte jeg å dra fetishen litt lenger:p

Blir sprengkåt av å røyke selv nå, røyker ikke mye, maks 3 om dagen. 1 om morgenen, en om kvelden, og av og til en på ettermiddagen etter jobb. Røyker bare fordi det er så utrolig opphissende, litt fordi det er godt også da, men jeg blir så kåt, og det er det som er deilig! Blir våt så fort jeg setter meg ned å tenner en røyk. Blir kåt av å se smoking videoer på nett, og blir kåt av andre pene jenter som røyker. Spesielt lange sigaretter, derfor røyker jeg Prince Mild 100 selv.

Er det noen andre som har/ har hatt det lignende?

Har lyst til å røyke mens jeg har sex, men har aldri turt å spør noen :/ Er jeg unormal?:(



Anonymous poster hash: 20bf1...369
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si at jeg vet hvorfor, men det fins rarere ting der ute. Fetish er fetish, man kan ikke alltid forklare det, men det bare er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjenne meg igjen her. Eg blir kåt av å røyke, blir kåt av å kjøpe røyk og blir kåt av å se andre jenter røyke sigaretter. Var vel derfor eg begynte selv, synes det var fint se ei pen jente som røyket, så ville prøve å se sexy ut selv, og eg føler meg veldig sexy spesielt når eg sitte på uteresturant å koser meg. Då hende det eg må lure hånda ned til blomsten å kose meg litt ekstra ;)

Før eg legger meg skal eg ta en røyk naken i sofaen å bruke dildoen til det spruter ut :D mmmm!



Anonymous poster hash: 20bf1...369
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjenne meg igjen her. Eg blir kåt av å røyke, blir kåt av å kjøpe røyk og blir kåt av å se andre jenter røyke sigaretter. Var vel derfor eg begynte selv, synes det var fint se ei pen jente som røyket, så ville prøve å se sexy ut selv, og eg føler meg veldig sexy spesielt når eg sitte på uteresturant å koser meg. Då hende det eg må lure hånda ned til blomsten å kose meg litt ekstra ;)

Før eg legger meg skal eg ta en røyk naken i sofaen å bruke dildoen til det spruter ut :D mmmm!

Anonymous poster hash: 20bf1...369

Hehe! Du vet at vi kan se at du er TS? :fnise:

Anonymous poster hash: c98b0...5fe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har røykefetisj :P Begynte den dagen jeg var 18 og kunne kjøpe røyk selv, fordi jeg har syntes jenter som røyker er sexy. Jeg føler meg selv også veldig sexy med røyk :) Spesielt liker jeg å røyke samme med andre pene venninner, gjerne ute blant folk hvor jeg blir sett på. Tror ikke det er så normalt å ha litt fetisj for røyking, men kanskje jeg har litt over snittet fetisj for det. Jeg husker spesielt den dagen jeg fortalte mamma at jeg hadde begynt å røyke, og tok den første røyken sammen med henne. Jeg ble gjennomvåt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg har også røykefetish :) har du prøvd å filme deg selv når du røyker ? :)



Anonymous poster hash: 2e175...08a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også røykefetish :) har du prøvd å filme deg selv når du røyker ? :)

Anonymous poster hash: 2e175...08a

Vi kan fortsatt se at du er TS :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som har røyke fetish her?

Det begynte vel allerede når jeg var 13-14, synes det var opphissende å se andre jenter som røykte sigaretter. Begynte ikke å røyke før selv før jeg var 20, da tenkte jeg å dra fetishen litt lenger:p

Blir sprengkåt av å røyke selv nå, røyker ikke mye, maks 3 om dagen. 1 om morgenen, en om kvelden, og av og til en på ettermiddagen etter jobb. Røyker bare fordi det er så utrolig opphissende, litt fordi det er godt også da, men jeg blir så kåt, og det er det som er deilig! Blir våt så fort jeg setter meg ned å tenner en røyk. Blir kåt av å se smoking videoer på nett, og blir kåt av andre pene jenter som røyker. Spesielt lange sigaretter, derfor røyker jeg Prince Mild 100 selv.

Er det noen andre som har/ har hatt det lignende?

Har lyst til å røyke mens jeg har sex, men har aldri turt å spør noen :/ Er jeg unormal? :(

Anonymous poster hash: 20bf1...369

må kansje gjøre sånn som dette for at du skal se at jeg skriver til deg :)

Jeg har også røykefetish :) har du prøvd å filme deg selv når du røyker ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være litt hot i noen situasjoner men vil ikke si at jeg har en røyke fetisj. Forbinder det bare med en dominant og bitchy holdning. Men røykere får jo stygg hud etterhvert og sitter å hoster konstant. Det er ikke noe hot

Endret av MenaQuin0ne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Kan ikke si at jeg vet hvorfor, men det fins rarere ting der ute. Fetish er fetish, man kan ikke alltid forklare det, men det bare er sånn.

Man skal lese mye rart. Jeg visste ikke at det går an å røyke fetisjer :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er en mann,som helt siden tenårene har brukt lebestift når jeg røyker i byen feks.Blir utrolig kåt av og stille meg opp ved siden av damer/jenter,som røyker og selv tenne opp en sigarett.Spesielt opphissende er det visst jentene er13-20år.Så har både lebestift&røyke-fetisj.Er det noen,som har det slik der ute.

Anonymous poster hash: 78867...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er en mann,som helt siden tenårene har brukt lebestift når jeg røyker i byen feks.Blir utrolig kåt av og stille meg opp ved siden av damer/jenter,som røyker og selv tenne opp en sigarett.Spesielt opphissende er det visst jentene er13-20år.Så har både lebestift&røyke-fetisj.Er det noen,som har det slik der ute.Anonymous poster hash: 78867...902

Anonymous poster hash: 78867...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har det akkurat som deg,bare det at jeg bruker lebestift når jeg stiller meg opp ved siden av unge jenter og tenner opp en sig.Blir sinnsykt kåt av det og "kommer"fort i buksa da.Foretrekker også lange sigaretter og helst sigaretter med hvitt filter,slik at lebestiften synes godt på sigaretten.Ser også røykefetisj videoer og det er så opphissende.

Anonymous poster hash: 78867...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Jenter/damer som røyker er faktisk veldig sexy. Vært sammen med ei som røyker i ca et halvt år og har begynt å røyke litt selv med henne faktisk. Både litt spennende og opphissende er det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...