Gå til innhold

Hvor mange cm. ac kuken er inni deg når du har sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye av en penis bruker du å ha inni deg når du har sex? Det er ofte snakk om penisstørrelse osv.., men jeg er interessert i hvor mange cm kvinner har inni seg, for det er jo sjeldent hele penisen brukes.



Anonymous poster hash: 475bf...c9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg har sex bruker jeg ikke målebånd eller i det heletatt TENKER på hvor mye som er inni meg. :vetikke:



Anonymous poster hash: 8d8b7...f56
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at du har en "petite" og vil gjerne vil vite om du klarer å akkuratt få den helt inn?

Vel, sist gang vi hadde samleie og brukte målebåndet regnet vi opp til 14.3 cm inne.

Anonymous poster hash: c6e96...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at du har en "petite" og vil gjerne vil vite om du klarer å akkuratt få den helt inn?

Vel, sist gang vi hadde samleie og brukte målebåndet regnet vi opp til 14.3 cm inne.

Anonymous poster hash: c6e96...507

Ja, tror ikke den er særlig stor...

Anonymous poster hash: 475bf...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som er så nerd at de begynner å måle da? Sexen kan ikke være noe særlig når man begynner å tenke på matte underveis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som er så nerd at de begynner å måle da? Sexen kan ikke være noe særlig når man begynner å tenke på matte underveis

Vi har målt penisen hans 2 ganger fordi jeg ville ha en dildo i samme størrelse. Han var 11cm den ene gangen og 13 cm andre gangen . Han tar hele penis inn i meg under samleie .

Anonymous poster hash: d0f78...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ikke hele hele tiden. Men deilig når han bøyer beina mine bakover og stanger helt i bunnen (og vel så det kjennes det ut som). Bruker vel 80% av str stortsett tenker jeg. Men noe målebånd har jeg aldri hatt med i senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kuken et nytt AirCondition-merke, som skal inn i kvinnens blomst? Det er rart nok, men så er det viktig å vite hvor mange cm av airconditionen man får inni seg under sex?

Dette er jævlig forvirrende...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde fått medalje TS! For tidenes dummeste spørsmål her inne!!!

Anonymous poster hash: 381e3...997

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kvinner er litt redd for å svare på akkurat denne tråden, fordi de er redd for å være for vid eller dyp.:)

Min kommer nøyaktig 15 cm ca inni hun jeg er med nå. Den minste var kanskje 13 cm dyp, og største var 19 cm dyp.:) Så det varierer jo en del, akkurat som mannen.:)

Anonymous poster hash: b4a85...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri, i løpet av mine 15 aktive år, vurdert å ta med meg linjal/målebånd i senga. Og jeg håper den dagen aldri kommer.

Endret av Miss moneypenny
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Akkurat passe" tenker jeg er svaret, og det funker gull. Hver j**la gang :nigo:

Eventuelt; "bare det er en jeg er glad i"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Eventuelt; "bare det er en jeg er glad i"...

Kanskje jeg har litt andre kriterier enn cm alene når jeg finsorterer utvalget mitt?

Kanskje det ikke holder å bare være såkalt 'velutstyrt'?

Kanskje det er en bit med 'seksuell kjemi' og evne og glede ved å bruke en hel kropp som er av betraktelig mye større viktighet enn å kunne skryte av antall cm i boxer'n?

Aldri målt, aldri hatt behovet for det.

Ikke spesielt grunn, trang men ikke grunn.

Og det funker. Hver gang funker det, så jeg vil mene jeg velger rett for meg og rett for den som velger meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg har litt andre kriterier enn cm alene når jeg finsorterer utvalget mitt?

Kanskje det ikke holder å bare være såkalt 'velutstyrt'?

Kanskje det er en bit med 'seksuell kjemi' og evne og glede ved å bruke en hel kropp som er av betraktelig mye større viktighet enn å kunne skryte av antall cm i boxer'n?

Aldri målt, aldri hatt behovet for det.

Ikke spesielt grunn, trang men ikke grunn.

Og det funker. Hver gang funker det, så jeg vil mene jeg velger rett for meg og rett for den som velger meg.

Ojsann, du tok dette litt annerledes enn hva meningen med utsagnet mitt var... Men jeg kan vel skjønne det med min historie på KG:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel å stappe inn kukken og tegne en svart strek rundt. Så måler jeg å mye som har vært inne.:-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker som regel å stappe inn kukken og tegne en svart strek rundt. Så måler jeg å mye som har vært inne.:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ojsann, du tok dette litt annerledes enn hva meningen med utsagnet mitt var... Men jeg kan vel skjønne det med min historie på KG:-)

Men kan du ikke forklare hva du mente?

Jeg er særdeles dårlig på telepati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kvinner er litt redd for å svare på akkurat denne tråden, fordi de er redd for å være for vid eller dyp. :)

Min kommer nøyaktig 15 cm ca inni hun jeg er med nå. Den minste var kanskje 13 cm dyp, og største var 19 cm dyp. :) Så det varierer jo en del, akkurat som mannen. :)

Anonymous poster hash: b4a85...9fb

Eller fordi de fleste av oss ikke har lagt merke til det? :klo: Jeg hadde ikke hatt problemer med å si det om hele kuken og ballene var inne i meg, men eneste jeg vet med sikkerhet, er at ballene ikke har vært der inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan du ikke forklare hva du mente?

Jeg er særdeles dårlig på telepati.

Jeg mente bare å komme med et annet standardsvar som alltid funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...