Gå til innhold

Kvinner i høye hæler <3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble inspirert av en annen tråd hvor en kvinne avblåser alt av høye hæler fullstendig i jakten på nye sko. Dere kvinner i høye hæler er så lekre! Det er sexy og elegant. En kvinne i høye hæler er en kvinne etter min og mange andre menn sin smak.

Du som er kvinne: Føler du deg sexy i høye hæler? Hvis ikke hvorfor ikke?

Du som tenner på kvinner: Er høye hæler noe du syns er sexy?

Anonymous poster hash: 05107...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg ikke sexy i høye hæler. Vil heller løpe barbent over ild enn å gå i et slikt tortur redskap. Hadde jeg hatt en mann som inderlig hadde bedt meg om å ta på meg slikt hadde jeg lurt på hva galt jeg hadde gjort han.

Men selvsagt smaken er vel som baken så noen liker jo å gå med det.

Anonymous poster hash: ea0fd...e34

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så syntes jeg høye heler er så sexy! Der er noe som bare er vanvittig sensuelt med høye heler :hjerte:

Jeg går lite med det, men der er fordi jeg har slitt mye med prolaps i ryggen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hælene trenger ikke være så høye. Men jeg liker veldig godt overgangen til leggen, og spesielt svarte, blanke pumps og nylonstrømper. Hun trenger ikke gå i dem. Bare hun puler meg i dem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker høye sko, men bruker dem aldri.

1. Jeg klarer ikke gå i dem og ser derfor latterlig ut.

2. Det gjør forbanna vondt etter kort tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg ble inspirert av en annen tråd hvor en kvinne avblåser alt av høye hæler fullstendig i jakten på nye sko. Dere kvinner i høye hæler er så lekre! Det er sexy og elegant. En kvinne i høye hæler er en kvinne etter min og mange andre menn sin smak.

Du som er kvinne: Føler du deg sexy i høye hæler? Hvis ikke hvorfor ikke?

Du som tenner på kvinner: Er høye hæler noe du syns er sexy?

Anonymous poster hash: 05107...8bc

Er det denne tråden du mener? Da får du lese den grundigere. TS spør om råd til flate sko til hverdagsbruk:

Trenger forslag til enkle, flate, svarte sko til hverdagsbruk
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg ikke sexy i høye hæler, fordi jeg ikke klarer å gå med dem og ser bare ut som en vaggende gås

Har du så brede hofter...? Fikk jeg et ganske bra bilde av stjerten din på hjernen syns jeg. :) Mmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler meg sexy i høye hæler og jeg går ofte i det. Men det er faktisk ikke bra for føttene å gå for mye i høyhælte sko. Så jeg passer på å ha hviledager / uker når jeg kjenner føttene mine er slitne.

Her er hva som kan skje om man går for mye med hæler:

http://www.nrk.no/livsstil/hoye-sko-kan-gi-store-plager-1.8403042

Mmm, sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ikke mer sexy med høye heler enn jeg gjør med annet skotøy. Jeg føler ingen kobling mellom fottøy og sex-appeal.



Anonymous poster hash: 647d9...457
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns høye hæler er greit når jeg skal pynte meg, men kunne aldri funnet på å bruke det til hverdags, det er jo absolutt ikke bra for føttene å gå med det.



Anonymous poster hash: 2f0f4...25f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det denne tråden du mener? Da får du lese den grundigere. TS spør om råd til flate sko til hverdagsbruk:

Trenger forslag til enkle, flate, svarte sko til hverdagsbruk

Ja..Jeg kom på at det beste var å starte en tråd selv siden trådstarteren bare ville ha tips og ikke forslag om å lære seg å gå på hæler:)

Anonymous poster hash: 52ef3...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja..Jeg kom på at det beste var å starte en tråd selv siden trådstarteren bare ville ha tips og ikke forslag om å lære seg å gå på hæler:)

Anonymous poster hash: 52ef3...a38

Det er greit at du starter en tråd om høye hæler, men det er ikke greit når du trekker inn den andre tråden. Jeg svarte deg der at høyhælte sko er i høyeste grad upraktisk til hverdags og når man holder på med huslige aktiviteter. For alt du vet, kan det vel hende TS i den tråden bruker høye hæler til "fint".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lære seg å gå og springe 6-7 timer i en hektisk jobb, eller mens en støvsuger eller gartner i hagen med høye hæler? Haa haa så morsomt, skjønner at det er en mann som har startet tråden her ja. Kanskje ts selv burde prøve seg å lære dette i en hektisk hverdag.

Av og til går jeg med høye hæler og det kan være sexy det, men plagene som kommer av slike sko er ikke sexy (stygge føtter, klemstrede tær, rygg problemer, ankel problemer, belastningsskader, osv osv listen er lang som et vondt år) og derfor går jeg med slike sko veldig sjeldent. Og det ser relativt dumt ut synes jeg selv med kvinner som dukker opp på krevende jobber hvor en går og står mye i løpet av dagen med høye hæler, vi kvinner gjør faktisk annet enn å fungere som pyntegjenstander også ser du ts :)

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan føle meg fin om jeg kun står rett opp og ned :P Beina blir jo penere, men jeg liker ikke å GÅ i høye hæler.

Men sånne enkle pumps syns jeg selv ikke kler mine korte bein. Syns det er penere på de som allerede har lange (slanke) bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lav, måtte lære meg og gå i høyehæler...

Men nå kan jeg fint ta en fuktig tur ut på byen med 15cm stiletter 😃

Vet ikke om jeg føler meg sexy, men høyere blir man 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg ble inspirert av en annen tråd hvor en kvinne avblåser alt av høye hæler fullstendig i jakten på nye sko. Dere kvinner i høye hæler er så lekre! Det er sexy og elegant. En kvinne i høye hæler er en kvinne etter min og mange andre menn sin smak.

Du som er kvinne: Føler du deg sexy i høye hæler? Hvis ikke hvorfor ikke?

Du som tenner på kvinner: Er høye hæler noe du syns er sexy?

Anonymous poster hash: 05107...8bc

Nja, de fleste norske kvinner er renspikka amatører når det kommer til å gå i høye hæler. Du skal ikke være attråverdig her i det feministiske nord vet du ;) Øst-Europa og Frankrike, der er damer lekre på høye hæler!

Forøvrig, jeg som lav mann skiter en lang faen i om hun blir 10 - 15cm høyere enn meg på hæler. Om hun kan gå på dem blir hun skitlekker, det er det jeg ser og bryr meg om.

Endret av brutal_mann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns høye hæler på kvinner er fint når de pynter seg litt. Det gir kroppen en litt annen holdning enn hva flate sko gjør. Jeg er derimot ikke fan av å bruke det hver dag, da det blir litt "oppbrukt" og mister noe av sjarmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...