Gå til innhold

Hvilken alder er kvinnen mest attraktiv?


tom1986

Anbefalte innlegg

Når tror kvinner de er mest attraktive? Hvilken alder? Da snakker jeg ikke om når de "føler seg mest attraktiv" eller når de er mest selvsikre, men derimot når de har det beste draget på menn.

Grunnen til at jeg spør er at jeg kom over en undersøkelse der amerikanske kvinner svarte "31 år". Hva tenker norske kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Hvis jeg skal måle min attraktivitet ut i fra hva menn syns om meg og ikke hva jeg føler selv, så må vel nødvendigvis menn svare da? Da spiller det jo ikke noen rolle hva jeg syns?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal måle min attraktivitet ut i fra hva menn syns om meg og ikke hva jeg føler selv, så må vel nødvendigvis menn svare da? Da spiller det jo ikke noen rolle hva jeg syns?

Interessert i å høre når kvinner tror de er mest attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, vi er på KG. Det eneste riktige svaret i en sånn diskusjon er jo 16-20 år, for alt etter det er bare sorgen.



Anonymous poster hash: 501e2...4e7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, vi er på KG. Det eneste riktige svaret i en sånn diskusjon er jo 16-20 år, for alt etter det er bare sorgen.

Anonymous poster hash: 501e2...4e7

Tja. Hvis vi kun ser på utseende, tror jeg de fleste menn vil si seg enige i rundt 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Jeg har nok ikke levd så lenge, men jeg personlig synes kvinner er på deres mest attraktive i 25-30 årsalderen. Det er meg da :)

Men jeg kan ikke svare på dette enda siden jeg er såpass ung.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Tja. Hvis vi kun ser på utseende, tror jeg de fleste menn vil si seg enige i rundt 20 år.

Ja, og hva så? Alle blir blir eldre og det finnes ikke nok 20-åringer til å dekke behovet til alle menn der ute. Så hva mener du vi skal gjøre med denne informasjonen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Snakker vi kun fysisk? Alt som heter hjerne og personlighet oversett? I så fall er det sånn ca i alderen 17 til 20.

Snakke vi om når hele kvinnen er mest attraktiv? Siden hjerne og personlighet påvirker hvor heit en synes kroppen til dama er? Som regel fra noe over 30 til opp mot 50.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, hvor mange slike tråder trenger vi egentlig? :glare:



Anonymous poster hash: b173e...210
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid snakk om kvinners attraktivitet ift alder, og aldri menn?



Anonymous poster hash: 02784...9eb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Hvorfor er det alltid snakk om kvinners attraktivitet ift alder, og aldri menn?

Anonymous poster hash: 02784...9eb

Fordi du er for lat til å starte den tråden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du er for lat til å starte den tråden...

Hvorfor er det alltid snakk om kvinners attraktivitet ift alder, og aldri menn?

Anonymous poster hash: 02784...9eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvorfor er det alltid snakk om kvinners attraktivitet ift alder, og aldri menn?

Anonymous poster hash: 02784...9eb

Fordi du er for lat til å starte den tråden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi du er for lat til å starte den tråden...

Ok. :krangle:

Anonymous poster hash: 02784...9eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Når tror kvinner de er mest attraktive? Hvilken alder? Da snakker jeg ikke om når de "føler seg mest attraktiv" eller når de er mest selvsikre, men derimot når de har det beste draget på menn.

Grunnen til at jeg spør er at jeg kom over en undersøkelse der amerikanske kvinner svarte "31 år". Hva tenker norske kvinner?

Jeg hadde i hvert fall desidert mest draget på menn da jeg var mellom 35 og 45.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest draget på menn nå.. Er 31…



Anonymous poster hash: e5ff7...13d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i hvert fall desidert mest draget på menn da jeg var mellom 35 og 45.

Kjenner meg igjen.

Det finnes uansett ingen fasit her, ettersom en tjueårig gutt naturlig nok har helt andre utseendepreferanser enn en femti år gammel mann. Jeg er dame, og akkurat sånn er det for meg også. Da jeg var 20, syntes jeg gutter i begynnelsen av tjueårene var kjekke, mens nå som jeg snart 50, synes jeg at disse er helt blottet for sexappeal og tiltrekningskraft, selv om jeg jo av og til selvfølgelig kan se at den og den rent objektivt sett er attraktiv. Hvilken aldersgruppe som er mest attraktiv, er altså i stor grad avhengig av alderen til den man spør.

Selv har jeg aldri opplevd så stor pågang fra menn som etter at jeg kom i førtiårene. Det kommer sikkert litt av av da jeg var ung (og guttene tilsvarende unge), hadde de dårligere selvtillit. Nå som både jeg og de er voksne, tør flere å være mye mer rett på sak. Og i tillegg skorter det heller ikke på oppmerksomhet fra mye yngre menn. Det finnes forbausende mange unggutter der ute som er opptatt kvinner som er mye eldre enn dem selv. Så for mitt vedkommende, er svaret på spørsmålet 45+.

Anonymous poster hash: e3518...570

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...