Gå til innhold

Å bli herjet med i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Jeg herjer med dama i senga(og utenfor) tær i ørene, fingre i ørene, pussypunches brekking av armer og fingre, poking i kroppen med mine super sterke fingre. klyping både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli herja med for min del er om han tar meg i de stillingene han ønsker, spanker meg,drar meg i håret,holder LETT rundt halsen og knuller hardt og dypt.

Spytting,ørefiker og stikke pikken langt ned i halsen er ikke min greie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe damer liker?

Jeg datet en dame en stund som ville bli ydmyket og herjet med, er det relativt normalt? Spytt, ørefiker, lugging og verbale ydmykelser var noe som tente henne voldsomt.

Det var litt digg å holde på egentlig, er jeg en drittsekk som likte dette?

Hvor finner jeg ei sånn dame igjen?

Anonymous poster hash: 31801...a5d

Det er kanskje ikke så utbredt, men slettes ikke sykt eller unormalt. Elsker selv slikt, men jeg er underdanig/sub og liker sånn sex med Dominante menn.

På fetlife.com finner du mange slike damer. :)

Anonymous poster hash: 0e8fb...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det. Kjæresten min slår meg, lugger meg, kveler meg og kaller meg stygge ting. Jeg blir latterlig våt og det er ingenting som tenner meg mer enn det. Jo lengre vi har vært sammen, jo mer brutalt tørr han å være. Det finens nok fler av oss ;)



Anonymous poster hash: cac4b...a47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit med "herjing", men spyttingen er det jeg som skal ta meg av (ikke sånn, men ja, slik). Harde slag er heller ikke greit, men litt dasking, strupetak osv, går fint så lenge det er med riktig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror dette er ganske normalt å tenne på sånne ting, det er bare ikke mange som gjør det, så da vet de kanskje bare ikke at de tenner på det :) jeg liker å bli lugget og småbitt, noe jeg tror de fleste synes er litt sexy!



Anonymous poster hash: f5ff6...bab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg elsker det. Kjæresten min slår meg, lugger meg, kveler meg og kaller meg stygge ting. Jeg blir latterlig våt og det er ingenting som tenner meg mer enn det. Jo lengre vi har vært sammen, jo mer brutalt tørr han å være. Det finens nok fler av oss ;)

Anonymous poster hash: cac4b...a47

Er dette sant?

Anonymous poster hash: 25a8f...c86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg personlig mener er et tenningsmønster en skal være veldig sosialt oppegående for å klare å skille fra dem som opplever faktisk nytelse og dem som bruker disse aktivitetene som selvskading ved stedfortreder.

Jeg mener ikke at en aldri skal bedrive denne form for aktivitet, men jeg mener at som utøver av aktiviteten har en et særlig ansvar for den andre parten.

Ellers takknemlig for utdyping av mitt tidligere svar.

Jeg er en av de som vil at han skal banke meg skikkelig fordi jeg har en vrangforestilling om at jeg fortjener det. Ikke fordi jeg tenner på smerte.

Det tar over før følelsesmessig smerte og det er denne frihetspausen jeg higer etter.

Hadde ikke dom'en min forstått det tror jeg at jeg hadde latt han banke meg helseløs

Anonymous poster hash: 76c42...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg er en av de som vil at han skal banke meg skikkelig fordi jeg har en vrangforestilling om at jeg fortjener det. Ikke fordi jeg tenner på smerte.

Det tar over før følelsesmessig smerte og det er denne frihetspausen jeg higer etter.

Hadde ikke dom'en min forstått det tror jeg at jeg hadde latt han banke meg helseløsAnonymous poster hash: 76c42...815

Nettopp. En Dom med hjerne ser dette, tar hensyn til det og mister ikke fatningen om partneren endelig klarer å frigi seg fra den mentale smerten. Oppegående mennesker vet og forstår at den personen som en er i dag fort ikke er samme person om ti år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er en av de som vil at han skal banke meg skikkelig fordi jeg har en vrangforestilling om at jeg fortjener det. Ikke fordi jeg tenner på smerte.

Det tar over før følelsesmessig smerte og det er denne frihetspausen jeg higer etter.

Hadde ikke dom'en min forstått det tror jeg at jeg hadde latt han banke meg helseløs

Anonymous poster hash: 76c42...815

:omg: Du trenger hjelp.

Anonymous poster hash: 25a8f...c86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det liker jeg også. Kan være ganske sjefete på andre områder, så jeg trenger å balansere det ved å bli dominert i senga.

Tror ikke det er så uvanlig, selv om det er forskjell på hvor drøyt man liker det. Du er ikke en drittsekk så lenge dama også liker det. Tvert imot!

Anonymous poster hash: 76f1c...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier jatakk til herjing iblant, men har mine grenser. Vil ikke bli spyttet på, snakket stygt til eller bli ydmyket sånt sett. Tror det er kjempevanlig å tenne på litt røffere sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Er dette sant?

Anonymous poster hash: 25a8f...c86

Ikke jeg som skrev innlegget, men at det finnes flere av oss er i alle fall sant. Jeg er likedan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en dame en gang som likte å bli kvelt og tatt skikkelig hard og slått litt forsiktig. Ble veldig overrasket for jeg tente ikke noe serlig på det selv med ble nå med på det og var litt kinky til tider da



Anonymous poster hash: e18b2...475
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grensen mellom røff og likeverdig sex mot selvskading ved stedfortreder er ofte veldig smal. En skal vokte seg vel for å ikke bli stedfortrederen.

Det er ganske annerledes i forbindelse med sex syns jeg da. Spytting og ydmykelse er ingenting for meg, men harde dask på rumpa og dominerende oppførsel i senga kan være svært tennende!

Men en gang (etter sex) hvor jeg skulle i dusjen og fant frem noen klær gikk min kjære forbi og dasket meg hardt over rumpa. Det svei fælt og jeg banna og kjefta på han, det kan kanskje oppfattes som mixed messages, men jeg tror at adrenalinet eller tankesettet man har under sex gjør at man opplever smerte annerledes enn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å bli herjet med, men ikke hver gang.

Liker spytting også, men helst rett i munnen min, selv om han gjerne må spytte andre steder også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "herjet" på ulike nivåer, alt i fra lett dominans, fitteris og kuktruging med noen til klaps i ansikts, hard holding, gjentatte a2m og tisset henne i ansikt og munn - siste bare med 1 kåt kvinne. Jeg er ikke veldig glad i det å være hardhendt, det er jeg ikke interessert i mer. Men det andre er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. En Dom med hjerne ser dette, tar hensyn til det og mister ikke fatningen om partneren endelig klarer å frigi seg fra den mentale smerten. Oppegående mennesker vet og forstår at den personen som en er i dag fort ikke er samme person om ti år.

/golfclap

Rart at man må forklare folk dette. Er nivået blitt så lavt på kvinneguiden?

Anonymous poster hash: 5dfbe...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...