Gå til innhold

Å bli herjet med i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Bondage er å binde. En trenger ikke ha smerte eller ydmykelse som et element i bondage, selv om dette ikke er uvanlig.

I tillegg er binding den fysiske overtagelsen av styring og kontroll.

Det krever hverken slag, nedverdigelse eller påføring av smerte for partner å være den som innehar styringen og kontrollen.

TS bekjentskap leser jeg som en kvinne med tenningsmønster innen underkastelse, nedverdigelse og mulig underkastelse.. samt en dose masochisme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

I tillegg er binding den fysiske overtagelsen av styring og kontroll.

Det krever hverken slag, nedverdigelse eller påføring av smerte for partner å være den som innehar styringen og kontrollen.

TS bekjentskap leser jeg som en kvinne med tenningsmønster innen underkastelse, nedverdigelse og mulig underkastelse.. samt en dose masochisme.

Som jeg personlig mener er et tenningsmønster en skal være veldig sosialt oppegående for å klare å skille fra dem som opplever faktisk nytelse og dem som bruker disse aktivitetene som selvskading ved stedfortreder.

Jeg mener ikke at en aldri skal bedrive denne form for aktivitet, men jeg mener at som utøver av aktiviteten har en et særlig ansvar for den andre parten.

Ellers takknemlig for utdyping av mitt tidligere svar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg personlig mener er et tenningsmønster en skal være veldig sosialt oppegående for å klare å skille fra dem som opplever faktisk nytelse og dem som bruker disse aktivitetene som selvskading ved stedfortreder.

Jeg mener ikke at en aldri skal bedrive denne form for aktivitet, men jeg mener at som utøver av aktiviteten har en et særlig ansvar for den andre parten.

Ellers takknemlig for utdyping av mitt tidligere svar.

man merker jo om man tenner på aktiviteten eller ikke!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

man merker jo om man tenner på aktiviteten eller ikke!

Det er ikke alle som evner å sette grener for seg selv, det er langt fra alle som er sosialt kompetente nok til å forstå dette. Når to slike møtes kan resultatet bli veldig stygt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som evner å sette grener for seg selv, det er langt fra alle som er sosialt kompetente nok til å forstå dette. Når to slike møtes kan resultatet bli veldig stygt.

så hører jeg deg rett så er du i mot sadomachochisme?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

så hører jeg deg rett så er du i mot sadomachochisme?

Over hode ikke! Det er veldig lite jeg er imot. Men, S&M er en aktivitet som krever sosial kompetanse. der partene er likeverdige og det finnes et reelt positivt utbytte så vær så god, kjør på. Men, innen S&M så finner vi dessverre enkelte individer som drives av et indre selvhat og derfor inntar M rollen. Så, det jeg prøver å si er at S&M er en delikat greie som ikke er for alle og som pålegger S'en et særlig ansvar.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over hode ikke! Det er veldig lite jeg er imot. Men, S&M er en aktivitet som krever sosial kompetanse. der partene er likeverdige og det finnes et reelt positivt utbytte så vær så god, kjør på. Men, innen S&M så finner vi dessverre enkelte individer som drives av et indre selvhat og derfor inntar M rollen. Så, det jeg prøver å si er at S&M er en delikat greie som ikke er for alle og som pålegger S'en et særlig ansvar.

fullstendig enig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at for de fleste som tyr til denne for for aktiviteter så er det for de aller fleste noe en gjør en gang i blant. Så to tre ganger i året. Det trengs nok å definere hva en mener med "vanlig".

Det store spørsmålet i min verden er hvor mange som klarer å bedrive denne formen for seksuell lek og fremdeles være likeverdige parter. Ja, en både kan og skal være likeverdige, selv om en holder på med sub/dom, S&M og lignende aktiviteter.

Jeg liker å bli dominert og blir det sikkert 90% av tilfellene vi har sex. Ikke noe problem med likeverdet her ellers, helt klart jeg som er sjef ellers! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er digg å pule kona hardt i munnen, sånn at det blir skikkelig griste. Jeg slenger henne bare ned på ryggen i senga og drar henne bort sånn at hodet henger litt utenfor sengen. Så står jeg over henne, da har jeg fri tilgang til å slikke og fingre henne også. Å slå henne litt på fitta gjør jeg også, det synes hun er veldig godt. Også liker jeg o dra bena hennes opp mot hodet hennes å leke med henne. Da stønner hun ganske høyt. Jeg digger også å lugge, men det liker hun ikke dessverre, så det får jeg ikke gjort.

Åh herregud som jeg elsker henne.

Endret av jojo66
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BræikingBæd

Synes det er digg å pule kona hardt i munnen, sånn at det blir skikkelig griste. Jeg slenger henne bare ned på ryggen i senga og drar henne bort sånn at hodet henger litt utenfor sengen. Så står jeg over henne, da har jeg fri tilgang til å slikke og fingre henne også. Å slå henne litt på fitta gjør jeg også, det synes hun er veldig godt. Også liker jeg o dra bena hennes opp mot hodet hennes å leke med henne. Da stønner hun ganske høyt. Jeg digger også å lugge, men det liker hun ikke dessverre, så det får jeg ikke gjort.

Åh herregud som jeg elsker henne.

Ikke for å drive bastant definering av herjing, men jeg anser det du beskriver der mer som "halvfrekt men fortsatt halvsnilt" og mer vanlig(?) fremfor det TS beskriver som er mer ydmykende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke at noen menn i det hele tatt tør å være røff i sengen med damen. Det kan jo være lett å få røde merker / blåmerker da, alt som trengs da er jo at damen anmelder deg for voldtekt eller vold så er du jo garrantert en dom! Kommer aldri til å gjøre/være med på noe slikt uten et skriftlig samtykke.



Anonymous poster hash: 9a939...4c1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at noen menn i det hele tatt tør å være røff i sengen med damen. Det kan jo være lett å få røde merker / blåmerker da, alt som trengs da er jo at damen anmelder deg for voldtekt eller vold så er du jo garrantert en dom! Kommer aldri til å gjøre/være med på noe slikt uten et skriftlig samtykke.

Anonymous poster hash: 9a939...4c1

Du for sette deg ned å formulete en kontrakt da. Haha

Anonymous poster hash: 31801...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bind meg, slå meg, spytt, lugg og piss på meg. Jeg elsker ydmykelser.

Kvinne 36

Anonymous poster hash: 31801...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Det er ikke alle som evner å sette grener for seg selv, det er langt fra alle som er sosialt kompetente nok til å forstå dette. Når to slike møtes kan resultatet bli veldig stygt.

Helt riktig.

Og dermed er jo ikke veien lang til faktisk forstå at rollen som dom er 'krevende' i den forstand at man til enhver tid må ha sub'ens grenser som rettesnor... samme hvor mye det bes og tigges er det dom'ens ansvar å si 'nei' når man vet at ønskene går uforsvarlig ut over sub'ens grenser.

Ikke alle som tror de er dominante innehar de evnene... og som du så riktig påpeker, kombinasjonen av en sub som ikke evner meddele sine grenser i forkant og en 'dom' som er sosialt inkompetent og lar seg styre av kun sine egne drifter i S retning.... det trenger ikke bli pent.

Så varsomhet er altid lurt når kvinner søker seg til nye bekjentskaper som selv definerer seg som dominante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig.

Og dermed er jo ikke veien lang til faktisk forstå at rollen som dom er 'krevende' i den forstand at man til enhver tid må ha sub'ens grenser som rettesnor... samme hvor mye det bes og tigges er det dom'ens ansvar å si 'nei' når man vet at ønskene går uforsvarlig ut over sub'ens grenser.

Ikke alle som tror de er dominante innehar de evnene... og som du så riktig påpeker, kombinasjonen av en sub som ikke evner meddele sine grenser i forkant og en 'dom' som er sosialt inkompetent og lar seg styre av kun sine egne drifter i S retning.... det trenger ikke bli pent.

Så varsomhet er altid lurt når kvinner søker seg til nye bekjentskaper som selv definerer seg som dominante.

Korrekt.

Her må det god kommunikasjon til, vær gjerne røff.....men også varsom, ellers kan det gå veldig galt veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe damer liker?

Jeg datet en dame en stund som ville bli ydmyket og herjet med, er det relativt normalt? Spytt, ørefiker, lugging og verbale ydmykelser var noe som tente henne voldsomt.

Det var litt digg å holde på egentlig, er jeg en drittsekk som likte dette?

Hvor finner jeg ei sånn dame igjen?

Anonymous poster hash: 31801...a5d

Bind meg, slå meg, spytt, lugg og piss på meg. Jeg elsker ydmykelser.

Kvinne 36

Anonymous poster hash: 31801...a5d

Og der avslørte trollet seg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers takk, men det er nok en del av de som liker det

Ikke noe for meg heller. Jeg vil ha vaniljesex. :)

Anonymous poster hash: 25a8f...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...