Gå til innhold

Nakendusjing med fremmed


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rar problemstilling, i hvilken sammenheng skulle denne situasjonen oppstå? Jeg ville ikke gjort noen av delene. Anonym poster: ba1550a33d381cb8426ed07cc148777a

Det er ingenting som tilsier at denne situasjonen skulle oppstå i noen som helst sammenheng, det er bare noe man må se for seg! Ville du heller dø enn å gjøre noen av delene? For å velge "neitakk, jeg dusjer hjemme" står ikke som et alternativ..

For meg er det en utenkelig situasjon , dusjer aldri med fremmede . Skulle det bli en " krise" så blir det heller en kroppsvask på et lukket handicaptoalett/stellerrom :) Anonym poster: 63cd5f85615af6791949dd90df522e73

Det er ingen som har påstått at dette er en reell situasjon for noen, det stilles kun for nysgjerrighetens skyld! Kroppssvask på hc-toalett er ikke et alternatvi.. er det så vanskelig? Dersom du ikke klarer å svare på det spørsmålet som er gitt så kan du heller la være å svare i det hele tatt.

Anonym poster: baed69cebd6a9732bacd2b99fa895c33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som har svart!

Hyggelig hvis noen flere vil komme med sitt syn før jeg "oppsummerer og konkluderer".

Endret av Gab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt å dusje med verken kjente eller fremmede. Den som får se meg naken er kjæresten min. Jeg har ikke dusjet offentlig siden jeg var 11 år eller noe og kommer nok aldri til å gjøre det.

Men hvis jeg måtte velge, så ville jeg valgt å dusje med mann, uavhenig av legning.

Er selv kvinne, 20 år.

Anonym poster: bd83c97ae20af69e66ab809fa9499b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter dusjer jeg med i fellesdusj på treningssenteret hele tiden, har ingenting å si for meg.

Men det er nok litt verre med menn, ganske enkelt fordi jeg nok føler meg litt "utro" mot kjæresten min. Kanskje jeg hadde følt meg mer komfortabel med en homofil fordi han uansett ikke ville vært interresert i meg.

Jente, 17 år, hetro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste konklusjonen som kan trekkes av disse svarene, er at for noen er dusjing en seksuell aktivitet, for andre ikke.

Det virker som trådstarter egentlig lurer på hvordan man vil rangere de fire kategoriene med tanke på å gjøre noe seksuelt sammen, men uten seksuell kontakt.

Da burde spørsmålet ha dreid seg om å onanere sammen, ikke dusje sammen.

Hvis jeg som middelaldrende, heterofil, men ikke homofob mann skulle laget en rangering med tanke på å onanere sammen, ville den vært slik:

1. Heterofil kvinne

2. Lesbisk kvinne

3. Homofil mann

4. Heterofil mann

Anonym poster: 0b5fd2255fed0ef3d03d8eb4e5c2e23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste konklusjonen som kan trekkes av disse svarene, er at for noen er dusjing en seksuell aktivitet, for andre ikke.

Det virker som trådstarter egentlig lurer på hvordan man vil rangere de fire kategoriene med tanke på å gjøre noe seksuelt sammen, men uten seksuell kontakt.

Da burde spørsmålet ha dreid seg om å onanere sammen, ikke dusje sammen.

Hvis jeg som middelaldrende, heterofil, men ikke homofob mann skulle laget en rangering med tanke på å onanere sammen, ville den vært slik:

1. Heterofil kvinne

2. Lesbisk kvinne

3. Homofil mann

4. Heterofil mann

Anonym poster: 0b5fd2255fed0ef3d03d8eb4e5c2e23a

Jeg vet ikke om du fantaserer eller ønsker å sabotere. Uansett er ditt utgangspunkt fullstendig feil. Spørsmålet er ment nøyaktig slikt det er stilt og dreier som kun om å dusje sammen. Problemstillingen er om egen og den andres legning har noe å si for ens behag/ubehag når man kun skal dusje med en fremmed og ikke gjøre noe mer.

Anonym poster: 2593e21cc56dcff2d7693f206f29892b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesbiske damer og heterofile damer stiller likt for meg. Vi har alle den samme anatomien. Om en lesbisk dame smugtitter litt på meg fordi hun synes jeg er fin så er det bare et enormt kompliment, og det mener jeg virkelig. Synes på ingen måte at det hadde vært ukomfortabelt.

Deretter kommer den homofile mannen som nestemann på listen, tror jeg. Har bare en vag idé om at det kanskje er hakket mindre kleint å dusje naken med en homofil enn med en heterofil mann.

Nederst på listen kommer dermed den heterofile mannen. Når det er sagt kunne jeg nok fint dusjet naken med en heterofil mann og, om jeg var nødt til det og omstendighetene var lagt opp slik at det ikke var upassende. Hadde nok skjult meg litt mer enn om jeg dusjet med andre kvinner, men ellers hadde det nok gått helt fint.

Jeg er forresten 24 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, 53 år.

Slik jeg leser spørsmålet, bygger det på en forestilling om at dusjing sammen med andre i seg selv er en seksuell aktivitet.

Jeg deler ikke den forestillingen.

Anonym poster: 0b5fd2255fed0ef3d03d8eb4e5c2e23a

Vel, når jeg først dusjer med en mann er det alltid seksuelt.

Men i en fellesdusj ville jeg ikke opplevd det slik, derimot synes jeg nok det kunne vørt vanskelig fordi menn re mindre vant enn oss kvinner til å se kvinnekropper(i realiteten og i kvanta, ikke ellers).

Jeg hadde ikke følt det ubehagelig seksuelt, men at jeg nok ville følt at jeg ble vurdert opp mot andre kvinnekropper.

Så problemet er nok ikke han, men min selvtillit.

På den andre side går jeg aller helst ikke til mannlige gynekologer på min alder, foretrekker spesialister(de ser jo ikke annet) eller kvinnelige fastleger. Det har ikke noe med noen av delene jeg forklarte ovenfor å gjøre, men jeg føler det bare ikke heeeeelt komfortabelt for min egen del.

Tror ikke de bryr seg uansett.

Anonym poster: 780df529da28e552fc89704ee3a0b92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at du var nødt til å dusje naken med en fremmed, i hvilken rekkefølge vil du foretrekke å dusje sammen med en lesbisk dame, heterofil dame, homofil mann og heterofil mann. Kommer noen av disse likt ut? Hvor langt ned på lista er det greit å dusje med de?

Og det er selvfølgelig et poeng å vite ditt kjønn/legning og gjerne også alder?

Og for ordens skyld, dere har fryktelig dårlig tid og det er ikke snakk om noe sex e.l. Det sitter også en vakt utenfor så du behøver ikke være redd for overfall.

Hvorfor spør jeg om dette? Ut fra svarene ville man kunne tolke om forholdet til nakendusjing i hovedsak skyldes opplæring, forsiktighet i forhold til andres seksualitet eller forsiktighet i forhold til egen seksualitet. Det er også interessant om dette forandrer seg mye med alder.

Anonym poster: 2593e21cc56dcff2d7693f206f29892b

Ikke noe problem i det hele tatt, og jeg skjønner egentlig ikke spm. Skulle det være noe problem? Jeg kunne kanskje se for meg at det kunne bli litt merkelig å dusje naken sammen med en jente, men ikke egentlig problematisk. Jeg ville nok antakelig bekymret meg mer for at hun ville synes det var kleint, enn for min egen reaksjon.

Ellers så vil vel de aller fleste som trener, dusje sammen med andre av sitt kjønn. Jeg reagerer mer på dem som av dusjer med klær på, siden jeg tenker at de neppe blir reine av det. Og enten må jeg svømme i ekskrementene og ballesvetten deres hvis jeg er på en svømmehall, eller jeg må sitte ved siden av dem på bussen eller i et sete som de har sittet i og lekket ekskrementer og ballesvette på. Akkurat DET er litt ekkelt. Men det ligger ikke noe seksuelt i å ta en dusj sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 27, heterofil og dusjar med kven som helst. Det er jo ikkje slik at ein skal ha sex med folka ein dusjar med, vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som tilsier at denne situasjonen skulle oppstå i noen som helst sammenheng, det er bare noe man må se for seg! Ville du heller dø enn å gjøre noen av delene? For å velge "neitakk, jeg dusjer hjemme" står ikke som et alternativ..

Det er ingen som har påstått at dette er en reell situasjon for noen, det stilles kun for nysgjerrighetens skyld! Kroppssvask på hc-toalett er ikke et alternatvi.. er det så vanskelig? Dersom du ikke klarer å svare på det spørsmålet som er gitt så kan du heller la være å svare i det hele tatt.

Anonym poster: baed69cebd6a9732bacd2b99fa895c33

Jeg har alltid et valg jeg , er så sær at jeg aldri gjør noe jeg ikke står 100 % inne for . Derfor ..

Anonym poster: 63cd5f85615af6791949dd90df522e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arvid78

en lesbisk dame, heterofil dame, homofil mann og heterofil mann.

Anonym poster: 2593e21cc56dcff2d7693f206f29892b

Starten på en Orgie

ehm i dusj, som en offentlg dusj etter trening eller å ha svømt i basseng, ikke noe seksuelt så er rekkefølgen som følger:

Heterofil mann, Homofil mann, Heterofil dame og til slutt Lesbisk Kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Disguise

Jeg har delt dusj med 40 andre menn i 1 år. Hva slags kjønn eller legning menneske har bryr jeg meg lite om. Så lenge jeg blir ren!

26, hetero.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Interessant hvor mange kvinner og menn som foretrekker motsatt kjønn eller som det er det samme for. Det er ikke det inntrykket jeg har IRL. Fire av 21 kvinner foretrekker motsatt kjønn mens for ni stiller begge kjønn likt.

Også interessant hvor mange som ikke klarer å sette seg inn i en hypotetisk problemstilling, som ikke klarer å fortelle hvilket kjønn de er, seksuellegning etc.

Anonymous poster hash: 4b83b...c67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hipp som happ. Det er helt andre ting som får meg til å rygge ut av en fellesdusj.

Voksen kvinne.

Som hva da?

Anonymous poster hash: 311d0...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hva da?

Anonymous poster hash: 311d0...d4b

Du tenkte at den brukeren skulle huske hva vedkommende hadde i tankene når vedkommende slengte ut et innlegg i en tilfeldig tråd her for to år siden?

Anonymous poster hash: 9580a...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på dusjing og bading med klær på som absurd. Jeg bader alltid uten klær. Det er ikke en seksuell aktivitet.

Anonym poster: 0b5fd2255fed0ef3d03d8eb4e5c2e23a

Du har gått glipp av veldig mange flotte badesteder pga dine prinsipper altså?

Anonymous poster hash: 311d0...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gått glipp av veldig mange flotte badesteder pga dine prinsipper altså?

Anonymous poster hash: 311d0...d4b

Man går vel glipp av ennå flere hyggelige og gode opplevelser hvis man alltid skal ha på seg klær både på stranda og andre steder...

Anonymous poster hash: 4b83b...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...