Gå til innhold

Til Gry


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Har Morticia virkelig fått slettet profilen sin???

Sa hun hvorfor?

Det var synd

Morticia kom tilbake slik at vi kan krangle politisk enda mere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

OK, leste den avskjedstråden, men håpet hun hadde gitt deg en bedre grunn via PM el Mail.

Iallefall håper jeg hun kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, leste den avskjedstråden, men håpet hun hadde gitt deg en bedre grunn via PM el Mail.

Iallefall håper jeg hun kommer tilbake.

Men uansett SS så kunne ikke Gry gått ut med den informasjonen uansett fordi det da hadde vært mellom henne og Gry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander du deg inn, nå igjen?

Nå igjen?? Da vil jeg gjærne se en liste over innblandingene min SS, for dem finnes det ikke mange av.

Det jeg mente var at om Gry og Mort. har hatt kontakt gjennom mail eller pm så hadde den informasjonen de eventuelt hadde utveksla hvert mellom dem.

Hva hadde du sagt om Gry hadde gått offentlig med noe dere to hadde snakka sammen om privat?? Og hvor mange hadde stolt på Gry da??

Her er det snakk om sunn fornuft SS :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Vel , jeg spurte om du blandet deg inn fordi jeg ansåg tråden som avsluttet da jeg hadde fått svar på den og du blandet deg i den!

Ha en god dag :P

(Ps hadde Grÿ gått ut med d vi snakket om etter jeg hadde bedt henne om å slette profilen min hadde jeg gitt fanden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eheeem....personhets.......? Personlig synes jeg det var SYND at Morticia dro, hun hadde mye fornuftig å komme med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...