Gå til innhold

Moro med mange hengelås


Sandman

Anbefalte innlegg

Artig med alle hengelåsene nedover her... :hoho:

...innholdet i de minner meg om min barndoms somre... hønsegården på småbruket til onkel og tante... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, er utrolig at det skal være nødvendig at så mange tråder stenges ja :(

Men jaggu godt å se at de aller fleste stenges fordi det er jentene som hakker løs på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
hehe, er utrolig at det skal være nødvendig at så mange tråder stenges ja  :(  

Men jaggu godt å se at de aller fleste stenges fordi det er jentene som hakker løs på hverandre.

Unnskyld meg- men det ikke min skyld at trådene blir stengt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke din skyld alene Milla.... men jo, du har absolutt en del av skylden du også. :blunke:

Men nå skal ikke denne tråden også handle om deg som person da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel stort sett aldri èn enkelts bruker skyld at en tråd blir stengt.

Jeg har vært med på å få flere stengt jeg, og jeg skammer meg ikke akkurat over verken usakligheten min, fliringen min, "sutringen" min (var det vel du kalte det?) ;) eller staheten til å ikke gi meg før jeg får ett svar jeg gidder leve med.

At det kan ødelegge for andre? mulig! Den som aldri kakler og aldri krever forklaringer og aldri morer seg på egen eller andres bekostning, kan jo først kaste stein.

Og kjære menn, dere er på en kvinneside!!! Slikt skjer når du putter en haug kvinner sammen over lenger tid! også blir det roligere igjen en periode, før det blusser opp igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg- men det ikke min skyld at trådene blir stengt.

Milla

Det er sikkert bare tilfeldig at hengelås-trådene har èn ganske framtredende aktør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Milla, du kommer jo med ganske kraftige beskyldninger da....Om at folk blir vervet inn her på KG for å drive hets mot deg...Kanskje de du viser til har vært inne her som gjest en stund før de registrerte seg? Du virker litt paranoid må jeg si, nå må du roe deg ned å ikke "angripe" KG'ere på den måten, og spesielt ikke nye brukere...Tror du det er noe koselig for dem å få denne velkomsten?

Synes ikke den velkomsten du gav meg var noe særlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere for påkker klare å diskutere UTEN å blande milla inn i tråden.

Det er ikke milla sin skyld alene at tråder blir stengt...

Det har noe med alle brukerene som skal komme med sånne glupiser skal være så fryktelig "frekk" hele tiden... Og da er vi like langt..

Takke meg til rosetråden. Heldigvis finns det noen hyggelige tråder som ikke blir stengt inne på personlige meldinger(så lenge de varer da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert bare tilfeldig at hengelås-trådene har èn ganske framtredende aktør...

Nå skal ikke Milla få skylden for alle tråder som stenges her da, det er mange tråder hun kommer med gode råd hvor andre brukere alikevel klarer å slenge dritt og hetse henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....hun klarte nå fint å blande seg selv inn da

Jeg synes også det er synd med alle disse tråder som blir stengt. Men når jeg sitter her og har et tonn med arbeid, og unner meg en 5 minutter på KG for å få et pusterom, så må jeg innrømme at disse chick-fightene er ganske underholdene å følge med på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil kalle det tragi-komisk jeg. Både litt underholdene, irriterende og pinlig på en gang. Men sånn vil det vel alltid være på en kvinneside og noen ganger oppfører jeg meg sikkert tragi-komisk og pinlig her inne jeg også, men såvidt jeg vet har ingen tråder blitt stengt pga meg foreløpig. Men det skyldes vel kanskje at jeg er 9-time aktig, som noen brukere liker å kalle det :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du hører nok til koseklubben ja!

Koseklubb, bitcheklubb??? Visste ikke at vi hadde sånne oppdelinger jeg??? Gidder ikke å bitche mest mulig og kun diskutere de store problemene her i verden. Har et liv utenom KG jeg, og sånn stort sett koser jeg meg her... Noen ganger sier jeg min mening om et eller annet emne, andre ganger koser jeg meg og deler ut roser for eksempel. Plagsomt? Irriterende? Koslig? Mulig det...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he Jordbær. Det var faktisk Milla selv som blandet seg inn.....

Jeg syns at dette er kjempe underholdende, egentlig er det litt trist at trådene stenges før jentene har kranglet ferdig.

For de som syns at kranglingen er utrivelig må det da være helt enkelt å ikke åpne inlegg av de og de brukere eller slett og rett bare ignorere krangletrådene.

Vil man ha bråk så lager man bråk --- og jeg sitter og flirer :hoho:

Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er nok mer koseklubb typen tror jeg. Liker ikke krangling. Er stort sett snill og grei jeg - men det er ikke alltid jeg greier å beherske meg , og da kan jeg si ting som jeg ikke burde sagt. Men det skjer ikke så ofte. Jeg kan være sta også og stå på mitt - men ikke alltid jeg gidder for jeg liker ikke å delta i de dere 2 sinnatrådene". Iallefall ikke hvis jeg får kjeften .. :oops: Men må inrømme - de er nå underholdenede å lese da ...... :wink: Glemmer iblant at det er voksne som skriver - og får assosiasjoner til barnehagen *ler*..får lyst å ta de i armen og be de holde opp og si at "sånn sier man ikke, oppfør dere pent barn" :hoho: (nå sier vi det ikke akkurat på den måten der heller da ..men meningen blir den samme)

Men når det gjelder stenging av tråder så er det jo dumt at man ikke får snakket seg ferdig i den tråden amn er i....for da blir det bare startet flere tråder og så får man ikke gjort seg ferdig der heller .....tror ikke man blir ferdig med disse uengihetene uten at man får rase fra seg og hyle og skrike og lugge i håret til man enten gir opp eller blir enige.... :wink: å stenge tråder hjelper ikke - man kan ikke tie problemer ihel ... Og så er det dumt om man har lyst å bidra med mnoe men er for sein slik at tråden er stengt.

og husk alle ....man trenger ikke å være enige - men alle bør være enige i at man kan mene forskjellig om ting .....(noen som vet hvordan den settningen er ordrett?? husker bare innholdet jeg - og det er ikke riktig slik jeg sier det)

Virgo den diplomatiske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rotter meg ikke sammen med noen jeg SS.......hvis du siktet til meg .... :wink: liker bare ikke å krangle og å rope høyt ..... :oops:

Men har absolutt egene meninger .......og det varierer veldig hvem jeg er enig eller uegnig med .....har ikke noen faste som jeg må synes likt som ...det blir for barnslig altså :wink::ler:

Er det forresten noe i vegen med å være enige ..? tenk så mye fredeligere det blir da ...(hehe men kjedeligere kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud SS!

Nå må du gi deg! :o

Er det bedre å spy ut fornærmelser hele tiden da ?

Kan ikke folk få lov til å være positive og hyggelige med hverandre når anledningen byr seg ? Er ikke rose-tråden bedre enn mye av det stygge og unødvendige munnhuggeriet som har vært over KG som en diger bølge i det siste ?

Kutt ut det klubb-preiket ditt! Jeg (og sikkert de fleste andre her) har EGNE meninger og SIER dem. Grunnen til at du kommenterer alle unntatt de tre nevnte tidligere som koseklubbfolk,- er vel at du er en person som ikke bryr deg videre om å være positiv. Det er helt i orden. Bare ikke ødelegg for de som ikke vil kaste bort tiden på pisspreik!

Og HVEM er det som ROTTER seg sammen ?

:-? :-? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...