Gå til innhold

Milla forandres!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Milla har tatt kontakt, og vi har kommet til en ending på diskusjonen som vi begge kan leve med.

Den krype kommentaren er jo bare sagt på fleip da. ;)

(hun fleiper også innimellom! tro det eller ei.) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du EmmKu du EmmKu. *riste oppgitt på hodet*.

Er det ingen som har startet en tråd rundt deg og din person på en liten stund, så gjør du det faen meg selv....

og i tillegg går rundt og lover gull og grønne skoger og bedre tider.....

noe sikkert de fleste her inne som har deg i vranga vet at du ikke kommer til å holde.

Men men... miraklenes tid er vel ennu ikke forbi...

Hilsen Sannasol som lar dine fleste oppgulp passere..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev følgende tidligere i tråden:

"Jeg syns ikke det er mer enn rett og rimelig at Milla besvarer alines spørsmål. aline virker ganske overbevisende i sin argumentasjon, så det er flere enn henne som venter på svaret fra Milla."

Resultatet var følgende pm til meg fra Milla:

"Bytt avatar så kan vi prate om saken- du skriver altfor mye idioti til at jeg kan ta deg seriøst (eks. doggystyle og kjønnslukt).

Milla"

Pm'n ble besvart slik fra meg til Milla:

"Forskjellen på deg og meg, er vel at du prøver desperat og heseblesende å framstå så inn i helvete mye bedre enn du er, mens jeg er trygg nok på meg selv til å gå motsatt retning, og trives utmerket med det. Selvironi er en kunst, Milla, den kunsten burde du lære deg...

...og jeg har et visst forhold til moral og etikk i omgang med andre mennesker, et område som du tydeligvis nedprioriterer.

Adferden din i kjølvannet av Fy-listen din får meg til å tenke på "opp som en løve, ned som en skinnfell..", og tjener deg ikke til ære...

Den handlingen har vel ødelagt mye av ditt image på KG."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

jeg lurte litt på om jeg skulle gidde å poste etter å ha lest denne tråden meg jeg falt for fristelsen:

Det virker på meg som om enkelte brukere ikke har noe liv utenom forumet og av den grunn blir personlig fornærmet når noen slenger ut ei ribbet høne til dem.(De biter på hver gang!)

Er d noen grunn til å ta d personlig da?

Hvorfor ikke bruke forumet som litt uhøytidelig underholdning mens man likevel må tilbringe noen timer foran skjermen?

Ikke rart dere lar dere provosere av Milla, Ivanka, Morticia (som jeg mener er en motbør imot koseklubben herinne med sine friske tråder/innlegg)Dere har jo ikke annet å gjøre om dagene

Skaff dere ett liv!!!![/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lurte litt på om jeg skulle gidde å poste etter å ha lest denne tråden meg jeg falt for fristelsen:

Det virker på meg som om enkelte brukere ikke har noe liv utenom forumet og av den grunn blir personlig fornærmet når noen slenger ut ei ribbet høne til dem.(De biter på hver gang!)

Er d noen grunn til å ta d personlig da?

Skaff dere ett liv!!!!

AMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du EmmKu du EmmKu. *riste oppgitt på hodet*.

Er det ingen som har startet en tråd rundt deg og din person på en liten stund, så gjør du det faen meg selv....

Den tanken slo meg også :ler: , men for all del, hvis dette kan gjøre at gemyttene her på KG kan roe seg ned, og vi slipper unna denne gjentagende persondebatten igjen og igjen så "by all means"...

Jennifer

PS. Som gjør sitt beste for å ikke ta KG så forbanna alvorlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Er det ikke typisk, nå som jeg er på bølgelengde med de aller fleste igjen så dukker det fa** meg opp 2 nye brukere som på 2 timer har postet sin anti-Milla propaganda i 4 ulike tråder med 4 ulike temaer som ikke har noen med emnet å gjøre. :evil:

Nå får mod. se og rydde opp!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
"Forskjellen på deg og meg' date=' er vel at du prøver desperat og heseblesende å framstå så inn i helvete mye bedre enn du er, mens jeg er trygg nok på meg selv til å gå motsatt retning, og trives utmerket med det. Selvironi er en kunst, Milla, den kunsten burde du lære deg.[/quote']

Takk jeg klarer meg utmerket godt uten din hjelp på dette området. Hvem har sagt at jeg er perfekt? Ikke jeg!

Ikke flere PM nå!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg blander meg Milla - til tross for at jeg er ny........ men, etter å ha lest gjennom en del her på KG, så virker det som om du har opphøyd deg selv til noe.......ja........ et eller annet.

Du fremstiller deg selv og dine meninger som det eneste rette - og har lovet på tro og ære å "moderere" deg......... MEN, moderasjonen varte jo ikke særlig lenge..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Beklager at jeg blander meg Milla - til tross for at jeg er ny........ men, etter å ha lest gjennom en del her på KG, så virker det som om du har opphøyd deg selv til noe.......ja........ et eller annet.

Du fremstiller deg selv og dine meninger som det eneste rette - og har lovet på tro og ære å "moderere" deg......... MEN, moderasjonen varte jo ikke særlig lenge..........

Hva du legger i ordet moderasjon vet ikke jeg, men å finne meg i drittslenging fra andre brukere som tilnærmet blir vervet inn på KG for kun å drive hets finner jeg meg ikke i.

Til nå har du ikke skrevet ett eneste selvstendig innlegg, det sier jo endel.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj.....oj.......oj Milla :ler:

Jeg har skrevet flere selvstendige innlegg enn du tror........ imotsetning til deg så handler ikke innleggene mine om å forsvare perfekte meg og mine eneste rette meninger med nebb og klør........ innleggene mine handler heller ikke om hjemmeproduserte "fy-lister".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...