Gå til innhold

Milla forandres!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Aline - stå på, jeg forstår deg VELDIG godt :P

Siden du er en helt ny bruker Lott@ med bare 3-4 innlegg så foreslår jeg at du holder deg utenfor denne debatten.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Here we go again... og nå er det Milla - som skal styre hvem som får lov å være med...

Er det ingen som på tørre møkka skal gi seg da? Er det mulig???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg tydeligvis er så stort problemmenneske for dere andre å ha her inne, så skal jeg forsøke å melde meg ut, og forsøke å ikke komme tilbake før det igjen er lov til å si sin mening, og kreve oppriktige oppgjør og svar på tiltale!

Og igjen, dersom noen hadde klart å vise meg hvor jeg var frekk, over streken, sutrete eller plagsom, så skulle jeg kanskje forstått, men dere slenger ut at jeg er det, uten engang å greie å vise til at det er noe annet en deres såre beskyldning!

Også er det liksom JEG som sutrer??? nei vettu!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Siden du er en helt ny bruker Lott@ med bare 3-4 innlegg så foreslår jeg at du holder deg utenfor denne debatten.

Milla

Og det samme bør gjelde for Wolverine og Siri? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Here we go again... og nå er det Milla - som skal styre hvem som får lov å være med...

Jeg skal ikke styre noe- det var bare ett forslag. Helt nye brukere velger bare automatisk side uten å sette seg inn i hva alt dette handler om- og det er unødvendig.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla, det er lenge siden, og jeg er ikke her så mye nå. Men vi to har også hatt et sammenstøt. Husker du?

Jeg godtar uten problemer. Jeg tar i mot din hånd :P

Gammelt som sagt, men siden jeg nå er her nå så vil jeg deg min fulle støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg bare komme inn og si at alle registrerte brukere får komme med meningene sine her, nye eller gamle brukere!

Også forsøker vi å ikke la det skli ut, vi trenger denne diskusjonen, men kanskje på saklig grunnlag, og ikke "krangling" slik det ser ut til å utarte til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Gammelt som sagt, men siden jeg nå er her nå så vil jeg deg min fulle støtte!

Jeg har vel hatt krangler med de fleste- men kan ikke huske den mellom deg og meg. Det må i så fall ha vært i det gamle forumet.

Men la oss fyre opp fredspipen og sitte sammen i min Tipi :blunke:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Siden jeg tydeligvis er så stort problemmenneske for dere andre å ha her inne, så skal jeg forsøke å melde meg ut, og forsøke å ikke komme tilbake før det igjen er lov til å si sin mening, og kreve oppriktige oppgjør og svar på tiltale!  

Og igjen, dersom noen hadde klart å vise meg hvor jeg var frekk, over streken, sutrete eller plagsom, så skulle jeg kanskje forstått, men dere slenger ut at jeg er det, uten engang å greie å vise til at det er noe annet en deres såre beskyldning!  

:

Neei! Ikke logg deg ut for godt, Aline. Jeg liker både deg og Milla, jeg. Bare så det er helt klart.

Men, Milla; i akkurat denne saken: Aline har tydeligvis problemer med å skjønne hvorfor du bærer nag til henne. Kan du ikke sende henne en PM og forklare henne hva du har reagert veldig på? Det virker jo ikke som om Aline har hatt lyst til å fornærme deg,

også blir dere venner igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Men, Milla; i akkurat denne saken: Aline har tydeligvis problemer med å skjønne hvorfor du bærer nag til henne. Kan du ikke sende henne en PM og forklare henne hva du har reagert veldig på?

Aline er velkommen til å sende meg en ny pm, men uten de lange utredningene denne gang takk.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Om du ikke husker det skal jeg heller ikke minne deg på det  :wink:  

Tar gjerne ei pipe jeg  :kul:

Vi fyrer opp en rev vi...

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du er en helt ny bruker Lott@ med bare 3-4 innlegg så foreslår jeg at du holder deg utenfor denne debatten.

Milla

Milla, selv om du tydeligvis ikke har bedre ting å ta deg til på dagene enn å sabotere KG med sure innlegg, så gir det deg INGEN som helst rett til å velge hvem som skal få delta i denne, eller andre debatter. Du har ikke monopol på "vettet" vet du........ :ler:

Jeg kan lese!!! Og uttalelsen din viser at Milla ikke har forandret seg slik enkelte brukere trodde du skulle gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aline er velkommen til å sende meg en ny pm, men uten de lange utredningene denne gang takk.

Milla

:ler:

Problemet er vel at Milla ikke vet hva hun har reagert på i det hele tatt, men satte Aline på fy-listen fordi hun så på henne som en "trussel" for Millas "enevelde" på KG......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg kommer aldri til å fylle innleggene mine med masse kos og kliss- jeg kommer alltid til å holde en stram linje. Når diskuterer vi sak- ikke person og da har man lov til å være striks.

Og alle vet hva jeg mener om gjester som skriver masse sure innlegg, registrerer seg plutselig, og dermed forlanger respekt på lik linje med gamle erfarne brukere.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at denne "tråden" kommer til å ende slik som de fleste andre "trådene" som angående dette temaet, nemlig at den blir stengt, for at det så, om noen dager, kommer en ny "tråd" av samme sort...som også får samme skjebne. Why bother?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... dette er aller første gang jeg sier min mening om denne "Milla-saken". Har lyst til å sitete Lillian i et av hennes innlegg:

Synes forøvrig det blir bare villere og villere her inne, jeg, og håper det snart kan normalisere seg... Jeg er ikke interessert i å kun lese om en bruker jeg...

For de av oss som aldri har orket å blande oss inn i dette, er det utrolig kjedelig å finne flere og flere forum og tråder, som nesten uansett hva de handler om, ender med å dreie seg om Milla.

La Gry slippe å stenge denne tråden også. Så derfor; jeg håper dere kan ta denne oppfordringen min om å avslutte dene tråden her og nå med mitt innlegg. Klarer vi det?

*THE * END*???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...