Gå til innhold

Milla forandres!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er også på Millas Fy-liste - uten at jeg skjønner det - for ikke snakke om bryr meg. Men er poenget å få fred nå, eller skal vi dra det ut i det uendelige om måten det blir gjort på?

Jeg synes dette var et veldig tøft innlegg av Milla :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så poenget ER faktisk ikke å "forsones" eller "bli venner", men å jatte med Milla og tie stille når man er uenig i fremgangsmåten?

Klart, jeg kan tie stille jeg, selv om jeg synes dette er tåpelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev følgende tidligere i tråden:

"Jeg syns ikke det er mer enn rett og rimelig at Milla besvarer alines spørsmål. aline virker ganske overbevisende i sin argumentasjon, så det er flere enn henne som venter på svaret fra Milla."

Resultatet var følgende pm til meg fra Milla:

"Bytt avatar så kan vi prate om saken- du skriver altfor mye idioti til at jeg kan ta deg seriøst (eks. doggystyle og kjønnslukt).

Milla"

Pm'n ble besvart slik fra meg til Milla:

"Forskjellen på deg og meg, er vel at du prøver desperat og heseblesende å framstå så inn i helvete mye bedre enn du er, mens jeg er trygg nok på meg selv til å gå motsatt retning, og trives utmerket med det. Selvironi er en kunst, Milla, den kunsten burde du lære deg...

...og jeg har et visst forhold til moral og etikk i omgang med andre mennesker, et område som du tydeligvis nedprioriterer.

Adferden din i kjølvannet av Fy-listen din får meg til å tenke på "opp som en løve, ned som en skinnfell..", og tjener deg ikke til ære...

Den handlingen har vel ødelagt mye av ditt image på KG."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolverine

Jeg synes Milla fortjener en sjanse. Denne tråden viser at hun ønsker å ordne opp, og det er trist å se at det fremdeles er noen som tviholder på gammelt nag.

Går det galt nå så er det ikke Millas feil.

Stå på, Milla. Overse smålige kommentarer! De siste dagene har vist at også andre burde gjøre det samme som Milla gjør her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla's forsøk på "å ordne opp" er ene og alene nok et stunt for å skape blest om seg selv.

*venter også på svaret fra Milla til Aline*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolverine

Ser ikke ut til at hun får muligheten til fred. Jeg klandrer ikke henne om hun gir opp, men jeg tror hun er tøff nok til å heve seg over småligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe "gammelt nag" til Milla jeg Wolverine!

At hun ikke får fred, som du kaller det, er jo fordi hun slenger rundt seg med beskyldninger uten å klare å stå for det hun sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden jeg ikke fikk beskyldningen før i går, da jeg ikke er på KG i helgene, så synes jeg ikke det er SÅÅÅÅ gammelt nytt for meg! Selv om dere andre kanskje synes det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel så har Milla vært slem og ekkel, men er dere egentlig noe noe bedre selv nå? Nå har dere sjansen til å få fred, og vil dere ikke ta den nå, så ikke skyld på Milla i hvert fall.

Sier som Milo, hva tror dere det innlegget kostet? Og hva krever dere for å få fred. Forklaringer opp og ned i mente og unnskyldninger. Hver gang det kommer, er det noen som det ikke er godt nok for. Kan ikke skjønne at hun er den eneste som har skylden for all drittslengingen, stor del, ja, men ikke all skyld. Og nå gjør dere akkurat det samme som dere beskylder henne for. Dere hiver virkelig parafin på bålet nå. Men værsågod, dere får den stemningen dere ber om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla's forsøk på "å ordne opp" er ene og alene nok et stunt for å skape blest om seg selv.

*venter også på svaret fra Milla til Aline*

Hun har jo drøftet dette med Gry sa hun, og da er vel de enige om dette da. Og hun vet da hvordan hun skal skape oppmerksomhet nok, om hun ikke gjør det med å be om unnskyldning. Det er liksom ikke Milla.

Herreguuuud - snakk om å gi folk for forsøket.... kjerringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Greit at man moderere seg litt, men man må ikke miste engasjementet og piffen. Forøvrig er det langt flere en Milla som må moderere seg. Jeg oppfatter ikke at det først og fremst er Milla som står for de verste bølgene her inne.  :blunke:

Jeg lover at jeg ikke skal miste piffen. Og du har helt rett i at det er mange som må skjerpe seg hvis dette i det hele tatt skal fungere.

Jeg ser at det allerede har oppstått krangel i denne debatten :-(

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolverine

Tror denne tråden ble postet etter at beskyldingene mot deg ble postet, Aline. Eller? I så fall synes jeg det skal ligge der bak, og ikke trekke det fram for å bruke det mot henne nå.

Gry nevner dette med blanke ark. Milla har dem, men det er dere som har fargestiftene. Ikke bruk bare den røde.

Den som ikke vil godta en unnskyldning må klandre seg selv for fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Gry nevner dette med blanke ark. Milla har dem, men det er dere som har fargestiftene. Ikke bruk bare den røde.

Godt formulert- men det ser ut til at dette blir vanskelig.

Uansett så har jeg hvertfall forsøkt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at ikke Milla gir MEG blanke ark, men fortsetter sin bestemte ignorering av fy-liste-kandidater som ikke har bedt om forsoning UTENFOR KG, DET er liksom ikke viktig?

Nei vettu, dette gjør faktisk at jeg for første gang på to år har tenkt tanken på å melde meg ut av Milla-guiden/kvinneguiden!

Har stortrivdes her jeg, men når alt kun skal gjøres etter Millas retningslinjer, da kan det ærlig talt være det samme!

*puster bevisst tungt å teller saaaakte til tusen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale
Men at ikke Milla gir MEG blanke ark, men fortsetter sin bestemte ignorering av fy-liste-kandidater som ikke har bedt om forsoning UTENFOR KG, DET er liksom ikke viktig?

Jeg inngikk foroning med Eowyn i går via pm og inngår gjerne en med deg også men da må du legge om stilen og kutte ut sutringen.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolverine
Har stortrivdes her jeg,

Vi andre vil også trives! Og det gjør vi ikke når det ikke går an å enes om en forsoning fordi folk ikke kan godta muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...