Gå til innhold

Milla forandres!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har snakket til med Gry (red) i dag om stemningen som er på KG for tiden og jeg har innrømmet ovenfor henne om at jeg nok må ta på meg endel av skylden for at ting bokstavelig talt har gått på tverke. Ikke all skyld, men endel.

Det er ikke bra at det en en slik overfokusering på meg som person og alle mine gjøremål her inne når det er nok av andre som også fortjener oppmerksomhet.

Jeg er klar over at jeg er en meget direkte person- og jeg legger ikke to fingre imellom for å få frem det jeg mener- det akter jeg også å fortsette med. Jeg lar meg heller ikke plukke på nesen av gjester som tror at de ved å skjule sitt KG-nick ikke blir gjennomskuet av meg (og mange mange andre).

I ett forsøk på å bedre stemningen skal jeg legge om skrivestilen litt- men det er helt avhengig av at andre brukere også følger opp og øyeblikkelig slutter med flåsete svar, hets, misunnelse og å bevisst motsi meg i ting de vet jeg har rett i (slik som i linksminkør-debatten på Karriere-forumet). Slikt finner jeg meg ikke i- jeg som har dette som profesjon.

Så på oppfordring fra Gry (red) så skal jeg legge meg til en mildere tone- så får vi se om dette kan bedre stemningen. Men hvis dette derimot bare fører til mer hets og mer krangling med/om meg så kan jeg love dere at jeg skal slå meget hardt tilbake.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig å høre :) Ingen er uten feil, men man kommer mye lengre med å ha selvinnsikt nok til å innse sine egne feil. Ser frem til et fredeligere KG.

Håper dette betyr at du også slutter med spydige stikk som ikke gir noe konstruktivt til trådens tema. For å være helt ærlig synes jeg det er værre en skrivestilen din. Eksempler på det jeg mener er olivenoljekommentaren i tråden om rene dusjvegger og svaret til Veslejenta på hennes tråd om studentmat. Helt unødvendig..og ikke egnet til å skape en god stemning. Kunne ha vært humoristisk..men er det ikke så lenge det ikke er mellom gode venner.

Flott initiativ, håper det hjelper til å senke freden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt så mye i dette forumet, men jeg har vært her og lest!

Håper alle nå leser dette og tar oppfordringen om en fredeligere stemning! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.

Selv om jeg av og til har i mitt still sinn vært skingrende uenig i deg, Milla, uten at jeg har ført det i penn, så må jeg jo si at jeg ville ha savnet deg her inne dersom du pakket kofferten og gikk....det blir jo liv når du skriver, da :lol:

Milo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ha savnet deg her inne dersom du pakket kofferten og gikk....det blir jo liv når du skriver, da  :lol:  

Milo...

Ja helt enig ...

Milla krydrer innleggene her :P

(Å har mye å bidra med innen de fleste tema....)

Å jobbet mye i det siste med å få ned

all fiendtligheten her

- så kom igjen folkens !!!!

Det er da nok av kriger i verden, om vi ikke

skal ha en gående her også ...

ROSE til Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Milla krydrer innleggene her  :P  

(Å har mye å bidra med innen de fleste tema....)

Slapp av, pepperbøssa skal fortsatt gå på høygir.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott av deg Milla : - )

Stemningen har vært direkte råtten i noen perioder nå og det er mye jeg har reagert på av dine utsagn Milla. Men det er så enkelt at :

Er du saklig og hyggelig,- er andre saklige og hyggelige mot deg. Stort sett i allefall. Det er kanskje viktig å formulere seg greit. Det gjelder for øvrig meg selv også. Jeg vil ikke ha noen krig med deg i allefall og jeg gir deg den respekt du gir meg. Du har mange interessante kunnskaper og jeg setter også pris på mange av innleggene dine. Håper bare vi slipper å være "uvenner" på bakgrunn av at vi har ulike meninger.

Peace ?

Jeg slenger meg på og skjerper meg og prøver å være mer konstruktiv og hyggelig jeg og. Håper at flere vil slå et slag for dette : - )

Ser også fram til et mer saklig, humoristisk, spennende, og informativt KG :D

En hyggelig kveld fra Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksent gjort, Milla - :)

Kvinneguiden hadde nok ikke vært helt den samme uten deg til å irritere og informere oss andre - derfor er jeg glad for at du blir værende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Kvinneguiden hadde nok ikke vært helt den samme uten deg til å irritere og informere oss andre

Det har du uten tvil rett i.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg er bra Milla - for du har mye å bidra med ... :D ! (det kommer bare litt krasst ut noen ganger ... :wink: )

Håper at det nå kan bli litt fredeligere her på forumet da - og at du også får være i "fred" nå ..og at man kan slutte å være vemmelige med hverandre - det er koseligst på kg da :blunke: Ok alle sammen - være snille med hverandre fra nå av ok? :fy: :wink:

Det er nok ikke alltid jeg er enig med alt her - men prøver å ta meg sammen og tie - eller iallefall skrive saklig svar- men selv for snille, lille, meg *ler*..så glipper det noen ganger - og da er det fort å si for mye ...så jeg vet det er ikke bestandig like lett da ...men hvis alle prøver ...så kanskje .... :wink: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flottings! :P

Men det er viktig med takhøyde her på KG syntes jeg. Jeg prøver å lese et hvert innlegg uten å bry meg så mye med hvem som har skrevet det, og så vurdere innholdet objektivt. Det vil altså si at en jeg er hjertens enig med i dag, kan jeg være rivende uenig med imorgen.

Det er fint at stridsøksen(e) begraves, men jeg er glad for at pepperbøssen skal bestå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nikker anerkjennende til ovenstående innlegg. Vi er tross alt "bokstavmennesker" her inne alle sammen. Vi kjenner hverandre ikke som ekte, nyanserte mennesker ala RL, selv om ulike meninger og ytringer kan friste oss til å sette andre i bås. Friske diskusjoner hører hjemme her, men vær varsom med å slenge negative karakteristikker av andre så fort dere ser et snitt til det. Det er ingen som "eier" KG (bortsett fra Gry da kanskje.. :blunke: ), og folk reagerer når et fåtall av brukere begynner å benytte forumet som "deres" arena. Jeg er glad det blir sagt ifra om slike ting. Så jeg håper Milla, og flere med henne, går inn for å anstrenge seg for å roe gemyttene og skape en mer positiv atmosfære på KG. Det vil alle tjene på.

Practise what you preach :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at man moderere seg litt, men man må ikke miste engasjementet og piffen. Forøvrig er det langt flere en Milla som må moderere seg. Jeg oppfatter ikke at det først og fremst er Milla som står for de verste bølgene her inne. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke så begeistret for din vilje til å "forsones" og skape mer ro her inne jeg Milla!

Jeg har forsøkt å få deg til å fortelle meg hvorfor jeg skal søke forsoning med deg, hva jeg har gjort for å skulle ønske å beklage min oppførsel, fordi jeg faktisk ikke klarer å se hvor jeg har trådt noen på tærne i den grad at det kan karakteriseres som overtramp eller etterfølgelse.

Hadde jeg følt meg skyldig i noe av det "vi" på fy-lista blir anklaget for, så skulle jeg vært voksen nok til å bedt om forsoning, faktisk til og med bedt om unnskyldning! Men jeg har VET rett og slett ikke hva jeg har gjort deg som plasserer meg i lista,eller som kvalifiserer meg til forfølgende, fjortiss som ønsker å ødelegge for deg her på KG.

Jeg ser at alle oppfatter det som skrekkelig voksent, og jeg er da sikkert skrekkelig barnslig siden jeg ikke bare følger dine/ Millas "instrukser" på hva jeg må gjøre om jeg skal bli forsonet med deg/henne. Jeg synes foreløpig det virker LITE modent å gå ut å skryte av sin evne til å rydde opp og oppføre seg voksent, når du ikke engang kan begrunne dine bedømninger av oss "værstinger"!! (i og med at jeg faktisk aldri har blitt slettet eller trådt over reglene som gjelder her inne, klarer jeg heller ikke å se hva som gjør meg til "værsting", men siden du sier det, så er det vel sånn?)

Og ja, nå har jeg faktisk gått hen å blitt provosert over dette, ikke pga Milla, men ved å skryte henne hemningsløst opp i skyene for hennes vilje til ditt og datt, når dette faktisk ikke oppfattes som annet en egenskryt fra min side, da blir jeg faktisk provosert!

Vi andre, som forsøker å forsones med henne, eller forsøker å få forståelse for hvorfor vi må forsones med henne, blir omtalt som umodne kaklekjærringer! Fordi vi forsøker å forsones HER INNE og ikke utenfor KG! Hva er galt med å løse problemet der det hører hjemme? Kan noen fortelle meg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...