Gå til innhold

Skravletråd 2012


rhubarb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy! Gratulerer :)

Jeg skal til legen på onsdag, håper på samme beskjed :jepp:

Synes faktisk det er litt nervepirrende, selv om jeg både er kvalm og uvel frykter jeg at det ikke skal være liv... men er kanskje ikke den eneste med sånne tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Endelig! Jeg har foreløpig termin 24. juli, og det er såå spennende!

Jeg har bare gleda meg, men ble litt bekymra nå, når jeg leser at det er noen som er redd det ikke er liv.. :/

For øvrig merker jeg det kun på at jeg er litt mer sliten enn vanlig, og veeeldig tunge/ømme bryster. Men jeg digger det! Denne graviditeten skal jeg nyte :)

Gleder meg til å skravle med dere framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Alicante!

Da er vi så og si likt -gøy :)

Jeg prøver å være realistisk i gleden over at spiren satt, det kan gå galt, men det skal jo ikke skje oss :opplyser:

Jeg har spydd to ganger, er kvalm morgen og kveld og har også tunge/ømme bryster.

Gøy å følge andre som er omtrent like langt på vei :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo :vinke: jeg fant ut i går etter 4PP at jeg er gravid 2-3 uker:D så foreløpig termin 05.08.12:D

er 21 år, gift med en på snart 28:) bor i rogaland:D

satser på at det går bra at jeg skravler med dere, for dere ligger hakket foran meg, og deilig og hørre hva som skjer:)

prøver å være realistisk, mange ting kan forsatt skje, men ikke like lett, når gleden er så stor:D

hva med dere? hvor er dere fra, gamle osv?

her er det forsatt ingen tegn, bare litt tunge bryster, og murring i underlivet.. rart å tenke på... Jeg er gravid:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :vinke:

Plutselig havnet jeg visst her, gravid med nummer to ganske så mye før enn planlagt, men likevel hjertelig velkommen. Har hatt en laang KG-pause, men nå meldte behovet seg for å komme tilbake til den koselige dagbokverdenen, må innrømme at jeg har savnet det.

Foreløpig termin er 15.juli, men siden jeg ikke har hatt så veldig mange sykluser etter at M ble født, så vet jeg ikke akkurat hvor lang syklus jeg skal beregne på terminkalkulator. Skal ha første kontroll rett over jul, så får vi bare krysse fingrene for at lille spire holder seg der inne til det blir et nytt år.

Gleder meg til å henge her inne med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt:D gratulere så mye med graviditeten:D krysser fingrene for At sporene våres klamrer seg godt fast :duskedame:

Hvor gammel er du og hvor er du fra?:)

Så spennende tider:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Kommer inn jeg og. Har fått er par - svaaake - positive tester og melder meg inn her. Termin 10. august. Bosatt i Trøndelag, 27 år, har en 2-åring fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: rhubarb og alle dere andre!

Så hyggelig å hilse på dere alle:)

Jeg kan fortelle at jeg er 34, og dette er mitt andre barn, har et på 4 fra før. Jeg kommer fra Østlandet.

Jeg opplever at jeg bruker litt energi på å holde det hemmelig for tiden.. :) Har såå lyst til å fortelle det til alle, men vet jeg bør vente. Jeg har ikke fått første legetime før andre uke i januar, og føler jeg kunne tenkt meg en sjekk før jul. Jeg VET at jeg ikke kommer til å klare å holde det hemmelig gjennom hele jula, spesielt fordi jeg er så glad i rødvin, og det vet alle... Derfor hadde det vært kjekt med en bekreftelse på at jeg virkelig er gravid. :)

God adventstid til dere alle!

Alicante :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at flere blir med!

Jeg er 29 og samboer med verdens beste mann (helt objektivt sett, så klart :gjeiper: ) Vårt sammen i mange år. Jeg har ventet en god stund på at han skulle bli klar :rodmer: Jeg jobber og han studerer. Også bosatt på Østlandet.

Var hos legen og alt ser bra ut. Glad for at blodtrykk og slikt er på stell, tok masse blodprøver så satser på at ting er som de bør :)

Jula ja... har fortalt min nærmeste familie om familieforøkelsen, hans foreldre får nok vite det i romjula. Vi må reise et stykke til svigers, og blir alltid 3-4 dager. Jeg er også en som alltid sier ja takk til rødvin så tror ikke vi greier å lure oss unna å si det.

Endret av rhubarb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg en god gjeng her;)

Har ikke snakket med alle her før ser jeg, jeg er 29 år og det samme er sambo. Vært samboere i snart 5 år.

Her er første PP og første barn på vei;)

Termin etter hva jeg foreløpig vet er 20 juli.

Har første legetime nå på fredagen og kjenner jeg er veldig spent på det. Har vært i veldig dårlig form i to uker nå med kvalme over halve dagen, hodepine, svimmel og trøtt. Alt dette er en dårlig kombo for å fungere i hverdagen! Men jeg kommer meg på jobb og gjør mitt beste og drar hjem å sover hele kvelden;)

Håper det slipper litt snart men..

Matlysten er ikke tilstede og det gjør det vanskelig å holde kroppen stabil, brekker meg av så mye mat og lever på frukt og frokostblanding med melk;(

Men men nok om det!! Det finnes gode dager innimellom ;)

Ellers er det det vanlige, ømme pupper(SYKT) og oppblåst mage- spesielt mot kvelden!

GLEDER MEG TIL Å FØLGE MED HER;)!!

(legge til at jeg også kommer fra østlandet- og at nærmeste familie vet, samt nærmeste venner - det er hardt å ikke si noe!!!)

Endret av LOGAN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg er litt forvirret. Har sitt på kor langt jeg er på vei, å får to svar.. Første dag i siste mens var 29.10. Får 5 & 6 uker. Va er riktig?:) noen som kan hjelpe?:) hvordan er formen deres? Idag kjenner jeg første antydning til ømme bryster:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er jeg 9 uker på vei iflg legen :) Så julaften når jeg de magiske 12 uker!

Formen min har vært overraskende bra :) Var noe kvalm forrige uke, men nå er det bare tretthet og ømme bryster som plager meg ;)

Forøvrig er jeg 25 år og mannen 31, og vi bor i Troms :) Første barnet vårt, så vi gleder oss veldig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter :vinke:

Jeg har termin 7. juli, noe jeg er ganske sikker på kommer til å være slik etter ordinær ul også siden det er IVF ;) Vi har hatt et ganske tøft år mtp svangerskap som ikke har gått helt som ønsket, men nå er vi fast bestemt på at denne gangen skal det gå!

Jeg har sniktittet på klumpen tre ganger alt og det blir i alle fall to ultralyder til før den ordinære, en rett før jul og en over nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Velkommen til dere nye! Gøy det blir stadig flere :skravle:

Pusilus: så hyggelig å se deg her inne. Har sett deg tidligere på prøverforumet (har vært gjest der inne en god stund...) og har forstått at dere har hatt en stri tur fram til der dere er nå. Hurra :rodmer:

Nå nærmer jeg meg 7 uker, og er også kvalm :kjefte: Det er verst om kvelden, men kjenner det stort sett hele dagen... og er så utrolig trøtt. I tillegg hater jeg lukten fra kjøleskapet, av alle ting :spy: Må holde pusten når jeg skal ha noe derfra :ler:

Legge til: holder til i Oslo-traktene.

Endret av rhubarb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhubarb! Jeg har vært på samme nivå og er det delvis enda! Kjøleskaplukten er grusom!! Driver stadig å kaster ting.. Huff! Men her har formen snudd litt igjen så begynner å få i meg mer normal mat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOGAN: Så rart at flere reagerer på kjøleskapslukt! Er det vanlig? Aldri hørt om før! Haha... orker ikke kaste noe, den jobben har samboer for tida. Greier ikke holde pusten lenge nok :gjeiper:

Så bra at formen kommer seg, må være utrolig godt :jepp:

Singing cow: Jeg har brukt terminkalkulator.com for å regne ut hvor langt på vei jeg er. Hvis du har sykluslengde på 28 dager og EL ca 14 dager før mens er du (iflg terminkalkulator) 5 uker og 3 dager i dag. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...